Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Äkkiseltään tuli muutama mieleen:

-Kännykän herätys laitettava vähintään 30min ennen varsinaista herätystä, että voin rauhassa nukkua vielä kolmet torkkuherätykset.
-Don Rosa akkareista on pakko löytää se D.U.C.K -omistus ensimmäisestä ruudusta ennen kuin voi jatkaa eteenpäin. Ja muutenkin jokainen ruutu syynätään helvetin tarkasti.
-Suihkusta tullessani kuivaaminen tapahtuu aina tietyssä järjestyksessä tiettyjä pyyhkeen osia ja puolia käyttäen.
-Kaljapullojen etikettien repiminen juodessa, siten että ne eivät kuitenkaan ole aivan irti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Movdal sanoi:
-Don Rosa akkareista on pakko löytää se D.U.C.K -omistus ensimmäisestä ruudusta ennen kuin voi jatkaa eteenpäin. Ja muutenkin jokainen ruutu syynätään helvetin tarkasti.

Mikä toi "omistus" juttu on ? :) Ite oon kans don rosa fani muta en tiedä tuommosta?

nCh sanoi:
Mikä toi "omistus" juttu on ? :) Ite oon kans don rosa fani muta en tiedä tuommosta?
Tosta oli jossain Aku Ankan liitteessä juttua, että kaveri piilottaa ton D.U.C.K. tekstin joka stripin ekaan kuvaan. En kyllä nyt muista kenelle se omistus oli.

Luin threadia jonkin verran ja totesin että oon aika epänormaali tai sitten liian normaali.

En nimittäin koe mitään pakkomielteitä eikä minulle tuota ongelmia miten päin paperi on tai miten lakanat viikataan ja samalla leivällä voi olla vaikka perunaa, kurkkua, omenaa, tomaattia ja paprikaa.

Ei pane kuinkaan. Valitan.:nolo:

jiiii sanoi:
Näinhän tehdään monessa köyhässä maassa. Oikealla kädellä syödään ja vasemman voi sotkea esim. pyyhkimällä perseen sillä, kun paperiin tai muuhun pyyhintävälineeseen ei ole varaa. Suosittelen kuitenkin Suomessa käyttämään paperia käden ja perseen välissä.
Sori tämä :offtopic:
[nus nus]Tämä on yksi Islamin uskon tapa. Arabi- ja islamin maissa vasemmalla kädellä ei syödä, ei kätellä jne. Tervehtiminen vasemmalla kädellä on verinen loukkaus.[/nus nus] Monissa julkisissa vessoissahan, ainakaan Saudi-Arabiassa, ei ole paperia vaan reikä seinässä ja vesikannu. :itku: :urjo:

JoAT sanoi:
En kyllä nyt muista kenelle se omistus oli.
Dedicated to Unca Carl from Keno, eli Carl Barksille.

Jossain vaiheessa Don Rosa piirsi tarinoita sellaiselle kustantajalle, joka halus, että piirtäjä ois pysyny nimettömänä. Tän takia Rosa vääns sigunsa tollein piiloon.

Ei tuu nyt mitään uotoja tapoja mieleen tai sitten en vaan tiedosta niitä. Onhan mua kuitenkin oudoks kehuttu.

Myth sanoi:
En tiedä onko niin omituinen, mutta ainakin itseä ärsyttävä tapa mulla on kokeilla monta kertaa kaikkea lukkoon laittamaani (auto, kodin ovi jne.), että ne todella menee lukkoon. Useasti olen jo jonkin matkaa kävellyt pois päin ja vielä iskee epävarmuus ja pitää kääntyä takaisin tarkistamaan. Ei vaan muuten saa mielenrauhaa...

Sama. Muita outoja tapoja en (kai) omaa... :D

suortti sanoi:
Dedicated to Unca Carl from Keno, eli Carl Barksille.

Jossain vaiheessa Don Rosa piirsi tarinoita sellaiselle kustantajalle, joka halus, että piirtäjä ois pysyny nimettömänä. Tän takia Rosa vääns sigunsa tollein piiloon.

Ei tuu nyt mitään uotoja tapoja mieleen tai sitten en vaan tiedosta niitä. Onhan mua kuitenkin oudoks kehuttu.

Muistaakseni myös jossain vaiheessa joku kustantaja tms. myös kielsi sigun, joten ei sitä ihan kaikista kannata ettiä. Ainakin tuossa Roope Ankan elämä ja teot kokoelmasta puuttuu parista.Eli ei kannata menettää hermojaan jos ei löydä :thumbs:

Mulla on aina pakko olla himosti avaimenperiä. Siksi tuo kasa ei mahdu mihinkään housujen taskuun, vaan pitää aina ottaa reppu mukaan.

Pienempänä nuolin voin ekaksi leivän päältä. En tiiä mikä siinä silloin oli niin hienoa, nyt ajatus tuntuu ällöltä :yrjö:

Movdal sanoi:
Äkkiseltään tuli muutama mieleen:

-Kännykän herätys laitettava vähintään 30min ennen varsinaista herätystä, että voin rauhassa nukkua vielä kolmet torkkuherätykset.
-Kaljapullojen etikettien repiminen juodessa, siten että ne eivät kuitenkaan ole aivan irti.

Mulla on nää aivan samat :)
Ja sit vielä semmonen tahaton tapa mulla on että aina ku nään jonku oravaa suuremman elukan ni nään sen ruokana ja usein tulee myös nälkä :kuola: Monesti kattonu jotai luonto-ohjelmia mis joku virtahepo ni AI SAMPERI ku siitä tulis kivasti varmaa pihvei :D

Repe_ sanoi:
Muistaakseni myös jossain vaiheessa joku kustantaja tms. myös kielsi sigun, joten ei sitä ihan kaikista kannata ettiä. Ainakin tuossa Roope Ankan elämä ja teot kokoelmasta puuttuu parista.Eli ei kannata menettää hermojaan jos ei löydä :thumbs:

sitä vartenhan ne juuri on piilotettu, ku joku julkaisija ne kielsi.

Movdal sanoi:

Eipä tuo kovinkaan omituista ole. Pullopoikana kauan sitten ollessani huomasin kuinka paljon ihmiset repivät niitä etikettejä kaljapulloista. Vähintään joka kymmenes etiketti oli tavalla tai toisella revitty. Kaipa se on kivaa kun on jotain tekemistä pullon tyhjennyksen ohella. :)

Teininä pussifizziä lipittäessä taisi olla puhetta, että etikettien repiminen johtuu seksuaalisista patoutumista.

Niinpä niin.

Ultimecia sanoi:
Teininä pussifizziä lipittäessä taisi olla puhetta, että etikettien repiminen johtuu seksuaalisista patoutumista.

:hyper: :whip:

Mun on aina pakko sulkea kaikki kaapinovet. Yleensä myös sisäovet, makuuhuoneen ovet - mitkä tahansa auki olevat ovet. Olen täysin neuroottinen kaapinovien kanssa ja mulle on hirveää tuskaa istua yhden ystäväni luona, kun heidän vanhuuttaan turvonneet puukaapinovensa eivät enää pysy kiinni, vaikka niitä kuinka hakkaisi. AAAARGH! Paiskon kotona kaapinovia mielenosoituksellisesti kiinni, jos olen joutunut vaikka tietsikkaa pelaamasta :rolleyes: nousemaan niitä sulkemaan. Kai haluan jotenkin hallittavamman tilan sitten, mene tiedä.

Ultimecia sanoi:
Joo, näin ne aina sanoo. Mitäköhän se kertoo että etikettien irrottamisen lisäksi ne pitää viikata nätisti? Samoin kuin karkkipaperit. Nehän nimittäin pitää siloitella ensin kynnellä pöytää vasten ja sen jälkeen taitella tiiviiksi paketiksi. Roskia ei rypistetä! Ne taitellaan.

venla sanoi:
Joo, näin ne aina sanoo. Mitäköhän se kertoo että etikettien irrottamisen lisäksi ne pitää viikata nätisti? Samoin kuin karkkipaperit. Nehän nimittäin pitää siloitella ensin kynnellä pöytää vasten ja sen jälkeen taitella tiiviiksi paketiksi. Roskia ei rypistetä! Ne taitellaan.

:eek: Niin taitellaankin!

Venla taitaa olla se mun puuttuva puoli :haart: . Vituttaa kun rypistetyt karkkipaperit tulee ulos pussista ja lentelee pitkin pöytiä.

Tehdäänkö syntiä?

Monesti kotiin tullessa pitää heittää kaikki vaatteet pois.

Vessapaperin kääntämisen lopetin. Samoin ovien, liesien ym. tarkistelun. Lujillehan se otti.

Ihmiset laittaa muuten aina housunlahkeet tahi kengät tietyssä järjestyksessä jalkaansa. Kokeilkaapa joku aamu yrittää vääntää se "väärä" lahje ensin. Tuntuu tosi kummalta.

Oudoksi tavaksi voitanen lie laskea sekin, että pyrkii usein tekemään toisin kuin tuntuisi luontevalta (vrt. ylempi juttu).

Ollaan me ihmiset outoja, onneksi. :thumbs:

Ja se juusto pitää muuten AINA laittaa päälle, muuten sattuu kamalia. Pahkiksessa sanottiin. "Muista! Juusto aina päälle!"

ps. Suihkuun VOI hukkua... Läheltä-piti-tilanne koettu... Pitäkää se ahteri pois kaivonkannen päältä... :nolo:

Kaminari sanoi:
:hyper: Pääseekö kattomaan? Lupaan istua kiltisti paikallani!

Pääset kattomaan kun me oikoluetaan muitten tekstejä, haaveillaan arpisista miehistä ja taitellaan karkkipapereita. Ai niin mutta eihä se oo syntiä:evil: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom