Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
venla sanoi:
Pääset kattomaan kun me oikoluetaan muitten tekstejä, haaveillaan arpisista miehistä ja taitellaan karkkipapereita. Ai niin mutta eihä se oo syntiä:evil: .

On mulla arpia. Jos pysytte siinä oikoluvussa niin minä voin taitella vaikka niitä karkkipapereita. Yleensä niistä tulee jonkinnäkönen avaruusalus tai joku muu surrealistinen rakennelma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
herätys jos digitaalinen aika, niin esim 6.01 EI 6.00.

lasken, olen laskenut aina, jotain turhaa.
pienenä askelia 1, 2, 3, ... 10, 1, 2, 3, ...10 , 1...

nykyään 1, 2, 3, ...21, 21 on ventti , ja ventillä voittaa.... sitten toisen pakaran venytys, 1 , 2, 3, ...21, 21 on....

en katso salkkareita

Jos jotain tavaroita täytyy kuljettaa paikasta A paikkaan B,
kaikki täytyy kantaa yhdellä kertaa.
Vaikka se vaatisi tuplasti enemmän aikaa ja vaivaa, niin ne täytyy saada kertaheitolla kuljetettua!
Ja jos jotain tippuu matkan varrelle, se täytyy noukkia samantien mukaan. Hyvänä esimerkkinä kauppakassit*4 ja siihen vielä mäyräkoira
ja jotain muuta mukavaa kannettavaa.
Jos homma ei onnistu niin olen epäonnistunut tehtävässäni.:)

AGR sanoi:
Olen viimeaikoina pelannut final fantasy x:ää ja taisteluissa on pakko siirtyä niissä valikoissa sen musiikin rytmin tahdissa. Yksi biitti on yksi valikkosiirtymä. Vaikka menisi hyökkäys perseelleen niin silti on pakko pysyä rytmissä, vaikka se tarkoittaisi curagan antamista vastustajalle. (sama juttu muuten ff7 ja ff8:ssa) Tuleepahan haastetta peliin pakkomielteen ansiosta. :D
Varmaan ounaat tuolla tyylillä kaikki dark aeonit ihan sata-nolla.:hyper:

-Leipää syödessä juuston pitää olla kalkkunasiivun päällä ja rehupuoli tulee siihen juuston päälle.
-Ulko-ovesta lähdettäessä tarkistan neuroottisena vähintään sata kertaa onko avaimet mukana.
-Oikealla kyljellään nukkuessa/maatessa alin jalka on pakko olla suorana ja päällimmäinen jalka sen verran koukussa että sen alimman jalan akillesjänteen voi sujauttaa sen päällimmäisen jalan isovarpaan ja "mikälievarpaan" varvasväliin. :david: (Huom. ei toimi sukat jalassa...) Varmaan maailman pöllöin tapa mutta en pääse siitä eroon vaikka olen yrittänyt.

Muutama onkin jo mainittu:

Suihkussa nukkuminen/makaaminen, toki vähentynyt vesivahingon jälkeen :jahas:

Autossa on volumen aina oltava parillinen luku, sekä cd:tä kuunnellessa on pakko olla hyvä biisi ennenkuin auton voi sammuttaa.

Myös kyljellään nukkuessa oltava ns."jalkovälityyny"

Muiden ihmisten seksielämän ajatteleminen(esim.milloinkohan toikin on saanut viimeksi ym..Ei itse aktin ajatteleminen) :D

Jos sammutan valot katkaisijasta oikealla kädellä, siihen täytyy myös koskea vasemmalla kädellä, jonka jälkeen molemmilla käsillä.

Hellan, ovien, avainten, lukkojen tarkistus moneen kertaan ennen lähtöä.

Onhan noita, mut siinä asiat jotka ensimmäisenä tulivat mieleen.

Tajusin juuri tässä kahvia juodessani, että aika usein tulee painettua (miellyttävän) kuumaa kahvikuppia poskea vasten.

Mul o toi sama et sterois pitää aina olla parillinen luku völyymenä. Pää sekoaa jos se sattuu olee vaikka 7.
Koneella istues näpytän kokoajan hiiren nappei.
En pysty nukkumaan jos huoneessa on kello joka pitää meteliä.
Sormien naksauttelu nyt on aika normaalia..

Yritän aina juoda bissepullon mahdollisimman nopeesti, yleensä kaadan kolme bissee sankkoon ja juon ne siit kerral. :kippis1:

Mniska sanoi:
herätys jos digitaalinen aika, niin esim 6.01 EI 6.00.

Sama juttu mulla. Tunnen itseni niin kapinalliseksi, kovaksi jätkäksi ja oman tien kulkijaksi kun en laitakkaan herätystä tasaan vaan minuutin (tai kaksi :eek: ) yli. Vallantunne on mahtava.

Lakanan täytyy minun sängyssä olla aina paikallaan ja suorana. Muulle sängyn järjestykselle ei mitään väliä. Kunhan lakana on paikallaan ja suorana.

Sen lisäksi syön paljon keitettyjä kananmunia, raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa ja juon jostain ihmeen jauhoista sekoitettuja pahanmakuisia litkuja. Olisihan se aina normaalimpaa ja terveempää syödä se sipsipussi.
;)

AGR sanoi:
Sama juttu mulla. Tunnen itseni niin kapinalliseksi, kovaksi jätkäksi ja oman tien kulkijaksi kun en laitakkaan herätystä tasaan vaan minuutin (tai kaksi :eek: ) yli. Vallantunne on mahtava.

Mul oli joskus soimassa 5.59 joten siitä sit voi sanoa että herää ennen kuutta, nykyään herätys on yleensä 6.00 riippuen tietysti siitä että minneppäin sitä pitää mennä töihin

NpNg sanoi:
Jos jotain tavaroita täytyy kuljettaa paikasta A paikkaan B,
kaikki täytyy kantaa yhdellä kertaa.
Vaikka se vaatisi tuplasti enemmän aikaa ja vaivaa, niin ne täytyy saada kertaheitolla kuljetettua!
Ja jos jotain tippuu matkan varrelle, se täytyy noukkia samantien mukaan. Hyvänä esimerkkinä kauppakassit*4 ja siihen vielä mäyräkoira
ja jotain muuta mukavaa kannettavaa.
Jos homma ei onnistu niin olen epäonnistunut tehtävässäni.:)
Tuo on aika outo juttu kanssa. Sit kun on just ja just onnistunu kantamaan kaikki ja on ihan poikki, ensimmäinen ajatus on: menipä tää kevyesti ja helposti kun ei tarvinnut kahta kertaa kävellä tota matkaa. :lol2:

Noita kauppakassejakin saa vaikka viis joka käteen, yks joka sormelle ja jos ei riitä niin pari vielä kyynärvarteen. :evil: Tällä menetelmällä jää usein toinen käsi vapaaksi, sillä voi syödä vaikka jätskiä sitten. Tosin just silloinhan joku soittaa ja se jätski pitää saada taas toiseen käteen, mikä aiheuttaa pientä hommaa taas... Kasseja ei tietenkään lasketa maahan!

Ja esimerkiksi mattoja ulos viedessä kaikki pitää viedä kerralla ja niitä on niin paljon että juuri ja juuri saa kädet koko pinon ympäri. Hirmuisen pinon kanssa sitten koittaa pahimpia törmäyksiä varoen kantaa koko pinon ulos. Eteensä ei meinaa nähdä ollenkaan. Ovenkahvakin täytyy jalalla avata ettei matot putoa.
Matkaa on viitisen metriä...
Lopuksi iloitsee sitten siitä kuinka helposti se kantaminen kävi kun otti kaikki kerralla. :thumbs:

Kaupassa asettelen ostokset melkein aina sievään jonoon hihnalle, ja siten, että viivakoodit ovat koodinlukijaanpäin

Jos myyjä on hemaiseva, niin pistän ne vielä normaalia paremmin :lol2:

Salilla aina penkkaamassa pitää tarkastaa monta kertaa että tanko on täysin keskellä siis tarkistan sen aina joku kolme kertaa vähintään ja sitten vasta voi ruveta tekemään toistoja

Mielenkiintosta luettavaa nämä oudot tavat.

Muutamia outoja tapoja, joita itelläni on:

Tuon pienen mp3 soittimen kanssa on muodostunut muutamia outoja tapoja:
- Joka aamu kun kuuntelen, niin minun on pakko kuunnella Hanoi Rocksin Cafe Avenue -biisiä noin minuutin verran.
- Sulkiessani soittimen, voluumi on tiputetta kohtaan 4.
- Voluumi on muutenkin oltava mieluiten parillinen luku.

Muita:
- Joka ilta on juotava ennen nukkumaan menoa lasista kolme kertaa vettä.
- Muutenkin olen kiintynyt jotenkin tuohon lukuun kolme: Saatan välillä tehdä tai toistaa mielessäni kolme kertaa ihan mitä tahansa. Vaikkapa TV:tä katsellessani kuulen jonkun repliikin, joka on ihan pakko toistaa mielessä kolme kertaa.
- Hampaiden pesun jälkeen on purtava etuhampaita yhteen kolme kertaa.
- Salilla ollessa kun käyn välillä juomassa, niin on otettava aina kaksi hörppyä.

Mä en tiedä onko tää outo tapa, mutta huomasin jokin aika sitten että mä vedän aina syvään henkeä kun joku kivan näköinen typykkä kävelee ohi. Mun tarvii siis haistaa et miltä kyseinen tapaus tuoksuu. :nolo:

Maskotti sanoi:
Mä en tiedä onko tää outo tapa, mutta huomasin jokin aika sitten että mä vedän aina syvään henkeä kun joku kivan näköinen typykkä kävelee ohi. Mun tarvii siis haistaa et miltä kyseinen tapaus tuoksuu. :nolo:

Tuo nyt on ihan normaalia! :thumbs:

mulla oli joskus vuosii sitten helvetin ärsyttävä tapa:
-kaikki mitä sanoin piti sen jälkee "kirjottaa" viittomankielen aakkosilla!!!!!!!
olin tosiaa koulus oppinu ne kirjaimet ja niit piti käyttää.huh, onneks siit on päässy eroon!

joskus pitkää autos istues samal ku syö purkkaa koitan jokasen lyhtypylvään kohal saada tehtyy purkkakuplan.,enkka muistaakseni 5.säälis minä :)

aina ku on yksin hississä on pakko vähä irvistelä,nostaa nenää possullee tai jotai apinoida.

lehdet luetaan useiten lopusta alkuun.

Kun kävelen jonkun kaa kaksin jossain tai vaikka porukalla, whatever. Mutta mä en osaa kävellä vasemmalla puolella, vaan mun on oltava aina oikealla, tai sit ihan keskellä, mutta äärivasenlaita nou nou. En vaan osaa olla siä...

Eihän kukaan nyt tykkää kulkea vasemmalla, tuo on normaalia...

Et sattumoisin oo käynyt inttiä?? Ja johtajana, että olisit "tottunut" tohon järjestykseen? Nääs "nuorin" eli arvossa alin kulkee siellä äärivasemmalla. Ja se äärivasemmainen väistää, jos on vastaantulijoita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom