Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Clayman sanoi:Nyt meikä tipahti pulkasta, siis täh?
J-M sanoi:Pari tuntia ennen nukkumaan menoa aukaisen ikkunan selälleen jotta huoneeseen tulisi kylmä (siis oikeasti kylmä, että ihan paleltaa). Jos huoneessa on lämmin, en voi nukkua.
Tiedän outoa...
J-M sanoi:Pari tuntia ennen nukkumaan menoa aukaisen ikkunan selälleen jotta huoneeseen tulisi kylmä (siis oikeasti kylmä, että ihan paleltaa). Jos huoneessa on lämmin, en voi nukkua.
Tiedän outoa...
AGR sanoi:En siedä sitä jos joku kuulee kun kusen. Siksi laitan kraanan päälle että kusen tuottama kohina peittyy. Lisäksi pyrin kusemaan siten ettei se kaari osu siihen veteen.
hgw sanoi:-- Juomapullojen etiketit _täytyy_ repiä --
Ultimecia sanoi:-- Olen myös kerran oikolukenut omaa päiväkirjaani --
Pien Pirulaine sanoi:Ei nyt niin iso juttu, mutta jos joskus nyt tulee syötyä pitsaa, niin en ikinä syö niitä pitsan reunoja.
Samma här.Hullupaviaani sanoi:Pyyhin perseen vasemmalla kädellä ja olen aina pyyhkinyt vaikka olen oikea kätinen. Muilla samaa tapaa?
Pien Pirulaine sanoi:Ei nyt niin iso juttu, mutta jos joskus nyt tulee syötyä pitsaa, niin en ikinä syö niitä pitsan reunoja.