Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari tuntia ennen nukkumaan menoa aukaisen ikkunan selälleen jotta huoneeseen tulisi kylmä (siis oikeasti kylmä, että ihan paleltaa). Jos huoneessa on lämmin, en voi nukkua.

Tiedän outoa...

En siedä sitä jos joku kuulee kun kusen. Siksi laitan kraanan päälle että kusen tuottama kohina peittyy. Lisäksi pyrin kusemaan siten ettei se kaari osu siihen veteen.

Kun laitan pyykkejä kuivumaan, niin saman vaatteen ripustamiseen läytetyt pyykkipojat pitää olla erivärisiä. :lol2:
En voi kestää sitä, jos ne on saman värisiä. :rolleyes:

Nukkuessa pitää aina olla peitto vedettynä korviin asti, kesät talvet. Kesähelteillä on sitten kiva heräillä yöllä vaihtamaan lakanoita kun ne on ihan läpimärät.

Arkiaamuisin kun on kello herättämässä niin herään joka aamu 5-60min ennen kellon soimista ja sitten ei enää pysty nukkumaan kun kokoajan "odottaa" kellon soimista.

Jos herään yöllä on pakko tarkistaa kellosta että kuinka kauan/vähän aikaa vielä saa nukkua.

Laitan aina kännykkään herätyskellon lisäksi kolme muistutusta piippaamaan aamulla enkä silti herää koskaan ajoissa.

J-M sanoi:
Pari tuntia ennen nukkumaan menoa aukaisen ikkunan selälleen jotta huoneeseen tulisi kylmä (siis oikeasti kylmä, että ihan paleltaa). Jos huoneessa on lämmin, en voi nukkua.

Tiedän outoa...

Ei tuo ole outoa, vaan terveellistä. Todistetusti viileässä on helpompi ja parempi nukkua kuin ummehtuneessa/liian lämpimässä. Itse pidän joskus talvellakin (varsinkin kännissä/krapulassa) koko yön ikkunaa auki. Helpompi hengittää, parempi uni.

J-M sanoi:

Tiedän outoa...

määki yleensä

Mulla soi joka aamu 5 herätyskelloa. Ei vaan kertakaikkiaan tuu uni jos herätys on pelkän kännykän varassa, en sit tiedä miks mä pistän aina 5 herätystä mut on ainakin varma olo siitä että herää aamulla. Ja joka aamu vituttaa herätä siihen meteliin.:D

AGR sanoi:
En siedä sitä jos joku kuulee kun kusen. Siksi laitan kraanan päälle että kusen tuottama kohina peittyy. Lisäksi pyrin kusemaan siten ettei se kaari osu siihen veteen.

sama juttu. hävettää helvetisti se lorina.. en nyt sentään kraanaa avaa, mutta kusen sinne pöntön sisäreunaan.

hgw sanoi:
-- Juomapullojen etiketit _täytyy_ repiä --

Tätä harrastan...ollessani saunomassa humalassa.
Alkaa olemaan jo meikäläisen trademarkki.

ps. Tarkennetaan vielä, että juomapulloilla tässä yhteydessä tarkoitan olutpulloja.

Ultimecia sanoi:
-- Olen myös kerran oikolukenut omaa päiväkirjaani --

:D Tälle hymyilen todennäköisesti pitkään.
Oikolukisitko mun reenipäiväkirjan, jos scannaan sen ja lähetän sulle...? ...anteeksi ajatus oli jotenkin huvittava pienessä mielessäni.

Hullupaviaani sanoi:
Pyyhin perseen vasemmalla kädellä ja olen aina pyyhkinyt vaikka olen oikea kätinen. Muilla samaa tapaa?
Samma här. :nolo:
Edit: Tarkistan taskuni ennen kotoa lähtöä varmaan 50 000 kertaa, että kaikki on varmasti mukana esim. kännykkä, rahapussi, snuussitykki, autonavaimet jne.
Jos on aamulla jotain tosi tärkeätä menoa niin pistän 3-4 kelloa soittamaan enkä siltikään saa nukuttua kunnolla, kun pelkään etteivät ne soi jostain syystä.

Pien Pirulaine sanoi:
Ei nyt niin iso juttu, mutta jos joskus nyt tulee syötyä pitsaa, niin en ikinä syö niitä pitsan reunoja.

Samoin. Mutta voileivästä syön ensin reunat.

Nukun aina vähintään kolmen tyynyn kanssa. Niistä pitää saada tehtyä sellainen pesä ympärille, josta ei pääse juurikaan liikkumaan. Vähintään toisella puolella sänkyä pitää olla seinä.

Kalapuikoista pitää kuoria se jauhosysteemi päältä pois ja syödä viimeseksi että jää paras mahdollinen maku suuhun.

Jos alusta on liukas, liu'un tai hiihdän paikasta toiseen.

Ja juusto tulee kanssa kaiken päälle pitämään systeemin koossa.Ja vessapaperi ylhäältä.

En tiedä onko niin omituinen, mutta ainakin itseä ärsyttävä tapa mulla on kokeilla monta kertaa kaikkea lukkoon laittamaani (auto, kodin ovi jne.), että ne todella menee lukkoon. Useasti olen jo jonkin matkaa kävellyt pois päin ja vielä iskee epävarmuus ja pitää kääntyä takaisin tarkistamaan. Ei vaan muuten saa mielenrauhaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom