Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Varjonyrkkeily ja samalla "nyrkkeilyliikkuminen", saattaahan se näyttää aika oudolta esim. naapurin mielestä.

e. Mä en ole mikään erityisen siisti ihminen, mutta joskus joku roska lattialla tai tahra pöydässä saattaa häiritä mua ihan kohtuuttomasti. Sitten on pakko suorittaa pikasiivous. Usein näin käy just kun olen alkamassa katsomaan jotain leffaa tai muuten rentoutumaan, joku pieni ärsyttävä juttu rupeaa vaivaamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä varmaan yleisin omalla kohdalla on se että jos taskuun laitan jotain, niin tarkistan sen about 3-5 kertaa sen jälkeen. Pahin on jos pistän hetkellisesti vaikka jonkin lapun tai kortin taskuun (yleensä lompakossa), eli jotain ns. epätavallista, niin olen ihan varma että se putoaa kun käden vetää pois taskusta tai muuten katoaa.

Toisaalta en koskaan hukkaa mitään... maybe it's worth it.

OT
Meikä kerran supistelu aanusta ja ei helvetti se tais imeä hitusen liikaa ilmaa sisää jotenki, kauheat vattavaivat tuli.

Kun menen suihkuun niin namikka on kylmillä mahollisemalla asetuksella kunnon shokin saamiseksi.

kusella ollessani laitan monesti keskisormen ja peukalon päät vastakkain siten, että kusikaaren ympärille muodostuu rengas,minkä läpi kusen.Saa olla aika tarkkana, ettei kuse sormille.

-Syön aina syvältä lautaselta. Tasanen lautanen vituttaa, kun sapuska menee helposti reunojen yli.
-Monesti laitan vielä eri ruokalajit omiin pikkukippoihinsa, joista sitten syön niin, että kasvikset eka, pasta seuraavaksi ja protskun lähde vikana.
-Syön melkeinpä aina lusikalla.
-Rahka pitää syödä ehdottomasti pienellä lusikalla
-Salilla on sellanen lattia missä on viivoja. Mun pitää aina laittaa laitteet niiden viivojen mukaan suoraan ennenkuin voi alkaa tekemään sillä laitteella.
-Syön hulluna pinaattia. Pakastepinaattia varsinkin. Sulatan mikrossa ja syön suolalla maustettuna ihan pelkältään. Lusikalla tietty.
-Käyn usein kaupassa, kun aina on muka joku elintarvike loppu kotoa. Ja rahkaa pitää käydä ostamassa, jos sitä on vaan 5 purkkia jäljellä, se ei saa kulua loppuun asti jääkaapista.

-Auton tai muun kulkuvälineen kyydissä istuessa lasken aina kaikkea mahdollista ohi menevää. Viivoja tiessä, lampputolppia, sähkötolppia, jne. Yritän myös laskea kaikkea samaan aikaan ja yleensä saan hedarin aikaan.
-Kusella käydessä pakko sylkäistä.
-Välillä kaupassa, jos ostokset eivät näytä "hyvältä", pakko ostaa pari purkkia rahkaa. tms. vaikka sitä kaapissa olisikin.:D

Kopautan aina mulukkua pari kertaa pöydänreunaan ennenku penetroin.

En osaa vastata puhelimeen istuvassa asennossa. Tai ainakin jos on outo numero,niin ylös sohvalta kauhealla kiireellä ja kävelemään ympäri kämppää.

Minulla on aivan sama juttu! Jos tietää, että on tulossa tärkeä puhelu yms. tulee sitä noustua
ylös ja pyöriskelen ympäri olohuonetta kynä ja paperi kädessä. :D

Huomaan välillä ns. ajattelevani englanniksi. Ja joskus kun luen suomenkielistä tekstiä huomaan kääntäväni sen englanniksi päässäni..
Ei tältä istumalta tullut mitään muita mieleen. Paitsi perus tavaroiden näpräys.

Esim. pakkikselle jotain kuvaa postatessa käyn lähes aina läpi saman manöveerin eli klikkaan hiiren oikealla ja valitsen "kopioi kuvan osoite" ja toistan tän varmaan kolme kertaa peräkkäin ennenkuin vakuutun et kuvalinkki on mukana ja sit vasta liitän sen postin oheen.. ihan kuin en uskois että se jää muistiin yhdellä kerralla.

Tuttu tilanne... joskus tulee koluttua kaikki muutkin keittiön kaapit yllätysten toivossa läpi, mutta toistaiseksi ei ole onnistanut.

e. jääkaapin sisällön jatkuvaa tarkastelua siis tarkoitin, mutten osannut lainata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom