Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Karvojen nyppiminen. Ei väliä mistäpaikkaa kehosta mutta hiuksia ei oikein pääse nyppimään kun kalju on...

Nyt, kun olen tehnyt leukoja kotona pitkin päivää niin levypainon pitää olla aina samoinpäin.

Joskus vuosia sitten, kun menin nukkumaan niin supistelin pakaralihaksia vuorotelleen ja laskin supistuksien määrän, joka piti olla tasaluku. Sitten taas kierros uusiksi.:D

Joka kerta kun autolla pysähtyy liikennevaloihin taikka stop-merkkiin, on pakko alkaa hipelöimään käsijarrua ja tarkistaa ettei se ole päällä.

Kuuntelen Alankomaiden kansallislaulun aina ennen nukkumaanmenoa.

97648559-93a7-4157-a7f2-9ecc05c19b51.jpg

-Näpyttelen hiirellä koko ajan lukiessani jotai netistä, siis aivan koko ajan
-Kun herään, menen heti tupakalle, kusen ennemmin vaikka housuihini ettei tämä rituaali muutu
-Kun katson elokuvaa tai jotai sarjaa niin ruukaan silputa jotai paperia puukolla, tätä en tee kun olen muiden seurassa
-Käyn kusella aina ennenkuin laitan nukkumaan vaikka ei mitään pakottavaa tarvetta olisikaan
-Autolla ajaessa ohitan aina edellä menijän, ajoi se kuinka lujaa tahansa niin ahdistaa kun joku on edessä
-En varmasti ala pyyhkimään persettäni ennen kuin olen kääntänyt vessapaperi rullan "oikein" päin
-Hipelöin huomaamattani korvan nipukkaa, ja otan korusta lukon pois ja pistän taas takas.
-Aina kun näen jotain jännää nii väkisinhän sitä ensimmäisenä on suuhun työntämässä, rakennuksella kun olen töissä nii silikoonia pitää maistella sama homma styroksen ja uretaanin kans, ja kyllä pitihän se viime viikolla puhallusvillaakin suuhun työntää :D

Enempää en jaksa edes luetteloida, mutta ei tässä ihan täysissä ruumiin ja sielunvoimissa olla.

Usein sängyssä maatessa alan tekee tyynyllä penkkipunnerrusta. Sit mietin et siinä on vaikka 200kg ja pinnistelen sen ylös. Sarjoja on kansa kiva tehä. Sotilaspenkkiäkin. Keittiössä taas pitää ottaa tuoli ja tehdä rinnallevetoja ja työntöjä ylös ja samalla lailla mietin kuten tyynylläkin, että siinä on kovat raudat käytössä.

Oikeesti kun ei treenit kulje, niin onneks sentään edes mielikuvituksissani kulkee.

Tää ei oo kyllä outo tapa, mutta joidenkin mielestä voi olla. Mulla on sellanen 2 osainen divaani. Vedän niitä ihan vähän erilleen toisistaan, että selkänojaan jää pieni rako. Sitten lykin munaa sinne väliin.

- En pysty nukkumaan jos makkarin vaatekaapin ovi on auki, se pitää käydä sulkemassa
- Puhelimessa puhuessa on pakko kävellä ympäriinsä koko puhelun ajan
- Salilla ollessa levypainojen pitää ehdottomasti olla samanlaisia, häiritsee ihan vitusti jos toisella puolella tankoa on erilaine levy
- Jos kuuntelen musiikkia kaupungilla tai julkisissa, isein kuvittelen samalla päässäni biisiin / tilanteeseen sopivan musiikkivideon

Yks juttu mitä oon miettiny on tää eri ruumiinosian rapsuttelu tai räplääminen ja sormien haistaminen sen jälkeen. Kaikki jo oletusarvosesti tietää että jos raapii palleja niin ne sormet haisee sen jälkeen
palleille, mutta miks pitää haistaa silti?

Tää ei oo kyllä outo tapa, mutta joidenkin mielestä voi olla. Mulla on sellanen 2 osainen divaani. Vedän niitä ihan vähän erilleen toisistaan, että selkänojaan jää pieni rako. Sitten lykin munaa sinne väliin.
Kiitos , kun jaoit tämän kanssamme. :hyvä:

Enemmän tai vähemmän neuroottiset tapasi

Onko täällä muita, jotka kärsivät tai ovat kärsineet pakko-oireista tai vastaavasta?

Itsellä ei koskaan ole ollut mitään sen vakavampaa. Joskus lapsena pelkäsin niin paljon, että tulee vaikka kesken jonkin tapahtuman vessahätä, että kävin vessassa jopa viiden minuutin välein. Aina hankalissa ja ärsyttävissä tilanteissa oli pakko käydä vessassa. Joidenkin psykologien luona mua käytettiin, mutta eipä ne osanneet oikeen tehdä tolle mitään. Sanoivat vaan, että käyköön vessassa, jos haluaa. Ajan kanssa jotenkin vain "unohdin" neuroosin. Toisaalta, vieläkin täytyy olla aina se viimeinen, joka käy vessassa ennen jonnekin menoa. :D

Tää toinen on ehkä aika yleinenkin. En nimittäin osaa syödä mitään nopeasti, esim. kävellessä. Mun täytyy aina olla rauhassa ja rennosti ja saatava pureskella ja niellä rauhassa. Mitään haittaahan tästä ei ole, sehän on nykyään ongelma, kun ihmiset kiireisinä vetää napaan mitä sattuu. Töissä tai koulussa tietty usein joutunut joustaan ja vetää ruoan nopeasti, sen jälkeen jää jotenkin sellanen outo fiilis, muttei ahdistunut. Kaveriporukassa heitetään usein läppää (hyväntahtoista!!) mun syömisestä, kun muutenkin ruokavalio aika suuresti eroaa perus-Pirkoista. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom