Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Siksi mulla ei oo ikinä avaimetkaan hukassa, kun ne on aina siellä taskussa, enkä heittele niitä minne sattuu. Jotkut taas heittää avaimensa aina johonkin random paikkaan kotiin tullessaan ja kohta niitä etsitään kissojen ja koirien kanssa.
Eikö omituinen tapa sitten ole se, että sulla on aina samat housut? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Televisiossa äänenvoimakkuus pitää olla aina parillinen luku. Känny AINA oikeassa ja avaimet vasemmassa housujen taskussa. Lompakko takin vasemmassa taskussa.. Ja kännyn kanssa mikään muu ei voi olla samassa taskussa.
Korjasin

Lisäks pitää kääntyä aina tarkistamaan ainakin pari kertaa, että ovi on varmasti mennyt lukkoon.

- Vapaatankoliikkeitä ei voi tehdä jos limput eripuolilla tankoa ei oo just saman näköset. Joskus pienikin sävyero on liikaa. Mä katon aina kauhistuksella jos joillain on esim. penkissä toisella puolen kuminen ja toisella puolella metallinen limppu.

Itelläkin on tämä ja olen joskus miettinyt, että voikohan tätä perustella jotenkin rationaalisesti vai liekö ihan silkkaa neuroottista höpsöilyä? Kerran olen lastannut kaksi keltaista metallista vähän eri muotoista kiekkoa tankoon ja toinen niistä olikin 15kg sijaan 20 kiloa! Erilaisia metallilimppuja olen tuon jälkeen vähän vältellyt, mutta hassu fiilis tulee silloin kun ei malta kahta eri väristä leokoa lastata, joissa lukee selvästi sama luku. :david:

Mä panostan aina kahvinkeittimen valmiiks aamua varten. Pistän myös kaurahiutaleet ja vedet valmiiks mikroon, ja näppäilen vielä ajan valmiiks.
Näin säästyy aikaa :D

Eikö omituinen tapa sitten ole se, että sulla on aina samat housut? ;)
Damn. Tuota en tullut ajatelleeksi. Pitäiskö tehdä niin, että pitää aina ne samat housut mukana, vaikka sitten repussa. Ei tule sitä ongelmaa, että avaimet onkin väärien housujen taskussa ja housut ties missä. Jos vaikka lähtee kokonaan ilman housuja.

Damn. Tuota en tullut ajatelleeksi. Pitäiskö tehdä niin, että pitää aina ne samat housut mukana, vaikka sitten repussa. Ei tule sitä ongelmaa, että avaimet onkin väärien housujen taskussa ja housut ties missä. Jos vaikka lähtee kokonaan ilman housuja.
Tuo voisi toimia.

Itseltäni yksi omituinen tapa: lähestulkoon kaikkea on pakko haistaa (tai tarkemmin sanottuna sellaista jonka ottaa käteensä. Ei, minulla ei kuitenkaan ole pakottavaa tarvetta ottaa kaikkea käteeni, onneksi). Varsinkin siinä tapauksessa jos joku oikein erikseen varoittaa/mainitsee jonkin olevan pahan/erikoisen hajuinen.

- Leuan naksuttelu (näyttää vitun tyhmältä, mutta keittää jos en tee sitä)
- Kielen raapiminen hampailla ja molempiin puoliin pitää saada sama (kipu)
- Ylempi pätee kaikissa asioissa, esim. jos vasempaan käteen sattuu jostain syystä, niin pitää sama kipu saada oikeaan käteen
- Lihasten jännittäminen kokoajan alkaa itseäkin ärsyttämään, ja tietenkin jos vasenta hauista jännittää niin pitää oikeaakin samallalailla
- Kun syö on pakko lukea, mikään muu kuin aku-ankka EI kelpaa, vaikka olisi lukenut saman tarinan 100 kertaa niin aina vaan jaksaa lukea sen saman
- Leivälle pitää pistää kinkku juuston alle, muuten sitä EI oi syödä
- VESSAPAPERIHAN PITÄÄ TIETENKIN PISTÄÄ POISPÄIN SEINÄSTÄ !
Ei nyt heti tule muuta mieleen.. :D lisäilen sitten.

E. Mitä kaikki puhuu tosta kassien hiplaamisesta? :wtf: Eikö se ole päivän selvyys että vasen käsi on housuissa?

-Leikkaan varpaankynneet "väärinpäin"
-Tarkastan herätyksen yleensä vähintään kolme kertaa
-Pistän painot yleensä suuruusjärjestykseen tangon päähän

Eipä täs muuta tuu mieleen.

-Tavarat aina samassa järjestyksessä housujen taskuissa. Kännykkä oikeassa taskussa. Avaimet, tupakat ja sytkäri vasemmassa taskussa. Ja lompakko oikeassa perstaskussa.
-Aamusin kun herään, niin on "pakko" mennä heti ensimmäiseks tupakille. Ihan sama, et kuinka kova kusihätä, krapula, vitutus tai muu on päällänsä niin toi toistuu joka aamu.
-Tulee nypittyä rupia auki, jos johonkin on tullu haava. Tästä pitäis päästä kyl tosissaan eroon, kun toisessa olkapäässä ollu varmaan kuukauden toi sama rupi, mikä tulee kerta toisensa jälkeen revittyä.

Pari tapaa taas tullut mieleen:

Pitää nukkua aina mahallaan ja pään pitää olla käden päällä, käsi on taas tyynyn päällä. Tai sitten pitää nukkua vatsa seinää vasten kyljellään. Muuten ei pysty nukkumaan ja aina herään selkä kiltisti kiinni patjassa.

Aina pitää olla kännykän lisäksi toinen herätyskello.

Aina pitää olla molemmat kellot pään vieressä tuolilla ja toisella tuolille pari paperinpalasta jos alkaa tulemaan verta nenästä tai pitää niistää ja näiden paperinpalasien kanssa pitää olla lasillinen vettä.

Mulla kans herätys tarkistetaa monee kertaa, samoin se että ovi menee varmasti kiinni
Joka kerta kun lähden tsekkaan monee kertaa että on avaimet,luuri,sytkäri,röökit ja lompakko mukana (vaikka säilytän niitä lähes poikkeuksetta laukussa)
Ja joku pakkomielle on kattoo monta kertaa päivässä jääkaappii + muihin keittiön kaappeihin, vaikka osaan melkee ulkoa luetella että mitä missäkin kaapissa on
Puhelimeen puhutaan AINA oikealla korvalla+kädellä
En mene koskaa hississä aivan perimmäisen seinän vieree, jos ei ole pakko, mielummin seison nenu kiinni liikkuvassa seinässä
Jos joku hipaisee/kutittaa/koskettaa esim vasenta reittäni, on pakko aiheuttaa sama tuntemut myös toiseen jalkaan, ja sen jälkeen molempiin yhtä aikaa...

Mulla on jostain syystä semmonen pakkomielle, että avaimet on pakko olla kädessä valmiina kun tulee kotiovelle. Joskus saatan ottaa ne jo parisataa metriä ennen himaovea käteen. Sit jos jostain syystä ne avaimet ei ole kädessä kun ovi lähestyy, niin tulee hirveä paniikki ja kiire kaivaa ne esiin. :D
Outoa? Kyllä :D

Mulla on jostain syystä semmonen pakkomielle, että avaimet on pakko olla kädessä valmiina kun tulee kotiovelle. Joskus saatan ottaa ne jo parisataa metriä ennen himaovea käteen. Sit jos jostain syystä ne avaimet ei ole kädessä kun ovi lähestyy, niin tulee hirveä paniikki ja kiire kaivaa ne esiin. :D
Outoa? Kyllä :D
Nojaa, ei niinkään outoa, vaan ehkä pikemminkin tehokkuuden optimointia. Mitä järkeä ensin vaappua kauheeta vauhtia siihen ovelle ja vasta siinä alkaa kaivamaan avaimia, kun ne voi jo kävellessään sinne ovelle napata valmiiksi käteen... Sama pätee kassajonoon, ärsyttää kun ihmiset kassalla kaivavat lompakon/kortin/rahat vasta sitten kun kassaneiti on sanonut sen summan.

Mulla on jostain syystä semmonen pakkomielle, että avaimet on pakko olla kädessä valmiina kun tulee kotiovelle. Joskus saatan ottaa ne jo parisataa metriä ennen himaovea käteen.

Sama täällä, viimeksi eilen kaivoin jo junassa avaimet laukun pohjalta takin taskuun lähettyville, vaikka kämpän ovihan ei ollut vielä lähimaillakaan kun en nyt kuitenkaan siellä junalaiturilla asu. Tosin se oli varmaan lähinnä sitä tehokkuuden optimointia mitä nigster tuossa ehdotti. Eipähän tarvitse alkaa sitä laukkua penkomaan rappukäytävässä kun kylmä on ja vessaankin pitäis päästä.

Kaupasta tullessa kaivelen monesti avaimet käsiin hyvissä ajoin kotipihalla. Jollain tapaa se vain ärsyttää seisotella kauppakassit tms. laukut käsissä siinä kämpän oven edessä kaivellen niitä avaimia, kun yhtähyvin voisi olla jo sisällä. Itselläni kyllä muutenkin on tapana kaivaa kassajonoissa rahat ajoissa esille ja ikäänkuin olla "pois haitolta" jonotilanteissa. Hidastelijat vituttaa, vaikkei olisikaan erityinen kiire, enkä halua olla muitten vituteltavana :D

Nojaa, ei niinkään outoa, vaan ehkä pikemminkin tehokkuuden optimointia. Mitä järkeä ensin vaappua kauheeta vauhtia siihen ovelle ja vasta siinä alkaa kaivamaan avaimia, kun ne voi jo kävellessään sinne ovelle napata valmiiksi käteen... Sama pätee kassajonoon, ärsyttää kun ihmiset kassalla kaivavat lompakon/kortin/rahat vasta sitten kun kassaneiti on sanonut sen summan.

Mul on avaimet kädes ajoissa, samoin kaivan lompakon esii kassalla. Vituttaa kaikki mummot jotka rupee laskemaa kolikoitaa ja kaivamaa sitä plussa korttia samalla ku selostavat miten ennen vanhaa ei ollu mitää saatanan plussa ja boonus kortteja.. huoh

En tiedä mistä mulle on tää jäänyt, mutta pesen itteni saippualla ennen saunaa ja sen jälkeen vaan huuhtelen itteni. Oon yrittäny päästä tästä tavasta kyllä eroon. :D

*Herätyskello, känny ja seinäkello 5min edellä
*Viivoille ei voi astua
*Pyöräillessä tiettyä reittiä pitää mennä kahden kaivonkannen välistä
*Varjonyrkkeilen aina kun nousen tuolilta/sohvalta yms ylös (jos kukaan ei oo näkemässä)
*Jos on just kattonu vaikkapa Fedorin matsin jossa se lyö pari sivukoukkua, pitää nousta ja vetää sama kombinaatio itekki :D
*Näpyttelen hiirellä turhaan vaikka ei tarvii

siinä muutama..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom