Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä enemmän narsistinen kuin omituinen tapa, mutta mulla on tapana käydä parit poset heittämässä peilille ilman paitaa ennen nukkumaan menoa. Ei nyt ihan joka yö, mutta usein silti.

wasted, itse tepastelen kanssa aina kotona paljain jaloin + usein ilman paitaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oma tapa, vaan joillakin ihmisillä olen tällaista havainnut. Kuten yhdellä sosiaalisesti erittäin lahjakkaalla työkaverilla. Tämä selittää jotain juttua, esim. mitä itselle tai jollekin muulle on tapahtunut. Jostain syystä sama juttu pitää toistaa useampaan kertaan ihan putkeen, vaikka kaikki varmaan kuuli sen jo ensimmäisellä kerralla. Ei kaksi kertaa vielä häiritse, mutta kun sama juttu saattaa tulla viisikin kertaa. Siinä tulee vaivaantunut olo. Samalla tyypillä on paha tapa puhua ihan jatkuvasti muiden päälle, josta siitäkin tulee vaivaantunut olo, vaikket itse olisi se, jonka päälle puhutaan. Mun näkökulmasta omituinen tapa, vaikka yleistä onkin.

Toi toisto on kummallinen juttu, kun itsekin tulee sitä tehtyä .Enkä osaa sitä tunnistaa siinä tilanteessa, kun jotain juttua tulee kerrottua. Oma toisto on kyllä vain 2 kertaa ja yleensä siinä huomaan asian. Päässä liikkuu silloin "Mitä vittua mä tota tässä toistan?" :rolleyes:

Ajattelen sanoja ja lasken jokaisen kirjaimen vaatiman painallusmäärän kännykällä. Esim. Vesi = 3-2-4-3. Sitten päässä laskien tasoitan numerot, esim. tosta vedestä 3-2-4-3 -> 3-3-3-3
Edit: ja jos numerot eivät mene tasan, pitää numerot saada jotenkin symmetrisesti, esim. joka toinen on yhden isompi ja joka toinen yhden pienenpi, tai alussa ja lopussa muista poikkeavat numerot.

Haikara: 2-1-3-2-1-3-1 -> 2-2-2-2-2-2-1
Kello: 2-2-3-3-3 -> 3-2-3-2-3, 2-3-3-3-2

En tiedä miks teen tota :hyper:

Niin ja toinen vielä. Auton pyyhkijän pitää leikata aurausmerkki kahdesta kohtaa. Ja pitää ennustaa milloin seuraava aurauskepin leikkaaminen onnistuu, päätä ei saa kääntää yms. huijata.

Mietiskelen sanoja ja lauseita takaperin. Esimerkiksi jos joku sanoo jotain niin käännän sen välittömästi mielessäni takaperin. Meilläkin on kavereiden kanssa nimenomaan ryypätessä joskus se tapa että kaverit sanovat lauseita ja itse lonkalta sanon ne takaperin.

Huomasin muuten tänään kotimatkalla pystyväni samaan. En oo kertaakaan harjoitellut, mutta yhtäkkiä vaan kaikki sanat meni kuin itsekseen takaperin :D.

Huomasin tekstiviestin vastaanottajaa valitessa ensin skrollaavani nimilistaa tarpeeksi ylös/alas siten että vastaanottajan nimi tulee keskelle kännykän ruutua ja vasta sen jälkeen käyn klikkaamassa kyseistä nimeä. Aloin heti tietoisesti välttämään tätä omituisuutta :)

Jotain mitä tulee mieleen...

Kun laitan ruokaa, tiskaan likaantuneet astiat ja putsaan kaikki paikat ennen kun alan syömään. Ei pysty millään syömään rauhassa, jos vaikka paistinpannu ja kattiloita on likasena pöydällä.

Kaikki komerojen ja kaappien ovet täytyy sulkea ennen kun voi mennä nukkumaan.

Pakollinen riisuminen kun pääsee kotiin, tykkään hengailla alusvaatteilla, jos tulee kylmä niin kääriydyn mielummin vilttiin kun puen päälle.

En osaa käyttää kalenteria, joten mulla ei sellasta ole. Tää aiheuttaa usein ihmetystä kuinka voi selvitä ilman kalenteria ja muistaa kaiken.

Kaupassa käydessa on pakko ostaa kerralla vähintään 2 tavaraa, jos menen vaikka hakemaan pelkästään käsisaippuaa, on pakko hakea lisäksi purkkaa tai jotain muuta mitä en edes tarvitse.

Kaupassa käydessa on pakko ostaa kerralla vähintään 2 tavaraa, jos menen vaikka hakemaan pelkästään käsisaippuaa, on pakko hakea lisäksi purkkaa tai jotain muuta mitä en edes tarvitse.

Sama tapa täällä, pakko hakea sitten vaikka Ehrmannia varastoon tms. - Mulla on aina ollut jonkinlainen pakottava tarve laittaa kengät eteisessä järjestykseen, siivota ylimääräiset tavarat pöydiltä kaappeihin/hyllylle, suoristaa matot lattialla tms, vaikkei paikat edes ois varsinaisesti epäjärjestyksessä..

Muistaakseni joku kertoili että koskaan ei ota kaupassa sitä ensimmäistä tuotetta koska kuvittelee sen olevan "saastunein" koska useat ihmiset ovat ehkä sitä käsitelleet. Olen nyt seurannut tuota hommaa kaupoissa ja se pitää aika usein paikkansa. Ja hauskinta on seurata esim. iltalehden ottamista ihmisllä, useimmat eivät ota sitä ensimmäistä vaan toisen siitä telineestä.
Mutta minäpä aiheutan näille ihmisille uuden murehdinnan, ainakin mä duunissa ja pari muutakin tuttua ihan tarkoituksella sotketaan noita tuotteiden järjestystä että ne "vanhatkin" menevät kaupaksi kun eivät olekaan ensimmäisenä vaan toisena tai muuten vaan sekojärjestyksessä. Ja esim aamukahvilla luettu lehti on aina toisena siinä telineessä kun se siihen laitetaan.

Huomasin muuten tänään kotimatkalla pystyväni samaan. En oo kertaakaan harjoitellut, mutta yhtäkkiä vaan kaikki sanat meni kuin itsekseen takaperin :D.

Hienoa! :) Kai tuo sitten on jollain tavalla perinnöllistä, koska itsekin osasin "alkeet" kuin itsestään. Siitä sitten alat hiljalleen opettelemaan englanninkielisiä lauseita, laulun sanoja ym.

Nimim. Aina tulee vastaan uusi opeteltava sana. :D

Jos elokuvassa sukelletaan tai joudutaan syystä tai toisesta veden alle niin pidätän itsekkin sohvalla hengitystä...

Hienoa! :) Kai tuo sitten on jollain tavalla perinnöllistä, koska itsekin osasin "alkeet" kuin itsestään. Siitä sitten alat hiljalleen opettelemaan englanninkielisiä lauseita, laulun sanoja ym.

Nimim. Aina tulee vastaan uusi opeteltava sana. :D

Mitä vittua, "perinnöllistä". :D Piti kirjoittaa "synnynnäistä".

Luen tienviittoja ja esim rekisterikilpiä natoaakkosilla, aika hyvin on oppinut kirjaimet, tulee kuin apteekin hyllytä. Tosin on jo pakko-oireen alkeita kun tuntuu että sitä tekee autolla ajaessa koko ajan :S Esim, testo tango echo sierra tango oscar jos joku ei tiennyt mitä tarkoitan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom