Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Yks omituinen tapa tuli taas mieleen:

AINA kun/jos jonkinlainen lentävä ötökkä tulee sisään, se on pakko kiduttaa ja lopuksi tappaa :evil:

Tässä ohjeet:

Vaihe yksi: bongaa se vittupää kämpässäsi.
Vaihe kaksi: ota pihdit/nuppineula ja pyydystä/lävistä (kuitenkaan tappamatta) otus.
Vaihe kolme: aseta uhri uhrialttarille (esim. tulitikkurasian päälle).
Vaihe neljä: ota tulitikkurasiasta tulitikku ja sytytä se.
Vaihe viisi: käristä uhria hitaasti, mutta varmasti (voit samalla lävistellä uhria useilla nuppineuloilla) :evil:
Vaihe kuusi (kuusi kuusi): sytytä viimeinen tulitikku ja kärvennä otuksen pää mustaksi käppyräksi ja viskaa ruumis ikkunasta taloyhtiön pihalle / omalle pihallesi :evil: :evil: :evil:

katso liitettä 61753

Itsekkin tuppaan yleensä kiduttamaan näitä maan ihania öttiäisiä. :evil::evil:

Yleensä parhain paikka mistä löytää näitä öttiäisiä on ikkunoiden väliköt. ;)

- Teippaa öttiäinen pöytään 4 raajasta, jotta se saa riuhtoa itseään vapaasti.:evil:
- Siinä sitä voi kiduttaa esim. nuppineuloilla. Itse suosin sähkökärpäslätkää. Sillä saa aiheuttua tainnuttavan iskun jos vain hipaisee uhria ja kun se taas virkoaa niin uudestaan sähköä:evil:
- Kun kyllästyt voi viedä uhrin ulos ja grillata sen tällä sähkökärpäslätkällä:evil: Sen jälkeen heittää menemään:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Irroitan keittiössä AINA kaikki töpselit seinästä (patisi jääkaapin jne).

Niin mäkin teen! Enkä kuvitellut sitä oudoksi tavaksi ennen tätä. Itse asiassa tapa on lähtöisin mun rakkaalta avomieheltä, joka opetti, että kaikki irti vaan, niin ei tuu tulipaloa ainakaan niistä laitteista jos ovat rikki...

Mulla on todella raivostuttava tapa pyyhkäistä sormella esim. pöydän pintaa ohimennessäni ja katsoa oliko siinä pölyä. Teen tätä paitsi kotona myös ollessani kylässä jossain, ihan huomaamattani. Kerää hämmästyneitä katseita, eikä mua oikeasti kiinnosta oliko siivottu vai ei... Samoin suoristan mattoja, pöytäliinoja, lehtipinoja ym. varmaan 20 kertaa päivässä, myös ollessani kylässä. Mattojen on mentävä juuri lattialautojen suuntaisesti, ahdistaa jos ovat vinossa. Kuuntelen harvoin samaa kanavaa radiosta puolta minuuttia kauempaa ja selaan järjestyksessä kanavia läpi, sama telkkarin kanssa. Ärsyttää suuresti itseäni ja varsinkin muita ihmisiä.

Jos lehteä selaillessa luen vahingossa jonkun tekstipätkän mistä tahansa jutusta, niin se on pakko lukea kokonaan, vaikkei aihe kiinnostaisi sitten sekunttiakaan. Kaikista parasta on vielä se, että en mä niistä lukemistani artikkeleista muista myöhemmin oikeastaan yhtään mitään, mutta on vaan pakko lukea läpi tai jää vaivaamaan.

Yks omituinen tapa tuli taas mieleen:

AINA kun/jos jonkinlainen lentävä ötökkä tulee sisään, se on pakko kiduttaa ja lopuksi tappaa :evil:

Tässä ohjeet:

Vaihe yksi: bongaa se vittupää kämpässäsi.
Vaihe kaksi: ota pihdit/nuppineula ja pyydystä/lävistä (kuitenkaan tappamatta) otus.
Vaihe kolme: aseta uhri uhrialttarille (esim. tulitikkurasian päälle).
Vaihe neljä: ota tulitikkurasiasta tulitikku ja sytytä se.
Vaihe viisi: käristä uhria hitaasti, mutta varmasti (voit samalla lävistellä uhria useilla nuppineuloilla) :evil:
Vaihe kuusi (kuusi kuusi): sytytä viimeinen tulitikku ja kärvennä otuksen pää mustaksi käppyräksi ja viskaa ruumis ikkunasta taloyhtiön pihalle / omalle pihallesi :evil: :evil: :evil:

:lol2:

Mun miehellä ei ole ihan noin radikaalia lähestymistapaa nuihin pörriäisiin. Sillä on tapana silitellä mehiläisiä jos niitä sattuu olemaan lähettyvillä ja tyrmätä ne nyrkillä jos lentää kohti. :D

:lol2:

Mun miehellä ei ole ihan noin radikaalia lähestymistapaa nuihin pörriäisiin. Sillä on tapana silitellä mehiläisiä jos niitä sattuu olemaan lähettyvillä ja tyrmätä ne nyrkillä jos lentää kohti. :D

Haha, daredevil. Kannattaa varmaan todella aina saada se mehilänen tyrmättyä. :D

Saa olla aika vitullinen Bruce Lee, jos minkään lentävän ötökän saa tyrmättyä lyömällä nyrkillä.

Yhdellä mun tuntemalla tyypillä oli tapana saalistaa kärpänen käteensä ja sitten paiskata se lattialle niin lujaa, kun kädestä lähti. Joskus toimi, joskus ei. :D

^ Sama tapa on munki kaverilla. Välis näyttää vähäsen oudolta :D siis kun nyrkki heiluu ja kuuluu kommentti: "Mihin vittuun se meni!".

No nyt huomasin uuden. Kun ostan omenoita (niitä pitää olla koko ajan kotona, syön vähintään yhden päivässä. Nyt ei ole ja ahistaa..), niiden pitää olla Jonagoldeja. Mutta tämä ei riitä. Jos ne on liian pieniä niin ärsyttää, mitä isompia sen parempi. Jos ne on liian pieniä, ja lisäksi väärän värisiä, niin voi jopa jäädä ostamatta. Nyt joku ihmettelee, että onko niitä muka eri värisiä.:D On niitä. Vihertävää ja punaista pitää olla oikeassa suhteessa, mitä enemmän punaista, sen parempi. Lisäksi sen punaisen pitää olla mieluummin tasainen, ei silleen "raidallinen". Mutta sellainenkin on hyvä, jos siinä on vain vähän tai ei juuri ollenkaan vihertävää. Pahin on siis pieni, jossa on enemmän vihreää ja se punainen on epätasaisesti. Niitä pitää ostaa pariton luku, paitsi joskus 4 on ihan hyvä. Ne pitää syödä siinä järjestyksessä, että aloitetaan koon ja värin mukaan parhaasta, ei siis niin että "säästää" sen parhaimman yksilön viimeiseksi, koska kun niitä on useita, niin voi monta kertaa ottaa niistä "sen parhaimman", kun taas jos säästää sitä yhtä, niin jokainen sitä ennen syöty on "huonompi vaihtoehto", ja kun se paras jää viimeiseksi, niin siinä kohtaa kun sen syö, ei enä ole jäljellä vertailukohtaa, joten se ei enää tunnu "parhaalta mahdolliselta", vaan on vaan se ainoa mahdollinen. Omenat ei edes ole ainoa asia jossa mulla on tällasta luokittelua, mutta ei tämä minua itseäni häiritse, ja koen olevani vielä ihan normaalin rajoissa tämän touhun kanssa.

Hah! Samoin! Jos kaupassa ei ole tarpeeksi isoja Jonagoldeja, ostan mieluummin vaikka sitten isoja päärynöitä kuin omenia. Jonagoldit on ihan omaa luokkaansa! Lisäksi omena pitää syödä niin, että kuorimisen jälkeen paloittelee sen suupalan kokoisiksi paloiksi, jotka sitten haarukoidaan suuhun yksi kerrallaan.

Jos aloitan jonkin kirjasarjan lukemisen, niin en lue teosten välillä mitään muuta kirjaa. Olen odotetellut n. 1½ vuotta kiltisti, että eragon kirjasarjan viimeinen osa julkaistaisiin :D Tähän perusteluna, että haluan kaiketi pitää muistikuvat tuoreena.

Itselläni on sellainen tapa, jos menen kauppaan jossa on useampi kassa, niin otan sen kassan missä on parhaimman näköinen muija.

Itselläni on sellainen tapa, jos menen kauppaan jossa on useampi kassa, niin otan sen kassan missä on parhaimman näköinen muija.
Ei toi edes ole outo tapa, vaan tervettä järjen käyttöä. Jos ottaa kassan missä on lyhin jono, niin siinä menee kuitenkin aina pisin aika. Se on ihan selvä juttu. Itse asiassa on kassa sitten mikä hyvänsä, niin se liikkuu aina hitaiten, kun minä olen jonossa. Samalla voidaan siis minimoida vahingot ja ottaa kassa jonka kassatätiä jaksaa katsella koko jonotuksen ajan.

^ joo sama, itse kanssa valkkaan parhaan näköiset ja mukavaksi tiedetyt kassat. Ja kääntäen, eräässä käyttämässäni kaupassa on utelias, puhelias ja ärsyttävä kassa. Vaikka muilla kassoilla olisi pitkä jono ja tämä ko kassa miltei tyhjä, valitsen pitkä jonoisen kassan.

edit: ei ole varmaan mikään omituinen tapa mutta hirveen usein tulee mietittyä vastaan tulevia naisia silleen pantava/ei pantava, pantava mutta liian nuori/vanha, ei pantava vaikka noin sopivan ikäinen -kategorialla. Eikä siihen sisälly mitään seksuaalista vaan se nyt vain on sellaista lakonista luokittelua tai tilastointia. Olen ajatellut alkaa pitämään aiheesta exel -taulukkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom