Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei varsinaisesti noita tapoja tuu yhtäkkiä mieleen kun yks. Aina ennen nukkumaanmenoa on vaatekaapin liukuvat pariovet käytävä panemassa tiukemmasti kiinni ainakin pari kertaa. Ei väliä vaikka tiedän että ovat niin kiinni kun mahdollista, pakko vaan tarkistaa. Ja jos joku toinen ne on pistäny kiinni minun nähteni niin käyn usein tsekkaamassa että ovet ovat kiinni.
Ja sitten toinen omituinen juttu. Mitä olen ihmisiä seurannut niin kun he raaputtavat vaikka toista kättään toisella kädellä, he asettavat sormet jäykähköiseksi ja liikuttavat koko kättään että raapimisliike syntyy. Itse pistän käden paikoilleen ja sormilla raaputan vuorotellen nopeaan tahtiin että ne tekevät ikäänkuin aaltomaista liikettä. Olen tehnyt tätä aina ajattelmatta asiaa ja teini-ikäisenä äitini kertoi että ainoa ihminen jonka hän on nähnyt raaputtavan samalla tavalla on isäni. En ollut edes huomannut asiaa kunnes sanoin isälle että raaputappa kättä ja hän teki näin. Näytin kans itte oman juttuni ja siinä mietiskeltiin että mehä tehää tää erilailla kun suurin osa ihmisistä.
Nyt tietenkin kaikki ilmottaa raapivansa samalla tavalla:D mutta tapaamistani ihmisistä olen huomannut tuon "normaalin" raaputtamisen ainoaksi.
Ei vittu :D Joku muukin tekee noin.- Käännän tyynyn ympäri, aina kun olen vähän aikaa pitänyt päätä siinä. Se on silloin viileämpi.
Ei vittu :D Joku muukin tekee noin.
Eihän tuo ole edes mikään outo tapa. Sehän ON viileämpi.Tervetuloa kerhoon.
Ei oma tapa, vaan joillakin ihmisillä olen tällaista havainnut. Kuten yhdellä sosiaalisesti erittäin lahjakkaalla työkaverilla. Tämä selittää jotain juttua, esim. mitä itselle tai jollekin muulle on tapahtunut. Jostain syystä sama juttu pitää toistaa useampaan kertaan ihan putkeen, vaikka kaikki varmaan kuuli sen jo ensimmäisellä kerralla. Ei kaksi kertaa vielä häiritse, mutta kun sama juttu saattaa tulla viisikin kertaa. Siinä tulee vaivaantunut olo. Samalla tyypillä on paha tapa puhua ihan jatkuvasti muiden päälle, josta siitäkin tulee vaivaantunut olo, vaikket itse olisi se, jonka päälle puhutaan. Mun näkökulmasta omituinen tapa, vaikka yleistä onkin.
Voitit threadin omituisimman tittelin. Saatanan friikki!Aina kun tulen koneelle availen foorumeilta kaikki uudet ketjut mitä seuraan, tuloksena yleinsä 20-30 välilehteä + uutiset,facebook,gmail,telkku ja uusimmat tekstitykset. Sitten aloitan vasemmanpuoleisesta välilehdestä ja siitä sulkemalta aina viimeiseen asti. Aikaa tähän menee noin 10-25 min riippuen jos löydän jotain uutta niin sitte n+1 lisää välilehtiä sisältäen googlehaut,wikipedia + videot youtubesta mitkä liittyvät näihin uusiin asioihin, esim. joku liike salilla. Tämä on pakko toistaa 2-3 krt päivässä. Voi sitä päivittäistä informaation tulvaa. Ei ole mikään poikkeus vaikka välilehtiä olisi auki yli 50 :D
Suunnitellessani jotain uuden tavaran ostoa niin yleensä tutkin hyvin tarkkaan kaikki nettikaupat läpi, mukaan lukien ulkomaiden webbikaupat, huuto.netin ebay:n yms. Melkein joka tavarassa mikä maksaisi Suomessa esim 100 euroa niin säästää vähintään puolet vaikka laskisi postikulut mukaan. Esim. Gilleten partaterät maksavat kaupassa 4kpl 16€, ebaysta saa 16 kpl 25€ postikuluineen