Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Autolla ajaessa kyttään koko ajan bensamittaria ja seuraan vähän väliä, että onko se aineen määrä vähentynyt 10 sekunnin aikana. Välillä menee jo niin vittumaiseks, että vaikeuttaa ajoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun on aina myös saatava auto kerralla keskelle parkkiruutuun, koska edes takas sahaaminen ja vitkuttaminen näyttää vitun typerältä ja vie aikaa. Se on kertakääntö ja sininen paholainen on keskellä ruutua.

No ei varsinaisesti noita tapoja tuu yhtäkkiä mieleen kun yks. Aina ennen nukkumaanmenoa on vaatekaapin liukuvat pariovet käytävä panemassa tiukemmasti kiinni ainakin pari kertaa. Ei väliä vaikka tiedän että ovat niin kiinni kun mahdollista, pakko vaan tarkistaa. Ja jos joku toinen ne on pistäny kiinni minun nähteni niin käyn usein tsekkaamassa että ovet ovat kiinni.

Ja sitten toinen omituinen juttu. Mitä olen ihmisiä seurannut niin kun he raaputtavat vaikka toista kättään toisella kädellä, he asettavat sormet jäykähköiseksi ja liikuttavat koko kättään että raapimisliike syntyy. Itse pistän käden paikoilleen ja sormilla raaputan vuorotellen nopeaan tahtiin että ne tekevät ikäänkuin aaltomaista liikettä. Olen tehnyt tätä aina ajattelmatta asiaa ja teini-ikäisenä äitini kertoi että ainoa ihminen jonka hän on nähnyt raaputtavan samalla tavalla on isäni. En ollut edes huomannut asiaa kunnes sanoin isälle että raaputappa kättä ja hän teki näin. Näytin kans itte oman juttuni ja siinä mietiskeltiin että mehä tehää tää erilailla kun suurin osa ihmisistä.

Nyt tietenkin kaikki ilmottaa raapivansa samalla tavalla:D mutta tapaamistani ihmisistä olen huomannut tuon "normaalin" raaputtamisen ainoaksi.

No ei varsinaisesti noita tapoja tuu yhtäkkiä mieleen kun yks. Aina ennen nukkumaanmenoa on vaatekaapin liukuvat pariovet käytävä panemassa tiukemmasti kiinni ainakin pari kertaa. Ei väliä vaikka tiedän että ovat niin kiinni kun mahdollista, pakko vaan tarkistaa. Ja jos joku toinen ne on pistäny kiinni minun nähteni niin käyn usein tsekkaamassa että ovet ovat kiinni.

Ja sitten toinen omituinen juttu. Mitä olen ihmisiä seurannut niin kun he raaputtavat vaikka toista kättään toisella kädellä, he asettavat sormet jäykähköiseksi ja liikuttavat koko kättään että raapimisliike syntyy. Itse pistän käden paikoilleen ja sormilla raaputan vuorotellen nopeaan tahtiin että ne tekevät ikäänkuin aaltomaista liikettä. Olen tehnyt tätä aina ajattelmatta asiaa ja teini-ikäisenä äitini kertoi että ainoa ihminen jonka hän on nähnyt raaputtavan samalla tavalla on isäni. En ollut edes huomannut asiaa kunnes sanoin isälle että raaputappa kättä ja hän teki näin. Näytin kans itte oman juttuni ja siinä mietiskeltiin että mehä tehää tää erilailla kun suurin osa ihmisistä.

Nyt tietenkin kaikki ilmottaa raapivansa samalla tavalla:D mutta tapaamistani ihmisistä olen huomannut tuon "normaalin" raaputtamisen ainoaksi.

Heti alko kutittaa kun luin tän, mut jooh itekki raavin just tolla tavalla.

- Nukun valot ja telkkari päällä

- Puhun yksinäni

- Kehittelen päässäni hauskoja asioita joille nauran ääneen, eli toisinsanoen nauran omille ajatuksilleni

- Jos joku päivä näytän pahasti kynikseltä, niin tarkistan asian mittanauhalla ja jos mittanauha näytää tuttua lukemaa, niin uudestaan peiliin katsouttani näytänkin mielestäni kehommalta

- Pidän kännykän äänen hiljaisimmalla, koska olen niin säikky, että säikähdän ihan vitusti, kun kännykkä alkaa soimaan kovaa

- Otan ennen nukkumaan menoa palohälyttimestä patterin pois, koska siinä välkkyy 30 sec välein punainen valo ja se ärsyttää mua. Siis vaikka en katsoisi sitä, mutta silti ärsyttää kun tiedän, että se välkkyy. Koneella ollessani tai telkkaria katsoessani en välitä koko hälyttimestä.

- Käännän tyynyn ympäri, aina kun olen vähän aikaa pitänyt päätä siinä. Se on silloin viileämpi.

- Pureskelen tavaroita, kaukosäätimiä, elokuvan koteloita, x-boxin ohjainta yms.

- rakennan leegoja

- Heräilen yöllä ja syljeskelen lattialle

- Oon pelkät bokserit jalassa yksinäni, joskus alasti

- nukun toinen käsi munissa

Pitää päivitellä kun muistan lisää...

- Käännän tyynyn ympäri, aina kun olen vähän aikaa pitänyt päätä siinä. Se on silloin viileämpi.
Ei vittu :D Joku muukin tekee noin.

Mulla on tapana...

...syödä suihkussa, varsinki aamusin. Ennen suihkuun menoa kipasen kyökin kautta hakemassa vaikka pari-kolme leipäsiivua ja jugurttipurkin, joskus parikin. Suihkussa sitten istuskellaan puujakkaran päällä tai ammeen reunalla eväitä mutustellen.

...muutenkin löhöillä suihkussa. Sillon tällön otan sellasen puujakkaran siihen alle ja unohdun siihen istumaan ehkä vartiksi. Toisinaan myös makaan kylppärin lattialla selällään ja suuntaan suihkun sitten sopivasti, ettei kuitenkaan vilu tule.

...järjestellä selaimen välilehdet tiettyyn järjestykseen; esmes facebookin tulee olla aina ekana. Vakkarisivustot tulee myös selata läpi tietyssä järjestyksessä.

...ilveillä, meikäläinen ei yksinkertasesti osaa pitää naamaansa peruslukemilla. Pari kaveria on asiasta huomauttanukkin - ei vaikutusta.

Nämä nyt ensihätään, turha näitä on väkisin keksiä. Päivittelen listaa tai laadin kokonaan uuden, jos jaksan. Tuskin jaksan.

Totta kai se tyyny käännetään, ei se mikään omituinen tapa ole vaan mukavuuskysymys.

Oma ehkä hieman omituinen tapa nukkua liittyy tyynyihin. Niitä pitää olla 3.

Ensimmäinen on tärkein, se tulee pään alle. Koska pidän kättä tyynyn alla, tyynyn tulee olla littana. Tämä tyyny on ykköstyyny, joka pomottaa muita.

Toinen tyyny on iso muhkura, joka tulee tukemaan kylkiasentoa, eli sitä ainoaa asentoa missä voi nukkua. Siinä on hyvä olla hieman muhjuuntunutta täytettä, että siitä saa muotoiltua omia läskejä hivelevän tuen. Tämä on arvoasteikossa toiseksi tärkein tyyny, jota ilman ei mielellään ole.

Kolmas tyyny on sitten sellainen ohut lirttana, mikä laitetaan naaman/pään päälle jos vaikka eukko kuorsaa, linnut laulaa tai valo tuijaa silmään. Paksumpi olisi parempi, mutta sitä ei voisi niin hyvin muotoilla ja sen alle tukehtuisi, kompromissiä etsitään yhä. Ilman tätä tyynyä tulee toimeen, olettaen tietenkin että eukko ei kuorsaa, linnut laula tai valo tuijaa silmään.

Haah huomasin lisää outoja piirteitä! :D Aina, kun avaan koneen, niin msn ensimmäisenä päälle, selain auki, Facebook aina ensimmäisenä ja kirjaudun sisään, Iltalehti.fi aukeaa seuraavana toiseen välilehteen, Kuvaton.com aukeaa toiseen välilehteen iltalehden jälkeen ja pakkotoisto auki kuvatonin jälkeen.

Kotona on melkeinpä aina oltava paljain jaloin, heti kun pääsee kotiin niin knegät ja sukat veks, tulee niin vapautuneempi olo ettei mitään rajaa.

Kuten joku tuolla jo aikasemmin sanoi minäkin keitän aina kahvia juurikin pikkaisen liikaa, vaikka varmasti osaan tasan tarkkaa keittää kupillisen tai useamman tarkalleen keittimellä joka on palvellut jo vuosia.

Jos syön seurassa seuraan aina miten toiset juovat juomansa, ja sekös saa aikaan armottoman vitutuksen jos joku juo suu kunnolla auki tai sen nielemisen ääni kuuluu, eli oikein haen sitä vitutusta.

Heh, nauroin vielä äsken teitä kenellä tapana tuo kassien hiplailu tai alasti oleminen kotona.. Äsken kuitenkin nauraessa huomasin, että kuinkas ollakkaan olin hivuttanut pyyheen lattialle, nostanut jalkani pöydälle ja täysin tiedostamatta kyseinen kassien hiplailu käynnissä.. Eli otan osaa kerhoon, on niin syvällä tuollainen ettei sitä enää edes osaa tiedostaa. :)

Ja herätyskelloa pitää kanssa tsekata se 2-4 kertaa ennen nukkumista, että on "varmasti päällä".

Ei oma tapa, vaan joillakin ihmisillä olen tällaista havainnut. Kuten yhdellä sosiaalisesti erittäin lahjakkaalla työkaverilla. Tämä selittää jotain juttua, esim. mitä itselle tai jollekin muulle on tapahtunut. Jostain syystä sama juttu pitää toistaa useampaan kertaan ihan putkeen, vaikka kaikki varmaan kuuli sen jo ensimmäisellä kerralla. Ei kaksi kertaa vielä häiritse, mutta kun sama juttu saattaa tulla viisikin kertaa. Siinä tulee vaivaantunut olo. Samalla tyypillä on paha tapa puhua ihan jatkuvasti muiden päälle, josta siitäkin tulee vaivaantunut olo, vaikket itse olisi se, jonka päälle puhutaan. Mun näkökulmasta omituinen tapa, vaikka yleistä onkin.

Ei oma tapa, vaan joillakin ihmisillä olen tällaista havainnut. Kuten yhdellä sosiaalisesti erittäin lahjakkaalla työkaverilla. Tämä selittää jotain juttua, esim. mitä itselle tai jollekin muulle on tapahtunut. Jostain syystä sama juttu pitää toistaa useampaan kertaan ihan putkeen, vaikka kaikki varmaan kuuli sen jo ensimmäisellä kerralla. Ei kaksi kertaa vielä häiritse, mutta kun sama juttu saattaa tulla viisikin kertaa. Siinä tulee vaivaantunut olo. Samalla tyypillä on paha tapa puhua ihan jatkuvasti muiden päälle, josta siitäkin tulee vaivaantunut olo, vaikket itse olisi se, jonka päälle puhutaan. Mun näkökulmasta omituinen tapa, vaikka yleistä onkin.

Kiinnitin bussissa tähän huomiota, kun joku muija selitti kaverilleen jotain tälläistä hauskaa juttua. Vähän mietin siinä, että onkohan se kaveri heikkolahjainen, kun sama juttu pitää toistaa niin monta kertaa putkeen ja lypsää nauruja/kehuja.

Aina kun tulen koneelle availen foorumeilta kaikki uudet ketjut mitä seuraan, tuloksena yleinsä 20-30 välilehteä + uutiset,facebook,gmail,telkku ja uusimmat tekstitykset. Sitten aloitan vasemmanpuoleisesta välilehdestä ja siitä sulkemalta aina viimeiseen asti. Aikaa tähän menee noin 10-25 min riippuen jos löydän jotain uutta niin sitte n+1 lisää välilehtiä sisältäen googlehaut,wikipedia + videot youtubesta mitkä liittyvät näihin uusiin asioihin, esim. joku liike salilla. Tämä on pakko toistaa 2-3 krt päivässä. Voi sitä päivittäistä informaation tulvaa. Ei ole mikään poikkeus vaikka välilehtiä olisi auki yli 50 :D

Suunnitellessani jotain uuden tavaran ostoa niin yleensä tutkin hyvin tarkkaan kaikki nettikaupat läpi, mukaan lukien ulkomaiden webbikaupat, huuto.netin ebay:n yms. Melkein joka tavarassa mikä maksaisi Suomessa esim 100 euroa niin säästää vähintään puolet vaikka laskisi postikulut mukaan. Esim. Gilleten partaterät maksavat kaupassa 4kpl 16€, ebaysta saa 16 kpl 25€ postikuluineen :)

En pysty treenata, jos mulla ei oo purkkaa suussa. Sidon aina oikean kengän nauhat ensiks. Jos lähettyvillä on sakset niin olen aina silppuamassa niillä jotain, ei sitä aina edes tajua silppuavansa. Syön kaikki kuivatut hedelmät mysleistä. Jos hesarin vieressä on kuulakärkikynä, piirrän kynällä lehteen peniksiä tai ukkeleita. Eiköhä niitä ole vielä muitakin, en vaan jaksa muistella.

Aina kun tulen koneelle availen foorumeilta kaikki uudet ketjut mitä seuraan, tuloksena yleinsä 20-30 välilehteä + uutiset,facebook,gmail,telkku ja uusimmat tekstitykset. Sitten aloitan vasemmanpuoleisesta välilehdestä ja siitä sulkemalta aina viimeiseen asti. Aikaa tähän menee noin 10-25 min riippuen jos löydän jotain uutta niin sitte n+1 lisää välilehtiä sisältäen googlehaut,wikipedia + videot youtubesta mitkä liittyvät näihin uusiin asioihin, esim. joku liike salilla. Tämä on pakko toistaa 2-3 krt päivässä. Voi sitä päivittäistä informaation tulvaa. Ei ole mikään poikkeus vaikka välilehtiä olisi auki yli 50 :D

Suunnitellessani jotain uuden tavaran ostoa niin yleensä tutkin hyvin tarkkaan kaikki nettikaupat läpi, mukaan lukien ulkomaiden webbikaupat, huuto.netin ebay:n yms. Melkein joka tavarassa mikä maksaisi Suomessa esim 100 euroa niin säästää vähintään puolet vaikka laskisi postikulut mukaan. Esim. Gilleten partaterät maksavat kaupassa 4kpl 16€, ebaysta saa 16 kpl 25€ postikuluineen :)
Voitit threadin omituisimman tittelin. Saatanan friikki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom