Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Melkein sama kuin Pexillä ja Hengellä, tosin itse aina mietiskelen kaikkia sanoja niinkun tavuttain takaapäin, esim. Kissa -> Sakis yms. tuolla tyylillä onnistuu melkein minkä tahansa lauseen sanomaan muutaman sekunnin miettimisen jälkeen.
Myöskin sama homma kun Meg4M4nilla oli viime sivullla että tulee avattua aina ensin kaikki ns. pääsivut auki (pakkotoisto, jatkoaika, hfboards yms.) ja niistä kaikista kaikki hyödylliset välilehdet auki, eli niitä on sitten lopulta joku 30-50kpl.
Sitten tietysti juuri kaikki legendaariset nyyttien hieromiset koneellaollessa yms. on tullut tutuiksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tapana kun kuljen jossain ja en mieti mitään ihmeellisempää asiaa niin käydä päässä läpi kaikennäkösiä katastrofaalisia tapahtumia mitä voisi ympärillä tapahtua ja miten juuri sillä hetkellä siinä olevat ihmiset niihin reagoisivat ja miltä he näyttäisivät, maanjäristys,autokolari, tulipala etc. Tätä tapahtuu melkein aina jos olen menossa kauppaan ja ei ole kiire tai mitään vastaavaa. Toinen asia on tiedonhaku. Etsin koko ajan tietoa mitä ihmeellisimmistä asioista ja välillä yksittäisten sanojen kautta ajaudun lukemaan koko ajan eri asioista. Tämä johtaa siihen että ihmiset tuppaavat kysyä harvasen päivä "mistä helvetistä sä tiedät nää jutut" kysymyksiä. Täysin turhaa nippelitietoa mutta jostain syystä niiden lukeminen rentouttaa.

Yks omituinen tapa tuli taas mieleen:

AINA kun/jos jonkinlainen lentävä ötökkä tulee sisään, se on pakko kiduttaa ja lopuksi tappaa :evil:

Tässä ohjeet:

Vaihe yksi: bongaa se vittupää kämpässäsi.
Vaihe kaksi: ota pihdit/nuppineula ja pyydystä/lävistä (kuitenkaan tappamatta) otus.
Vaihe kolme: aseta uhri uhrialttarille (esim. tulitikkurasian päälle).
Vaihe neljä: ota tulitikkurasiasta tulitikku ja sytytä se.
Vaihe viisi: käristä uhria hitaasti, mutta varmasti (voit samalla lävistellä uhria useilla nuppineuloilla) :evil:
Vaihe kuusi (kuusi kuusi): sytytä viimeinen tulitikku ja kärvennä otuksen pää mustaksi käppyräksi ja viskaa ruumis ikkunasta taloyhtiön pihalle / omalle pihallesi :evil: :evil: :evil:

fly.JPG

AINA kun/jos jonkinlainen lentävä ötökkä tulee sisään, se on pakko kiduttaa ja lopuksi tappaa :evil:

Tässä ohjeet:

Vaihe kaksi: ota pihdit/nuppineula ja pyydystä/lävistä (kuitenkaan tappamatta) otus.
Vaihe viisi: käristä uhria hitaasti, mutta varmasti (voit samalla lävistellä uhria useilla nuppineuloilla) :evil:
Vaihe kuusi (kuusi kuusi): sytytä viimeinen tulitikku ja kärvennä otuksen pää mustaksi käppyräksi ja viskaa ruumis ikkunasta taloyhtiön pihalle / omalle pihallesi :evil: :evil: :evil:

katso liitettä 61753

Mitä vittua:lol2:

Uhrilahja :D

Tässä ohjeet:

katso liitettä 61753

Hajosin ja pahasti :D :hyvä:

AINA kun/jos jonkinlainen lentävä ötökkä tulee sisään, se on pakko kiduttaa ja lopuksi tappaa :evil:...

Hahahah :hyvä:.
Voin kuvitella ilmeesi kun kävelet makuuhuoneen ovelle ja äkkäät ruman ja lihavan kärpäsen ikkunasta:

Jack+Nicholson+as+Jack+Torrance+in+the+film+adaptation+of+Stephen+King's+The+Shining+-++Photograph-+Ronald+Grant.gif

Mulle on taas hiljattain ja huomaamatta tullut tavaksi, etten ikinä tapa mitään ötökkää, itikankin vain huitaisen pois. Olen niin kiltti, etten tee pahaa kärpäsellekään. :)

Kun pesen sheikkerin tiskiaineella, huuhtelen sen ainakin kymmenen kertaa ettei sinne VARMASTI jää tiskiainetta! Tämän jälkeen heitän sen kuivauskaappiin jonka jälkeen palaan ottaamaan sen vielä kerran sieltä alas ja huuhtelen sen pariin kertaan. Tiedostan kyllä että se on jo puhdas, mutta tulee se ENTÄ JOS...!On pidemmän päälle pirun rankkaa ku joutuu tekee hommat moneen kertaan. Tää sheikkerin kanssa säätäminen on vaan yks monista.:rolleyes:

Kun pesen sheikkerin tiskiaineella, huuhtelen sen ainakin kymmenen kertaa ettei sinne VARMASTI jää tiskiainetta! Tämän jälkeen heitän sen kuivauskaappiin jonka jälkeen palaan ottaamaan sen vielä kerran sieltä alas ja huuhtelen sen pariin kertaan. Tiedostan kyllä että se on jo puhdas, mutta tulee se ENTÄ JOS...!On pidemmän päälle pirun rankkaa ku joutuu tekee hommat moneen kertaan. Tää sheikkerin kanssa säätäminen on vaan yks monista.:rolleyes:

Ei sheikkereitä pestä, ne vaan huuhtastaan vedellä. Tosin siinä vaiheessa kun palkkarissa on jännä sivumaku niin voi harkita.

Ei sheikkereitä pestä, ne vaan huuhtastaan vedellä. Tosin siinä vaiheessa kun palkkarissa on jännä sivumaku niin voi harkita.

Juuri näin, kyl siinä helposti se 2-3 viikkoa menee ilman et stiä sen kummemmin pesee, nopeesti vaan huuhtelee! Ja WSS, voishan sen toisaalta jättää sinne kämppään jonnekkin näkyvälle paikalle sen raadon; varoittavaks esimerkiks, "nyt vittuilit pikkusen väärälle jätkälle..."

Pexi sanoi:
Mulle on taas hiljattain ja huomaamatta tullut tavaksi, etten ikinä tapa mitään ötökkää, itikankin vain huitaisen pois. Olen niin kiltti, etten tee pahaa kärpäsellekään. :)

Täällä taas hyönteisistä autan kämpästä pois elossa mehiläiset, kimalaiset, leppäkertut ja perhoset. Kaiken muun sisälle eksyvän tahdon liiskata sanomalehdellä.

- Pidän kännykän äänen hiljaisimmalla, koska olen niin säikky, että säikähdän ihan vitusti, kun kännykkä alkaa soimaan kovaa

Mä vihaan kaikkia piippaavia ääniä, jotka piippaa useammin kuin yhdesti. Puhelin on aina piippauksella, ettei tartte kuunnella kun se soi jos en sillä sekuntilla ehdi vastaamaan. Töissä poistin kopiokoneesta äänet, kun ne on niin raivostuttavat. Töissä uusi mikro on ihan v****n ärsyttävä, se piipittää varmaan pari minuuttia kun ruoka on valmis, pitää aina vahtia vieressä että saa sen hiljennettyä välittömästi. Poikakaverin ohjelmoitava rannekello, jossa on "näppäinäänet", on myös suuri raivonaihe.

Mun pitää esimerkiks enne nukkumaan menoa monta kertaa tarkistaa onko tietokone ja valot pois päältä ja kylpyhuoneen pitää olla siistinä :D. En tiedä et lasketaaks tää jo OCD:ks vai mikskä :rolleyes:

No nyt huomasin uuden. Kun ostan omenoita (niitä pitää olla koko ajan kotona, syön vähintään yhden päivässä. Nyt ei ole ja ahistaa..), niiden pitää olla Jonagoldeja. Mutta tämä ei riitä. Jos ne on liian pieniä niin ärsyttää, mitä isompia sen parempi. Jos ne on liian pieniä, ja lisäksi väärän värisiä, niin voi jopa jäädä ostamatta. Nyt joku ihmettelee, että onko niitä muka eri värisiä.:D On niitä. Vihertävää ja punaista pitää olla oikeassa suhteessa, mitä enemmän punaista, sen parempi. Lisäksi sen punaisen pitää olla mieluummin tasainen, ei silleen "raidallinen". Mutta sellainenkin on hyvä, jos siinä on vain vähän tai ei juuri ollenkaan vihertävää. Pahin on siis pieni, jossa on enemmän vihreää ja se punainen on epätasaisesti. Niitä pitää ostaa pariton luku, paitsi joskus 4 on ihan hyvä. Ne pitää syödä siinä järjestyksessä, että aloitetaan koon ja värin mukaan parhaasta, ei siis niin että "säästää" sen parhaimman yksilön viimeiseksi, koska kun niitä on useita, niin voi monta kertaa ottaa niistä "sen parhaimman", kun taas jos säästää sitä yhtä, niin jokainen sitä ennen syöty on "huonompi vaihtoehto", ja kun se paras jää viimeiseksi, niin siinä kohtaa kun sen syö, ei enä ole jäljellä vertailukohtaa, joten se ei enää tunnu "parhaalta mahdolliselta", vaan on vaan se ainoa mahdollinen. Omenat ei edes ole ainoa asia jossa mulla on tällasta luokittelua, mutta ei tämä minua itseäni häiritse, ja koen olevani vielä ihan normaalin rajoissa tämän touhun kanssa.

Tuli mieleen 1 erittäin pottumainen juttu :D aina koulussa saan nostaa housuja 5 min välein ja laskee paitaa ettei perse näy, vaikka paita on 10cm housujen päällä.

eihän tuossa ole mitään omituista, vain tietämättömyyttä ihmeellisestä esineestä nimeltä vyö. Tuntuu muuten aika yleiseltä nykyään.

Laitetaas ny itekkin pari vaikka ei nyt ehkä yhtä omituisia ole kuin muilla :D

- Hiirimaton on PAKKO olla pöydällä suorassa
- Katson aina ennen nukkumaan mennessä että kotiovi on lukossa. Ja jos esimerkiksi käyn vessassa sen jälkeen, on minun pakko tarkistaa ettei ovi ole auennut sinä aikana.
- Huomaan useimmiten rummuttavani johonkin sormillani, ja jos se ei ole mahdollista niin rummutan jaloillani.
- Irroitan keittiössä AINA kaikki töpselit seinästä (patisi jääkaapin jne).
- Telkkarin on useimmiten oltava päällä viakka en sitä katsoisi. Nytkin se on tossa vieressä mutella vaikka en ole vilkaissutkaan.

on varmasti jotain muitakin mutta nuo nyt tulevat mieleen äkkiseltään.

Edit: Uwish toi sun omena juttus on kyllä aika omituinen :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom