Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on yks aika rasittava tapa: nimittäin pitää tarkistaa muutaman kerran päivässä, et housut on jalassa. Ensimmäinen tarkistus tulee siinä, kun lähden kotoa, niin joka kerta samassa kohtaa tulee katottua et onko ne jalassa vai ei? Päivässä toistan saman n.3-4kertaa, riippuu siitä kuinka muuten on pakko-oireinen päivä.

Toinen on: Täydellinen pussi. En voi lähteä minnekkään marketin/alkon/ruman pussin kanssa. Vaan pitää olla joku "muoti"pussi, mitä saa vaateliikkeistä/ muusta expencive liikkeestä. Voin kävellä marketista kotiin rumien pussien kanssa, mutta jos lähden kotoa jonnekkin, niin en lähde ruman pussin kanssa.

Lukujen kanssa on kans ongelmia. Riippuu tavarasta onko niitä pariton vai parillinen määrä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmeisesti toi vaeltelu puhelun aikana on melko normaalia. Mä en vois kuvitella istuvani paikallani kun puhun puhelimessa, vaan lähden heti kävelemään pitkin kämppää. Riippuen puhelun pituudesta niin siinä voi muutama sata metriä tulla liikuntaa samalla.

Ilmeisesti toi vaeltelu puhelun aikana on melko normaalia. Mä en vois kuvitella istuvani paikallani kun puhun puhelimessa, vaan lähden heti kävelemään pitkin kämppää. Riippuen puhelun pituudesta niin siinä voi muutama sata metriä tulla liikuntaa samalla.

Sama täällä. Monesti käyn myös säätämään jotain puhelun aikana, esim. noukkimaan vaatteita lattialta, kantamaan astioita tiskipöydälle jne.

^Minäkin vaeltelen puhelun aikana.

Aamiaisen syön järjestyksessä puuro, maitorahka, hedelmä. Välillä hulluttelen ja otan hedelmän tai rahkan ensimmäiseksi, mutta se tuntuu oudolta.

Aina ulos lähdettäessä pitää tarkistaa vähintään 2 kertaa onko avaimet taskussa. Ihan sama mitkä housut on taskussa, onko avaimet naulattuna otsaluuhun vai onko veressä se 3,5 promilea.

Puhelun aikana tulee täälläkin vaelleltua yleensä aina pitkin kämppää. Vaihtoehtoisesti pitää alkaa järjestelemään ja nimeämään kuvakansioiden kuvia jos jostain syystä ei koneelta voi/jaksa nousta.

Pes6:sta pelatessa pitää aina olla nuuska huulessa. Jos ei ole nuuskaa, ei huvita pelatakkaan. Muuten ei nuuskaa tee ikinä varsinaisesti mieli (tosin siitä ei nyt kieltäydytäkään jos tarjoutuu mahdollisuus ostaa kohtuuhintaan), mutta tuossa se vain tuntuu kuuluvan asiaan.

Kotona koneella istuttaessa on kokoajan pakko leikkiä kulkusilla. Tämän takia farkkuja en pidä käytännössä koskaan kotona.

Mäkin riisun aina farkut samantien kun oon päässy kotiovesta sisään, saanu kengät jalasta ja takin pois päältä. En vaan kotona voi oleskella farkut jalassa.

Aina kun sammutan valot, suljen silmät. Ja eteiseen kun on kaksi valonkatkasijaa, pitää sen oven viereisen olla ala-asennossa kun valot ovat kiinni. Käyn vaihtamassa ne katkasijat "oikeisiin" asentoihin, jos huomaan, että ne ovat väärin :david:

Ei ehkä niinkään kovin omituinen tapa, mutta puhun unissani.

Olen sen käsityksen saanut, että on aikuisilla vähän harvinaisempi tapa ja taas itseltä vaikuttaa siltä, että olisi tuo puhuminen aikuisiällä vain lisääntynyt :rolleyes: Ihme hommaa tuo unissa puhuminen. Sokellan vaikka mitä ja avomies raportoi sitten aina aamulla siitä, koska itse en yleensä muista mitään :D Olen myös puhunut unissani ranskaa (osaan ranskaa ja kuuntelemassa olivat henkilöt, jotka osaavat ranskaa joten puhuin todistetusti ihan oikeaa ranskaa).

Toissayönä nousin istumaan sängyssä ja sanoin jossain määrin säikähtäneenä, että "kuka tuolla liikkuu?!" tarkoittaen olohuonetta johon on suora näköyhteys sängystä :wtf: Melkein muistan tuon tilanteen, mutta en ihan. Ja melkein muistan ihan varmaan nähneeni jonkun :eek:

Toinen on: Täydellinen pussi. En voi lähteä minnekkään marketin/alkon/ruman pussin kanssa. Vaan pitää olla joku "muoti"pussi, mitä saa vaateliikkeistä/ muusta expencive liikkeestä. Voin kävellä marketista kotiin rumien pussien kanssa, mutta jos lähden kotoa jonnekkin, niin en lähde ruman pussin kanssa.

Sama :D Jos vaikka lainaan kaverilta jotain ja palautan sen pussissa, valitsen hienoimman mahdollisen (mielellään paperipussi), koska olisi "noloa" antaa vaikka lainatut kengät takaisin Prisman muovipussissa.

Huomasin juuri, että jääkaapissa laitan AINA vihannekset tietylle hyllylle (keskelle), lihat alas, maitotuotteet ylös jne. Yleensä myös lajittelen vihannekset värin mukaan osioihin, haluan että jääkaappi näyttää hienolta. Säilyketölkit ovat rumia, joten jos joudun laittamaan jotain tölkinjämiä jääkaappiin, heitän jämät muovikippoon niin näyttää kivemmalta.

Minun ja avokin omituinen tapa on rapsuminen. Aina ennen nukkumaan menoa rapsutellaan toisiamme kunnes toinen nukahtaa. Ja aina jos katsotaan vaikka leffaa sängyllä niin se on aina pakko rapsutella. Vaimo kainaloon ja mä rapsun sen selkää ja se mun mahaa, vaihtoehtoja ja asentoja on satoja :D äitimuori aina sanoo että se on sen vika kun se aina pienenä rapsutteli mun kättä niin kauan että nukahdin. "RAPSUTAANKO?" ;D

Väärä järjestys. Oikeaoppinen leipä kasataan:

1.makkara
2.juusto
3.salaatti
4.tomaatti
5.kurkku

Tuo nyt vasta huono on, salaatti pohjalle ja juusto sen päälle. sitten vasta makkara.
Tomaatti ja kurkku meni sentään oikein.

Tuo nyt vasta huono on, salaatti pohjalle ja juusto sen päälle. sitten vasta makkara.
Tomaatti ja kurkku meni sentään oikein.

muille nyt on melkein se ja sama, mutta juusto tulee päällimmäiseksi, koska siitä on kaikista mukavinta pitää kiinni kun puristaa leivän peukalon ja muiden sormien väliin.

Joo, ei ole mitään järkeä laittaa vetisiä kasviksia tai yltiörasvaista leikkelettä päällimmäiseksi jos on kerta juustoakin. Juusto ei tahmaa sormia turhaan. Mutta kaipa joku idari laittaa sen levitteenkin leikkeleen ja juuston päälle...

Salaatti pitää olla alimmaisena koska se on usein vähän sellanen epätasanen niin se ei pysyis siinä päällimmäisenä. Ja jos on lämmin leipä niin sillon juuston pitää olla alimmaisena et se sulaa vähän. Makkaraa ei päällimäiseks ku se on sellanen limanen niin ei sormet limaannu :D ja kurkut ja tomaatit päällimmäiseks kauneuden takii.
Jos pöydässä on maitopurkki niin sen suu pitää olla aina kiinni, koska jos se sattuu kaatumaan niin ei mee niin paljoo maitoo hukkaan. Iskä on opettanu näin.
Ja sit kaupassa ei voi missään nimessä ottaa sitä ensimmäistä tuotetta koska kaikki on hiplannu sitä ja se voi olla rikki. Aika monella vissiin sama tapa.
Ja tiskikoneeseen pitää laittaa tiskit aina samaan järjestykseen! Jos joku on täyttäny sen eri järjestykseen niin joudun aina laittaan ne oikeille paikoilleen sinne koneeseen.

Mä en pysty syömään sipsejä suu kiinni, älkää kysykö miksi. :hyper: Eli ei kehtaa syödä sipsejä muiden seurassa...

Herätyskellon voi laittaa soimaan vain joko tasalta tai puolelta. Vaikka 7.15 olis ihan riittävän aikainen herätys, niin laitan silti kellon soimaan jo tasan seiskalta.

- Maalaan tekstiä aloittaen viestin lopusta. Eli lukiessani tekstiä sininen alue pienenee koko ajan. Näin liike on sulavaa eikä töksähtelevää kuten alusta maalattaessa.
- Mennessäni nukkumaan minun pitää aina käydä vaa'alla 2 kertaa. Ensin ennen kusella käyntiä ja toinen kerta kusella käynnin jälkeen. Olen pettynyt jos vaaka näyttää molemmilla kerroilla samaa lukua.
- Tarkistan illalla nukkumaan mennessäni herätyskellon kännykästäni tasan kymmenen kertaa ja pistän sen jälkeen kännykän yöpöydälle symmetrisessä järjestyksessä muiden tavaroiden kanssa joka on aina sama.
- Kaikki huoneeni kaapin ovat pitää olla kiinni, kirjoituspöydän tuoli juuri aina samassa asennossa kuten myös kello joka heijastaa ajan kattoon.
- Ovet ja levyt pitää nukkumaan mennessä tarkistaa yhteensä tarkistaa 30 kertaa. Ensin oikealla kädellä, sitten vasemmalla kädellä ja viimeiseksi molemmilla käsillä. Ei vie loppuen lopuksi niin paljoa aikaa mutta noiden tarkistuksien jälkeen olen aina varma että molemmat ovet ovat lukossa ja hellan levyt kylminä.
- Istuessni autossa pelkääjän paikalla minun pitää pitää joka vastaantulevan auton kohdalla liikuttaa päätäni ylös/alas että vastaantulevan auton valot "osuvat" rattiin. Pyyhkijöiden ollessa päällä niiden pitää aina osua tien vieressä olevien merkkien väliin.
- Aina istuessani koneella yksin (niin ettei huoneessa ole muita) toisen käden pitää olla huosuissa.
Herätys kellon viimeinen luku pitää olla aina 2. Esim. 07.32 tai 07.12.
On näitä paljon muitakin mitä ei nyt heti tule mieleen.

Huomaan, että ihmiset, jotka laittavat juuston päällimmäiseksi, ajattelevat leipää syömisen ja pitämisen sujuvuuden kannalta. Jännä juttu! :)

Itse kuulun siihen toiseen ryhmään (pohjalle juusto, sitten makkara, salaatti, kurkku, tomaatti), mutta olen kuullut nyt niin hyviä perusteita laittaa juusto päällimmäiseksi, että aion vaihtaa tapaani!

- Istuessni autossa pelkääjän paikalla minun pitää pitää joka vastaantulevan auton kohdalla liikuttaa päätäni ylös/alas että vastaantulevan auton valot "osuvat" rattiin. Pyyhkijöiden ollessa päällä niiden pitää aina osua tien vieressä olevien merkkien väliin.

Hahahah ja minä kun luulin olevani ainut. :D Ite aina tulee "pujoteltua" jotain roskaa/kiven aiheuttamaa koloa joka on ikkunassa noiden tiemerkkien välistä. :hyper: Ja jos on aurinkoinen päivä ja olen autossa ja on paljon puunvarjoja tiellä niin yritän hyppiä niitten varjokohtien yli päätä heiluttaen ylös alas.:hyvä: Ihan sairasta, mutta en tiiä tullu tavaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom