Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on pakkomielle avaimiin. Kyllä mä tiedän, että ne on mun taskussa aina kun lähden, mutta silti se pitää viis kertaa tsekata.
Mulla tasan sama juttu :D joskus esim tapana ensin koskettaa ovea kyynärpäällä ja siitä sitten varovasti hivutan käden ovenkahvalle. Näyttää varmaan vitun naurettavalta mutta oon kyllästynyt niihin jatkuviin säkäreihin.Saan tosi helposti ovista sähköiskuja joten nykyään käytännössä jokainen ovi joka vaikuttaa epäilyttävältä tai on todettu viholliseksi on avattava siten, että ekaksi kosketetaan itse oveen josta hivutetaan käsi hitaasti kahvalle/lukolle.
Saan tosi helposti ovista sähköiskuja joten nykyään käytännössä jokainen ovi joka vaikuttaa epäilyttävältä tai on todettu viholliseksi on avattava siten, että ekaksi kosketetaan itse oveen josta hivutetaan käsi hitaasti kahvalle/lukolle.
En koskaan kaupassa ota sitä ensimmäistä leikkelepakettia/maitopurkkia jne, vaan kaivan aina hieman taaempaa. Pidemmälle päivämäärät mutta myös sen takia että mietin onko kylmäketju katkeamaton. Mitä jos joku on ottanut kärryihinsä sen ensimmäisenä olevan tuotteen, kulkenut tunnin ympäri kauppaa ja tajunnut ettei tarvikaan sitä ja vie takaisin? Sehän on voinut olla monta kertaa lämpöisessä
Sulla on ihan samat pakkomielteet ku mun muijalla...joskus vähän rasittavaaEdelleenkin samat tavat mitä aiemmin on tullut ketjuun kirjoiteltua, kaiken pitää olla järjestyksessä, värisävyissä, kokoskaaloissa, asetelmissa ym, oli sitten kyse vaatekaapin sisällöstä tai astiakaapista. Ihme kontrollifriikki sitä pitää ollakin Jos joku tekee mulle voileivän missä on täytteet väärin niin vaihdan juuston ja leikkeleen paikkaa, en vaan PYSTY syömään sitä jos ne on väärin.
Uusia muistoja näistä omituisista tavoista:
En koskaan kaupassa ota sitä ensimmäistä leikkelepakettia/maitopurkkia jne, vaan kaivan aina hieman taaempaa. Pidemmälle päivämäärät mutta myös sen takia että mietin onko kylmäketju katkeamaton. Mitä jos joku on ottanut kärryihinsä sen ensimmäisenä olevan tuotteen, kulkenut tunnin ympäri kauppaa ja tajunnut ettei tarvikaan sitä ja vie takaisin? Sehän on voinut olla monta kertaa lämpöisessä
Sulla on ihan samat pakkomielteet ku mun muijalla...joskus vähän rasittavaa
Höpsis. Mitäs rasittavaa tossa on?
Teillä on siis huusholli tip top. Kaikki siististi järjestyksessä ja vaatekaapin sisällön voisi esitellä vaikka sisustusohjelmassa. Etkä koskaan saa kaupasta tuliaisina jotain 3h lämpimässä ollut maitoa ja vatsaasi sekaisin ;)
Uusia muistoja näistä omituisista tavoista:
Höpsis. Mitäs rasittavaa tossa on?
Teillä on siis huusholli tip top. Kaikki siististi järjestyksessä ja vaatekaapin sisällön voisi esitellä vaikka sisustusohjelmassa. Etkä koskaan saa kaupasta tuliaisina jotain 3h lämpimässä ollut maitoa ja vatsaasi sekaisin ;)