Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Minä ponnahdan joskus ylös esim. tuolista ja teen spurtin toiseen huoneesen tai vedän kämpässä jonkun muun kummallisen kierroksen, joka päättyy joskus seinään taputtamiseen (ja ei, kyseessä ei ole minkään urheilulajin treenaamiseen liittyvä ns. lajityypillinen harjoittelu).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ponnahdan joskus ylös esim. tuolista ja teen spurtin toiseen huoneesen tai vedän kämpässä jonkun muun kummallisen kierroksen, joka päättyy joskus seinään taputtamiseen (ja ei, kyseessä ei ole minkään urheilulajin treenaamiseen liittyvä ns. lajityypillinen harjoittelu).
Voi saatana :lol2:

Noi toi kuulostaa kyllä jo melko kipeeltä...:wtf: Tapahtuuko tota muuallakin kuin omassa kämpässä? Tyyliin kirkossa kesken hautajaisten rupeet sit spurttailee ja meet takomaan sakastin seinää?

Noi toi kuulostaa kyllä jo melko kipeeltä...:wtf: Tapahtuuko tota muuallakin kuin omassa kämpässä? Tyyliin kirkossa kesken hautajaisten rupeet sit spurttailee ja meet takomaan sakastin seinää?
:D Ei, kunhan joskus yksin ollessani riemastun jostain tai saan jonkun voimakkaan idean tai ajatuksen.

Hmm...vetäisinköhän threadin pohjat?

:D: Ei, kunhan joskus yksin ollessani riemastun jostain tai saan jonkun voimakkaan idean tai ajatuksen.

Hmm...vetäisinköhän threadin pohjat?

Väittäisin että ainakin aika lähellä pohjia mennään. Toi kuulostaa kuitenkin ihan törkeen urpolta touhulta. Ei niinku mitään järkeä tai logiikkaa.:)

syön joskus pieniä metalliosia tai kiviä, tai koitan uutta enkkaa a4:sen tai talouspaperiarkin syönnissä
kerran jemmasin yhtä mandariiniä kuukauden päivät roskiksessa, pihalla, kaikissa likasissa paikoissa ja söin välillä

Voihan se olla, että meikäläinen onkin joku ADHD-aikuinen :D

Fedit: mutta kova on yritys näköjään pistää paremmaksi, viitaten tuohon trainer123:n viestiin.

Lasken aina kaukosäädinten nappulat. Sitten hymistelen mielessäni jotain luritusta laskien onko kaukosäätimen nappuloiden lukumäärä jaollinen lurituksen sisältämien nuottien lukumäärän kanssa. Joskus kun lasken joidenkin muiden, oikeasti tärkeiden/normaalien, esineiden lukumäärää, käytän joskus noita lurituksia mittana. Esim. kolme 16 nuottia sisältävää luritusta ja 5 päälle. Olen yrittänyt lopettaa, mutta huomaan aina välillä näppäileväni sormilla kaukosäätimen nappuloita :D
Nykyisin annan vain mennä.

Mikäköhän siinä on, että kännykkään puhuessa ei vaan voi seistä paikoillaan vaan tulee aina käveltyä? Ja suurin osa tuntemistani ihmisistä käveleekin.

Oon huomannu et yskin kovasti (en tiedä syytä, ei ole tupakkayskä koska en polta) ja nenääni kutittaa aina älyttömästi :D

Lasken aina kaukosäädinten nappulat. Sitten hymistelen mielessäni jotain luritusta laskien onko kaukosäätimen nappuloiden lukumäärä jaollinen lurituksen sisältämien nuottien lukumäärän kanssa. .
jos juoksen lenkillä tai muuten niin huomaan joskus laskeneeni päässä askeleita, jos poljen vaikka kuntopyörää, lasken polkaisut 8:n sarjoissa, koska tahdissa on 8 8-osanuottia, en voi lopettaa lliikkeissä sarjaa jos olen tehnyt esim 7 toistoa pitääää saada kahdeksas

lisää outoja ruokiani:
kasvien lehdet, multa, jotkut muovit...

mistään näistä ei ole tullut mitään tiedettäviä haittoja
pahin tapaus oli kun kerran tulin kuumeeseen ja oksennustautiin monien vuosien terveenä olo kauden jälkeen ja syy oli luultavasti se, että söin en muista mitä, mutta se oli käynyt wc-pöntössä:urjo:

^^ Ei saatana. Bon Apetit!

Stereoiden voluumin on oltava parillisella, siis sen täytyy!

Piirtelen ilmaan epäsäännöllisiä kolmioita.

Jo mainittuja asioita löytyy omaltaki listalta, ennen nukkumaan menoa kaappien ja sälekaihtimien on pakko olla kiinni.

Matot eivät saa olla ikinä rytyssä ja niiden täytyy olla mahdollisimman suorassa, esim. suhteessa seiniin.

Esipesen tiskit ja järjestelen ne tiskipöydälle oikein, ennen kuin varsinaisesti tiskaan ne (siis käsin), tiskit tulee myös pestä oikeassa järjestyksessä.

Pyyhin vessan istuimen aina paperilla ennen istahtamista, vaikka olisin kotona ja itse istunut siinä viimeksi.

Suuresti ärsyttää paremman puoliskon vainoharhainen pakko repiä kahvinkeittimen johto seinästä aina kun kahvit on keitelty, sitä saa jatkuvasti olla tukkimassa takasin.

Nämä nyt eivät sinänsä tapoja ole, mutta omituisia kyllä...

- En pysty kuuntelemaan kuin n. kolme lausetta yhdeltä ihmiseltä putkeen. Tässä vaiheessa puhe "puuroutuu" ja silmät alkaa harittaa kohti nurkkia... (nimenomaan nurkkia, en koskaan kattele esim. kelloo, tauluja, paperia tms. nurkkia vaan.) Vuorovaikutteinen keskustelu kyllä pääsääntöisesti onnistuu :D
- En muista/tunnista ihmisten kasvoja, kuin vasta pitemmän tuttavuuden jälkeen tai paneutumalla. En pysty "kuvailemaan" ihmisen ulkonäköä tarkasti.
- Piirrän jatkuvasti symmetrisiä kuvioita ajatuksissani. Vaihtoehtisesti jotain nuotteja tms.
- En ymmärrä kielikuvia. Tai ymmärrän, mutta näitten suhteen mulla on vielä pitemmät piuhat ku muuten.
- En pysty tekemään mitään, ennen kuin hahmotan koko asian, oli kyse sitten opiskeluista tai töistä. Sitten kun ymmärrän asia, ja tulee joku probleema eteen, asia ikäänkuin levittäytyy mun päähän ja löydän ratkaisun, mutta en osaa sanoa selkeästi sitä ennekuin olen kirjoittanut sen paperille, koska ajatukset tulee niin ...noh... moniulotteisina.
- Ajatukset "jumittaa": jos tiedän jonkun asian, niin menee tosi hankalaksi että saan muuttuneen asianlaidan tarttumaan päähäni. Toisaalta olen kyllä sopeutumiskykyinen tilanteisiin, mutta jotkut ajatusmallit jumittaa.

Ai miten niin tarkkaavaisuushäiriö...

Holento;2110514! sanoi:
Stereoiden voluumin on oltava parillisella, siis sen täytyy!

.
TOTTA!

ja tämmönen tapa mulla oli ennen mutta oon onneks päässys siitä eroon:

kun lähden kotoa ja otan tavaraa mukaan on pakko tarkistaaa vähintään kolmestionko kaikki mukana, ja joskus joudun vielä matkan aikana tarkistelemaan
Ja sellanenkin oli, että kun pelasin jalkapaloa, jouduin jatkuvasti katselemaan kenkiäni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom