Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Aina kun näen ton Meah:n kuvan, niin jumitan tuijottamaan että näkyykö sen vasemman rinnan nänni.:lol2:
No sulla on hyyyyyvin omituinen tapa:lol2: Ei näy, voin kertoa, niin ei tarvitse enään katsoa. Ei mun tissit nyt niiin kaulassa kiinni oo:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua pelottaa välillä iltaisin ja oon varma että asunnossa on joku (vaikka murhaaja tai rosmo). Sitten pitää mennä sytyttää kaikki valot ja tutkia paikat(parveke, sauna, kaapit yms.)
Fear of the dark...

:D Tää on ihan hirveetä. Mulle tulee myös joskus sellanen järjetön pelko että mun saunassa tai eteisessä tai kaapissa lymyää joku. Mun ykkösmörkö on Twin Peaksin Bobby (Vai Bob, en muista, siitä on niin kauan). Sellanen pitkätukkainen hiippari kuitenkin. Sillon ei uskalla mennä edes vessaan. Pitää vaan pysytellä tiukasti peiton alla, koska sinnehän ne möröt ja murhamiehet ei tietenkään pääse:D

:D Tää on ihan hirveetä. Mulle tulee myös joskus sellanen järjetön pelko että mun saunassa tai eteisessä tai kaapissa lymyää joku. Mun ykkösmörkö on Twin Peaksin Bobby (Vai Bob, en muista, siitä on niin kauan). Sellanen pitkätukkainen hiippari kuitenkin. Sillon ei uskalla mennä edes vessaan. Pitää vaan pysytellä tiukasti peiton alla, koska sinnehän ne möröt ja murhamiehet ei tietenkään pääse:D

Jooh!! Mä en kans voi nukkua esimerkiksi vaatekaapin ovet auki..pelkään et joku hyökkää sieltä tms. En myöskään voi roikuttaa jalkaa tai kättä sängyn reunan ulkopuolella..:evil:

En enää monesti tee tätä, mutta pienempänä söin leivästä aina reunat ensin ja vasta sitten sen keskiosan :D

Mulla liittyy vahvasti myös tuohon leivän syömiseen. Otan aamupalalle 2 leipää, niin mun on pakko haukata ekaks niitä molempia. Sit voin vasta syödä jommankumman kokonaan. :D Yritän vahvasti päästä tästä eroon, mutta se ei tunnu "aamupalalta", jos noin ei tee! ;)

Kaikki mahdolliset sanat, joissa on enemmän kuin viisi kirjainta, pitää "jakaa"/tavuttaa silleen kuin se on mielestäni loogista. Esim. "Lumimimi" on lu-mi-mi-mi eli lumi-mimi, eli 8 kirjainta... Tai "Sport Club" on spo-rtc-lub, siis 9 kirjainta. Vastaantulevia sanoja tulee pyöriteltyä mielessä yksin jossaki kuljeskellessa, tai etenkin treenatessa. Varmasti fiksun näköistä, kun mietteliään näköisenä juoksee juoksumatolla ja huulet liikkuvat mutta mitään ei kuulu :D

Toinen on se, että aina kun siirtyy (koneella) esim. seuraavalle sivulle on pakko klikata jostain kohdasta sivua. Erityisen vittumaista tämä on Vaasan ammattikorkean sivuilla, jotka sulkeutuvat kun jostain kohdasta sivua klikkaa! Siinä sitten availlaan sivuja uudestaan ja uudestaan, kun ei voi olla klikkaamatta :)

Pari tossa tuli mieleen vielä, eli välillä(lue: melkein aina) joutuu huutamaan ihan täysillä kun ajaa prätkällä kovaa. Sairasta, tiedän. Mutta ah, niin kivaa. Toisenen traditio on katsella JIM:ltä Hurjimpia poliisivideoita sohvalla maaten ja munia raapien. Kivaa sekin.

Joskus pikkuskidinä piti aina ennen nukkumaanmenoa repiä pala Aku Ankka-lehden sivun kulmasta...minkään muun lehden kulma ei kelvannut. Sit pehkuin. Sit sitä palasta rullattiin etusormen ja peukalon välissä tiiviiksi rullaksi. Sit välillä se rulla piti pistää peukalon kynnen alle (poikitain) ja sitä pidettiin siellä. Samalla imettiin peukkua...tätä jatku sit niin kauan ennenku nukahti :D

Jos käyn paskalla jossain muualla kuin himassa en missään nimessä istu kannelle ennenkun olen pistänyt vessapaperia pitkin koko kantta. Tämä nyt tuskin on mitään epänormaalia, mutta on vastenmielistä ajatella minkälaista (miten likaista) porukkaa siinä on ennen mua istunu.

Jos käyn paskalla jossain muualla kuin himassa en missään nimessä istu kannelle ennenkun olen pistänyt vessapaperia pitkin koko kantta. Tämä nyt tuskin on mitään epänormaalia, mutta on vastenmielistä ajatella minkälaista (miten likaista) porukkaa siinä on ennen mua istunu.

Miksi istut pöntön kannella? Yleensähän istutaan siinä "lauteilla", että paska molskahtaa pönttöön, eikä jää siihen kannelle siivoojan huoleksi...

Se on muuten ihan tutkittu juttu, että ei pöpöt tykkää majailla vessanpöntöllä ja ne on muutenkin tosi puhtaita laitoksia. Ellei toki edellinen kaveri oo vetässy kikkareita siihen istuimelle ja jättäny siivoomatta jälkiänsä ;)

Pari tossa tuli mieleen vielä, eli välillä(lue: melkein aina) joutuu huutamaan ihan täysillä kun ajaa prätkällä kovaa. Sairasta, tiedän. Mutta ah, niin kivaa.
Haha, enpäs olekkaan ainoa. Monta talvea tullut harrastettua, tosin kelkan kans kun ei pärrää ole. Autoiluun ei ole vielä siirtynyt ja ehkä hyvä niin :D

Miksi istut pöntön kannella? Yleensähän istutaan siinä "lauteilla", että paska molskahtaa pönttöön, eikä jää siihen kannelle siivoojan huoleksi...
Noniin ollaanpas sitä nyt niin näsäviisaita. Ei, en istu kannella. Vaan istun ''LAUTEILLA'' joihin sitten heitän paperia. Syy tähän on lapsuuden traumat, pienenä tallustelijana tuli matoja peppuun juuri sen takia (lääkärin mukaan) että esim kouluissa istuskellu lauteiden päällä ilman paperia. Kouluissa tosin lapset varmaan litkuttelee sitä kusta mihin tahansa joten varmaan hieman eri asia kun puhutaan hieman aikuisemmista ihmisistä. Tästä jääny siis traumat.

Noniin ollaanpas sitä nyt niin näsäviisaita. Ei, en istu kannella. Vaan istun ''LAUTEILLA'' joihin sitten heitän paperia. Syy tähän on lapsuuden traumat, pienenä tallustelijana tuli matoja peppuun juuri sen takia (lääkärin mukaan) että esim kouluissa istuskellu lauteiden päällä ilman paperia. Kouluissa tosin lapset varmaan litkuttelee sitä kusta mihin tahansa joten varmaan hieman eri asia kun puhutaan hieman aikuisemmista ihmisistä. Tästä jääny siis traumat.

Mjoo tulee tuota itsekin harrasteltua joissain paikoissa, vaikka harvemmin tulee käytyä paskalla muualla kuin himassa, duunissa joskus.

aaaahhhahaha, tää threadi antaa ihan uuden merkityksen pakkotoisto.comille :D

Taskut pitää tarkistaa 3-4 kertaa ennen kuin lähtee kämpältä liikenteeseen, eli onko nyt VARMASTI lompakko, avaimet ja luuri mukana.

Luulisin, ettei ne sieltä mihkään häviä ekan tarkistuksen jälkeen, mutta silti taskut pitää aina hiplata läpi uudestaan ja uudestaan.

Noh mul on Motorolan Razr-känny, jota käytän herätyskelloon, JA aina ku laitan herätyksen (=se siis laitetaan sellasesta valikosta, mihin pääsee ku painaa näytön vieressä sivussa olevaa näppäintä, ja aktivoidun herätyksen kohdalla on pieni kellon kuva) Niin mun täytyy ainakin 10 kertaa varmistaa ja tarkistaa, että ihan varmasti on herätys laitettu oikein. Ainaki sen kymmenen kertaa katon sen auki, että varmasti on oikeesee aikaa, ja sitte vielä kymmenen-kakskymmentä kertaa pitää kattoo että se on aktivoitu. Sit voi käydä nukkuun.

Sitte aina ku meen salille, laitan mun reppuu 5 kappaletta esineitä, auta armias, jos mun salirepussa on kuusi tai neljä juttua, ei tuu mitää. Pakko olla viis, koska sillo on jotenki nii helppo laskee ykskakskolnelviis, on kaikki. Taas tarkistan varmaa kymmenesti että varmasti on kaikki mukana. Sitte yleisissä vessoissa pitää kattoa tarkasti että kanssa varmasti menee miesten puolelle, ja sitte vielä uuestaa varmistua että kanssa ei oo väärässä, ja sitte voi vasta mennä koppii kuselle, ei missää nimessä pysty kyllä siinä julkisella puolella, jos joku siellä on. Ei vaa voi.

Sitte sellane outo juttu/tapa on, että jos mietin mitä pitäisi kirjottaa, alan kirjottamaa jostain syystä toisesta kirjaimesta alkaen sanaa, kirjotan melkein kaikki kynällä kirjotettavat jutut nii, että ekan sanan ekana kirjaimena kirjotan sanan toisen kirjaimen. Vaikka alotan O:sta jos kirjotan koira. En tiiä yhtää mistä tollane, kai mul on vaa nii helvetin hätä ja kiire päästä vauhtii tekemisissäni.
Sitte käytän siviilissä huomaamattani ihan älyttömästi erästä typerää välikaneettia, tai sanaa, melkei joka asiaa sanon, ennenku ajattelenkaa, et ei sillä mitää seksuaalista merkitystä oo. Joka asiaa iha miettimättä tulee toi seksuaaliin merkitys.. Useimmiten vielä just kieltomuodossa. Nii ja en ees huomaa ku kiroilen vissii aika runsaasti.

Mut toi nyt on maailman ärsyttävin hokema, en tiiä mistä se on tarttunut. Toinen mitä on jäänyt päälle, on se että jos puhun nopeesti, niin saatan vahingossa vaihtaa kesken sanan tai lauseen englanniksi, eli jos oikein miettimättä suuremmin kertoo jotaa juttua, ni saatan ihan hyvin sanoa esim vaikka voi ku pääsis sinne yliversityyn..

Nii ja kynnet, mitä ne on, neuroottisesti oon syöny ne kaikki, helpottaa stressiä.
Tarkemmin ku miettii ni on noita muutamia tosiaa tosi outoja tapoja. Esimerkiksi se että jos mä meen baarii en kyllä voi viittä minuuttia rauhassa istua paikallaan, vaa koko ajan on oltava liikkeessä ja kierrettävä ympärille, ja iha pakko on päästä yrittää eri naisia, ja hermot menee jos en pysty tuntiin olemaan juttelematta jonku tytsyn kanssa siellä. Muualla arkielämässä iha sama, joka paikassa juttelen aina kaikkien muijien kanssa mitä siellä on, ja toisaalta iha hyvä, nimittäi ainaki töissä on paljo kavereita mul;) Nii ja aina pitää vetää vessa kahdesti, aina, että ei ainakaa jää vetämättä. Nii ja aina pitää mennä vielä uuestaa sisää kattoo, että ei oo mitää päällä. Ja aina pitää olla tasalukumäärä tavaroita mukana, tarkemminsanottuna taskuissa aina kolme esinettä, repussa salilla viisi. Neljänsiä juttuja tai kuudensia ei voi laittaa samaan, vaa niille pitää laittaa ne sivutaskuu tai takin taskuu tjsp. Rikkoo symmetrian;) Nii ja kasvomuisti mulla on olematon, iha järkyttävän surkea, niin mul on tapana miettiä että minkänäkönen oli joku kiinnostava tyttö jota oon nähny parikertaa tjsp, ni koskaa mä en saa sen naamaa palautettua mielee, ekan tapaamisen jälkee on tosi vaikea tunnistaa sitä uuelleekaa. Vaatii vähän tottumista aina uusiin.

Aika neuroottiin ongelmakimppu mie taidan kyl sit olla;) Rutiinit tuo toisaalta vähän järjestystä muute sekavaa elämää;)

e: näitä vähän kummallisia tapoja muute oisi iha loputtomasti, mutta pitää nyt kertakaikkiaa olla kirjottamatta enää yhtää pitempää novellii tästä..;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom