Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Symmetrian tavoittelu kaikessa mihin liittyy asioiden/esineiden järjestelyä. Asioiden/esineiden kanssa työskentelemistä auttaa jos niitä on neljällä jaollinen määrä, tämä uskoakseni pohjautuu paljolti muusiikillisista intresseistäni.

Pitemmällä lenkillä kun oikein alkaa hengästyttämään hoen sanoja pai-no, lyi-jy. Sanoessani paino puhallan ilmaa kaksi kertaa lyhyesti ulos ja lyijyllä otan sitä vastaavasti kaksi kertaa lyhyesti sisään. Tämä on ollut mun tapanani ensimmäisistä ala-asteen juoksukilpailuista lähtien. Ehkä siksi olenkin aina ollut parempi lyhyillä matkoilla:D

Kun näitä oikein alkaa miettiin niin vähän sellaiset pelonsekaiset tunteet nousevat pintaan, että koskakohan sitä lopullisesti sekoaa:evil::dance:

Pidän aina kännykkää oikeassa taskussa ja avaimia vasemmassa. Kun olen koneella niin naputtelen aina kannettavaa jos en kirjoita mitään.

En pikaisella searchilla löytänyt vastaavaa threadia. Toivottavasti ei oo vanha.

Eli kertokaa omista omituisista tavoistanne.

Esim. Itse teen suihkussa käymisestä taidetta. Vietän suihkussa aina tunnin vähintään, mikäli ei ole kiire mihinkään. Makaan suihkunlattialla semmosella jumppapatjalla kyljellään tai mahallaan. Välillä nukun suihkussa, tai sitten luen aku ankkoja joita olen kelmuttanut muutamia.

Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?

Viimenen ei nyt ihan mene tapojen puolelle, mutta olen laittanut vessaani semmosen vihkon mihin kirjottelen ja piirtelen kun käyn varrellisella. Toki kaverit saa myös piirrellä siihen... :lol2:

Itsekkin aina olen suihkussa ketarat levällään ja makoilen joskus, jopa yli tunninkin. Ja minunkin mielestä pitää wc-paperin olla oikeinpäin,jollei ole = käännän sen:D

mulla on pakko pitää järjestystä astiankuivaus kaapissa, samoin tiskaus järjestys täytyy olla. tiskasin erään mies-puolisen ystäväni luona ja laitoin astiat "aivan sama" asenteella kaappiin, nii hetken päästä tyyppi tuli raivoon mulle ku oon laittanu astiat väärin kaappiin :haart:
yhdessä oltiin ihan innoissaan järjestämässä kaappia sen jälkeen.huomasin ilokseni myös sen että meillä on samanlainen järjestys kaapeissamme.

sitten mulla on eräs toinen pakko-oire. aina kun käyn erään ystävän luona niin mun on ihan pakko pestä kädet puolen tunnin välein.käsissä on sellainen "bakteerinen olo" koko ajan. ja vähän ennen kuin lähden sieltä niin kädet täytyy pestä ja yrittää olla koskematta mihinkään. sitten kun pääsen kotiin niin mun täytyy vaihtaa vaatteet ja laittaa ne pyykkiin.oudointa siinä on että paikka on erittäin siistija se että muiden luona ei tule tätä tunnetta.

Semmonen tuli myös mieleen, kun katson telkkarista jotain ohjelmaa, missä on teksitykset niin, kun lause alkaa ja jos siinä on vaikka 7 sanaa niin naksutan hampaiteni yhteen 7 kertaa ja aina ensin vasenta ja sitten oikeaa jne. kunnes olen lopettanut viimeiseen sanaan "vasemmalle puolelle". Enkä voi lopettaa, ennenkiun saan tasaan, että kummallakin on tehty yhtä monta kertaa, eli parilliseen sanojen määrään, vaikka useammissakin lauseissa, kunhan sanojen yhteenlaskettu summa on parillinen. Ja sitä ei voi lopettaa parittomaan vaan pitää jatkaa niin pitkään, että lause loppuu "oikeaan puoleen". Joskus on mennyt aika ptkäänkin.:D

Onko muilla samanlaisia tapoja?

Vai olenko hullu:D

Ei saatana. Oikea järjestys on levite, kinkku, juusto ja vihannekset. Muu järjestys on saatanan keksintöä:curs: :curs: :curs:

edit: ja näkkäri voidellaan siltä puolelta missä on reijät.

VÄÄRIN!!!

Senkin takia, koska keskustelemme asiasta tälä foorumilla, koska toiselle puolen menee enemmän rasvaa, kuin toiselle;)

Joskus kun istun pelkääjänpaikalla autossa, ja radiosta soi jotai kunnon bassomusaa, teen jotain aivan outa. Kuvittelen, että joka kerta kun basso lyö, auton vasemmasta kyljestä lentää ulos pitkä seiväs. Moottoritiellä tämä seiväs ei saa missään nimessä osua moottoritien valopylvääseen. Basson täytyy siis lyödä silloin, kun auto on kahden pylvään välissä, eikä pylvään vieressä. Vaikea selittää. :D

Ite ajattelen auton kyydissä, että auton pitää hypätä kaikkien halkeamien ja asfaltinkorjaus viirujen yli. Joka hyppäyksellä tietty pidätän henkeä ja jos on monta halkeamaa peräkkäin, eikä auto mahdu kokonaan siihen niitten väliin, pitää hypätä koko matka kerralla ja pidättää hengitystä. Vaikuttaa vähän dorkalta. Ei kehtaa vastata mitään, kun reissukaveri kysyy, että mitäpäs noin hartaasti mietit...

No nyt kun kerrotte omianne niin huomaan että mulla on aika monia samoja ongelmia
Ite ajattelen auton kyydissä, että auton pitää hypätä kaikkien halkeamien ja asfaltinkorjaus viirujen yli. Joka hyppäyksellä tietty pidätän henkeä ja jos on monta halkeamaa peräkkäin, eikä auto mahdu kokonaan siihen niitten väliin, pitää hypätä koko matka kerralla ja pidättää hengitystä. ...
mulla tuota ei tapahdu autossa, vaan pöyräillessä ja juostessa, ja joskus juostessa myös hoin jotain sanaa jota en muista koska se on menny ohi. Mutta autossa, joskus pitää "hyppiä" aina lamppupylväiden kohdalla, mutta yleisempi on se, että ajattelen grindaavani/ liukuvani skeittilaudalla kaikissa kaiteissa ja muissa mitä matkan varrella on ja väistelen kaikkea

Ajattelen erittäin usein englanniksi, vaikka olen umpisuomalainen
niin minäkin:D:evil:

Mä olen fanaattinen tarkistamaan ettei mikään sähkölaite jää päälle kun lähden kotoa. Nykyisin kerta riittää. On järjetöntä käydä tarkistaa onko esim. kahvinkeitin päällä jollei sitä ole koko päivänä käyttänyt, mutta minkäs teet..

Kaikkihan tietää, että pussilakana laitetaan aina niin, että peiton pesulappu tulee pussilakanan avoimeen päähän ja alapuolelle?

Outoja ne henkilöt jotka eivät asiasta välitä. Samaa luokkaa kuin mitä kautta wc-paperin tulee kiertää telineessä. (Päältä tietenkin!)

Semmonen tuli myös mieleen, kun katson telkkarista jotain ohjelmaa, missä on teksitykset niin, kun lause alkaa ja jos siinä on vaikka 7 sanaa niin naksutan hampaiteni yhteen 7 kertaa ja aina ensin vasenta ja sitten oikeaa jne. kunnes olen lopettanut viimeiseen sanaan "vasemmalle puolelle". Enkä voi lopettaa, ennenkiun saan tasaan, että kummallakin on tehty yhtä monta kertaa, eli parilliseen sanojen määrään, vaikka useammissakin lauseissa, kunhan sanojen yhteenlaskettu summa on parillinen. Ja sitä ei voi lopettaa parittomaan vaan pitää jatkaa niin pitkään, että lause loppuu "oikeaan puoleen". Joskus on mennyt aika ptkäänkin.:D

Onko muilla samanlaisia tapoja?

Vai olenko hullu:D
En usko että oot hullu :D Itse teen sormillani saman tyyppistä juttua, tosin sitä on hirveen vaikee selittää :D Lyhyesti, vokaalit ja konsonantit erillään, yhden käden sormilla naputtelen sormia peukaloa vasten. Tavutan siis sanoja kirjain kirjaimelta. Kuulostaa paljon järkevämmältä mielessäni :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom