Kantsii joskus vaihtaa lakanat itse :D
Ai miten niin vaihtaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kantsii joskus vaihtaa lakanat itse :D
:lol2: valoja päälle:DAi miten niin vaihtaa?
Jos on kaukosäädin kädessä, niin sitä patteriluukkua on pakko vemputtaa kokoajan.
Taskut pitää tarkistaa 3-4 kertaa ennen kuin lähtee kämpältä liikenteeseen, eli onko nyt VARMASTI lompakko, avaimet ja luuri mukana.
Luulisin, ettei ne sieltä mihkään häviä ekan tarkistuksen jälkeen, mutta silti taskut pitää aina hiplata läpi uudestaan ja uudestaan.
Mä olen fanaattinen tarkistamaan ettei mikään sähkölaite jää päälle kun lähden kotoa. Nykyisin kerta riittää. On järjetöntä käydä tarkistaa onko esim. kahvinkeitin päällä jollei sitä ole koko päivänä käyttänyt, mutta minkäs teet..
oli ennen nykyään käy mikä tahansa. joskus sinne va unohtuu lukemaan. joskus kun käy vessassa ni pitää mennä tarkistaa et vedinkö mä sen vessan.1.Paskalle mennessä, on pakko otta Aku Ankkoja mukaan, en osaa käydä paskalla ilman aku ankkaa
Ite ajattelen auton kyydissä, että auton pitää hypätä kaikkien halkeamien ja asfaltinkorjaus viirujen yli. Joka hyppäyksellä tietty pidätän henkeä ja jos on monta halkeamaa peräkkäin, eikä auto mahdu kokonaan siihen niitten väliin, pitää hypätä koko matka kerralla ja pidättää hengitystä. Vaikuttaa vähän dorkalta. Ei kehtaa vastata mitään, kun reissukaveri kysyy, että mitäpäs noin hartaasti mietit...
Ite ajattelen auton kyydissä, että auton pitää hypätä kaikkien halkeamien ja asfaltinkorjaus viirujen yli. Joka hyppäyksellä tietty pidätän henkeä ja jos on monta halkeamaa peräkkäin, eikä auto mahdu kokonaan siihen niitten väliin, pitää hypätä koko matka kerralla ja pidättää hengitystä. Vaikuttaa vähän dorkalta. Ei kehtaa vastata mitään, kun reissukaveri kysyy, että mitäpäs noin hartaasti mietit...
Mulla on tapana(siis pakkomielteenä) pyöräillessä ottaa tietty lyhtypylväs tavotteeks ja pyrkiä ohittamaan se ennenkun mun ohi menee auto.
Tämä auto siis voi tulla takaa tai edestä.
Jos ehdin ennemmin niin siitä tulee pisteitä, jos myöhästyn niin kaikki pisteet menee.Pisteitä tulee sitä enemmän, mitä tiukemmaks menee.
Lisäpisteitä tulee myös jos ei kato, onko takana tulevia autoja jo lähelläkin sillon kun se tavotepylväs valitaan.
Ai niin, sit vielä sellanen, että kun mä syön liharuokaa ja aina sen kanssa leipää, niin suussa EI SAA olla pelkkää leipää vaan ehdottomasti myös lihaa!
Kaulassa olevaa ristiä pitää heilauttaa aika usein. Esim. eilen, piti heilauttaa 5 sekunnin välein about 10 minsaa. Tuo kävi vatsa treenistä, kun makasin sängyssä ja katoin töllöä. No, eipähän käy aika pitkäks...
Menee esim. jääkaapille, niin pitää jokaiseen peiliin - joka on matkan varrella, toljottaa pari sekunttia. Eli katon peiliin 2 sekunttia en kato peiliin. Tuota jatkuu sitten pari kymmentä kertaa. Ei oo enää hauskaa, kun on kauhee kusihätä...
Nää on tälläsiä uusia hauskoja juttuja...
Fedit: Ai niin, ja kun juo esim. vettä, niin AINA pitää ottaa uus lasi.:curs:
Edit: Pyörällä ajaessa, pitää väistää kaikkea mahollisia; kaivon kansia, keppejä, asfaltilla olevia bensan/öljyn jälkiä...
Edit2: Kännykkä oikeessa taskussa ja lompakko ja muut tavat vasemmassa. Vähän välein pitää tarkistaa, ettei vahingossakaan ole tippunu mitään.
Ennen nukkumaan menoa useamman kerran tarkistus, onko jääny helloja tai kahvinkeittimiä päälle tms.
mikasa90:llähän on vissiin lääkityskin tähän.Jos on tuollainen asioiden tarkistelupakko, ja tuntuu, että se häiritsee omaa elämää, niin kyseessä saattaa olla pakko-oireinen häiriö. Tuntuu aika monella olevan tässä ketjussa. ;)
Ilmeisesti myöskin aivojen serotoniiniaineenvaihdunnan häiriö, kuten masennus, johon saa lääkitystä.
Jos on tuollainen asioiden tarkistelupakko, ja tuntuu, että se häiritsee omaa elämää, niin kyseessä saattaa olla pakko-oireinen häiriö. Tuntuu aika monella olevan tässä ketjussa. ;)
Ilmeisesti myöskin aivojen serotoniiniaineenvaihdunnan häiriö, kuten masennus, johon saa lääkitystä.
Googlessa löytyi linkkikin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakko-oireinen_h%C3%A4iri%C3%B6
mikasa90:llähän on vissiin lääkityskin tähän.