Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Maito kaadetaan muuten kahviin aina aukaisematta kaatonokkaa, tulee sieltä sillai ohuena suihkuna ja samalla sekoittuu kahviin (ei tarvi lusikkaakaan).

Kyllähän maito muutenkin sekoittuu kahviin ihan hetkessä itsestäänkin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maito kaadetaan muuten kahviin aina aukaisematta kaatonokkaa, tulee sieltä sillai ohuena suihkuna ja samalla sekoittuu kahviin (ei tarvi lusikkaakaan).

Ei kun se maito laitetaan sinne mukiin ennen kahvia :)

Pelottavan paljon löydän omituisia tapoja myös itseltäni kun luen tätä trediä. Taidan lopettaa... siis tredin lukemisen.

Viimeksi muokattu:
nyt kun luin tätä ketjuu niin muistin muutamia muita. yksin ku oon kotona ja käyn vessassa, niin täytyy laittaa valot myös saunaan.

jos katson telkkaria yksin kotona, pitää kokoajan tiirailla selän taakse ettei kukaan hyökkää.

kaappien ovet pitää aina olla kiinni nukkumaan mennessä.

minulla on parvisänky, ja yksin kotona ollessani rappuset sinne pitää kiivetä mahdollisimman nopeasti ja saada peitto päälle. ja jalkojen roikutuksestakin tulee jo kylmät väreet.

verhot pitää olla aina illalla/yöllä kiinni.

tarkistan taskut moneen kertaan kotoa lähdettyä

autonavaimissa on yksi nappi josta ovet menee lukkoon ja toisella painamisella samasta napista menee varashälytin käyttöön. pitää aina laittaa ovet lukkoon ja varashälytin päälle. tämän jälkeen mietin, että meniköhän se hälytin nyt päälle ja avaan lukituksen, jolloin hälytys poistuu ja laitan ovet lukkoon ja hälytyksen uusiks.

joskus bussissa oon kuulokkeet korvilla, mutta laitan musan pauselle, että voi kuunnella mitä muut puhuvat.

joskus taas tykkään kuunnella musiikkia niin kovaa, että muut varmasti kuulevat kuinka ''hyvää'' musiikkia kuuntelen.

No en tiedä omituisista, mutta pinttyneistä tavoista tulee ainakin mieleen muutama.

Töissä on pakko mennä lounaalle _aina_ kun on neljä tuntia takana. En tiedä miksi.

Mulla on rannekello ja peukalosormus aina ja kaikkialla, mutta kotona otan ne heti pois. En tiedä miksi, mutta monta kertaa ulos lähtiessä olen ärsyttänyt avoa juoksemalla hissistä takaisin hakemaan ne. Hieman erikoista tästä tekee se, että kaulakoru ja kihlasormus kuitenkin pysyvät päällä jopa kotosalla.

Ärsyttävinä tapoina on listattu mm. tapani jättää vaatekaapin ovi vahingossa auki, kuin myös jättää pepsi tms pullon korkki melkein auki, itse en näitä tiedostanut mutta olen nyt alkanut olla skarppina ;)

Pureskelen hampaita yhteen aina ja kaikkialla, taukoamatta. Moni on tota ihmetelly ku ohimot kohoilee, mutta en tiiä mistä toi johtuu. Toi taitaa olla mun tapa lievittää stressiä tjsp.

Mulla on tapana mennä leikkimään siviilipoliisia, kun näen jotain lainvastaista tapahtuvan. Esimerkkejä. Menen väliin, jos jossain tapellaan, vaikka tulisin paikalle aivan sattumalta. Olen pysäyttänyt myymälävarkaita useasti, joskus rysän päältä, joskus jopa takaa-ajon päätteeksi. Myöskin rattijuoppoja on jäänyt poliisin haaviin mun "nohevan" toimintani ansiosta.. Onkohan tää ihan normaalia. Miksen vaan voi jättää asiaa sikseen, kun se nyt ei varsinaisesti minulle kuulu. En opiskele poliisikoulussa enkä edes harkitse meneväni sinne. Olen vain tuleva diplomi-insinööri. Ehkä kaipaan vain säpinää muuten tapahtumaköyhään arkeen.

nyt kun luin tätä ketjuu niin muistin muutamia muita. yksin ku oon kotona ja käyn vessassa, niin täytyy laittaa valot myös saunaan.

jos katson telkkaria yksin kotona, pitää kokoajan tiirailla selän taakse ettei kukaan hyökkää.

kaappien ovet pitää aina olla kiinni nukkumaan mennessä.

minulla on parvisänky, ja yksin kotona ollessani rappuset sinne pitää kiivetä mahdollisimman nopeasti ja saada peitto päälle. ja jalkojen roikutuksestakin tulee jo kylmät väreet.

verhot pitää olla aina illalla/yöllä kiinni.

Se oli siinä, mun puolesta jo tänne kirjoteltukkin ;) :D

Jos käyn paskalla jossain muualla kuin himassa en missään nimessä istu kannelle ennenkun olen pistänyt vessapaperia pitkin koko kantta. Tämä nyt tuskin on mitään epänormaalia, mutta on vastenmielistä ajatella minkälaista (miten likaista) porukkaa siinä on ennen mua istunu.

Myytinmurtajissa on tämäkin homma testattu. Ottivat yhdessä jaksossa bakteerinäytteitä jostain vessasta ja kuinka ollakkaan, se istuinosa oli puhtain paikka koko wc:ssä, ei bakteereita juuri ollenkaan. Pöntön edestä maasta otetussa näytteessä kuhisi aikalailla bakteereita. En muista mitä siinä ohjelmassa tarkalleen tutkivat mutta löysivät "kusihiukkasia" jopa wc:n peilin edessä olleesta hammasharjasta. :D

Pistetään vielä outo tapa: Mun on turha edes ajatella lähteväni hakemaan aamun lehteä jos en laita ensin kahvia tippumaan. En vaan voi. Se on niin mukava tulla postilaatikolta lehti kourassa takaisin sisälle ja kuulla kun kahvinkeitin plörisee ja kahvi tuoksuu keittiössä.

aloitan hampaidenpesun aina oikealta ylhäältä.
suihkussa aloitan pesemisen aina vasemmasta kainalosta.
kaupassa otan ostoskorin aina toisesta pinosta,en ikinä siitä reunimmaisesta:)
Käyn kusella aina juuri ennen treenejä vaikka ei olisi minkäänlaista tarvetta...yritän kuitenkin tiristää pönttöön muutaman tipan.
Pesen AINA alasuihkulla jos käyn "isommalla" tarpeella.
Oikaisen paitani aina kun aloitan salilla jonkin liikkeen tekemisen...

Pyyhin tästä tietokonepöydältäni pölyt ja leivänmurut (joita ei taida edes olla) kädelläni lattialle n. 2minuutin välein, samoin myös paidasta kaiken paskan..... AAAAARGH :curs:

Ennnekun voin lähteä kotoota tarkistan hellan, kaikki 6 pitää olla nolla-asennossa. Sitten avaan jääkaapin ja tarkistan että pakastelokeron ovi on kunnolla kiinni. Sitten vedän kengät jalkaan, kävelen takasin keittiöön ja tarkistan hellan ja pakkasen toiseen kertaan. Olen lukuisia kertoja joutunu jopa palaamaan kotiin pihalta tarkistamaan että hellat on varmasti kiinni.

Valot ja vesihanat (tiskikone/pesukone) tarkistetaan luonnollisesti myös pariin kertaan. Olen :david:

Itsellä joitakin tapoja, mitä tulee mieleen:

-Aamulla en voi syödä mitään ennenkuin aamukahvi on kokonaan juotu, joku pelko siinä on että "vatsa jättäisi toimimatta" muuten aamulla.
-Vaatteet puen siten että oikean jalan pujotan aina ensin lahkeesta. Jotenkin tuntuu erittäin oudolta, jos joskus tekee homman eri tavoin.
-Tylsistyttyäni huomaan avanneeni selaimen, kunnes tajuan että kaikki sähköpostit ja forumien uudet viestit on luettu eikä nettiin mitään asiaa enää olisi.

Jos juo jotain pullosta jossa on kiertokorkki, se pitää kiertää aina niin tiukkaan kiinni kuin mahdollista. En yleensä osta pulloja jossa on heikot kierteet...
Ainakin se hyöty että suuri osa ihmisistä ei mun juomia juo vaikka pöydällle jättäiski... =)

Ennnekun voin lähteä kotoota tarkistan hellan, kaikki 6 pitää olla nolla-asennossa. Sitten avaan jääkaapin ja tarkistan että pakastelokeron ovi on kunnolla kiinni. Sitten vedän kengät jalkaan, kävelen takasin keittiöön ja tarkistan hellan ja pakkasen toiseen kertaan. Olen lukuisia kertoja joutunu jopa palaamaan kotiin pihalta tarkistamaan että hellat on varmasti kiinni.

Valot ja vesihanat (tiskikone/pesukone) tarkistetaan luonnollisesti myös pariin kertaan. Olen :david:

Et suinkaan ole ainut. Kohtalotoveri :david:

Joka ikinen kerta kun pääsen koneelle ja nettiin, on heti ensimmäisenä katsottava, mitä Pakkikseen kuuluu. Siis vaikka olisi tarkoitus käydä pelkät sähköpostit katsomassa, niin osoiteriville muodostuu http://www.pakkotoisto.com/ aivan kuin itsestään. Taidan olla koukussa ja pahasti! :D

Joka ikinen kerta kun pääsen koneelle ja nettiin, on heti ensimmäisenä katsottava, mitä Pakkikseen kuuluu. Siis vaikka olisi tarkoitus käydä pelkät sähköpostit katsomassa, niin osoiteriville muodostuu http://www.pakkotoisto.com/ aivan kuin itsestään. Taidan olla koukussa ja pahasti! :D

Mulla käynnistyy mozilla ja pakkotoisto (+5 muuta sivua) automaattisesti kun koneen käynnistää ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom