Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Aina kun soitan jollekkin, niin hälyttäessä tarkistan useampaan otteeseen, että puhelu menee varmasti oikeelle henkilölle.

Sama, aina tulee useaan kertaan katsottua, soitanko oikealle tyypille. Joskus tyyppi sattuu vastaamaan sillä välin kun tähyilen kenelle puhelu menee.

Jos laitan reppuun kännykän tai lompakon, on pakko katsoa koko ajan onko se siellä, tunnustelen jatkuvasti ja avaan taskun varmistuakseni asiasta. Taskun avattuani alan miettimään että tippuikohan lompsa tai kännykkä repusta ja alan taas tunnustelemaan ja avaamaan taskua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on hieno treadi:D
Pienempänä oli sellanen tapa et aukasin suuta vähän välii siis venyttelin suuta! Monta kertaa peräkkäin piti avata suu niin isoks ku sai mutsi alko tohon jo suuttumaan ja meinais viedä mut johonki sairaalaa tutkimuksii eikä se nyt must nii erikoist enää oo ku on tätä tredii lukenu:D

Tää on hieno treadi:D
Pienempänä oli sellanen tapa et aukasin suuta vähän välii siis venyttelin suuta! Monta kertaa peräkkäin piti avata suu niin isoks ku sai mutsi alko tohon jo suuttumaan ja meinais viedä mut johonki sairaalaa tutkimuksii eikä se nyt must nii erikoist enää oo ku on tätä tredii lukenu:D
Niin on :D
Sekin tuli vielä mieleen, että pienempänä oli tapana "tuhista" nenälläni, ikäänkuin oli jotain roskaa sieraimessa. Tämä tuli siitä mieleen, kun näin jonkun vanhemman miehen tekevän samaa...ja kokoajan, mikä on aika raivostuttavaa katsella/kuunnella!

Niin on :D
Sekin tuli vielä mieleen, että pienempänä oli tapana "tuhista" nenälläni, ikäänkuin oli jotain roskaa sieraimessa. Tämä tuli siitä mieleen, kun näin jonkun vanhemman miehen tekevän samaa...ja kokoajan, mikä on aika raivostuttavaa katsella/kuunnella!

Sama, en ees muistanukkaan

Joudun aina katsomaan kelloa kaksi kertaa, siis tämä vain kännykän kanssa. Ensimmäisen kerran katson mutta en ajattele ollenkaan mitä se on ja samointein on tarkistettava. Tämän huomaa varsinkin jos katson kännykästä ajan ja joku toinen huomaa sen ja kysyy että "mitä kello on?" ja joudun katsomaan uudestaan.

Nykyään tulee myös vihelleltyä niin paljon, että jo itseäkin ärsyttää, mutta ei sille tavalle voi mitään.

Sama, aina tulee useaan kertaan katsottua, soitanko oikealle tyypille. Joskus tyyppi sattuu vastaamaan sillä välin kun tähyilen kenelle puhelu menee.

Jos laitan reppuun kännykän tai lompakon, on pakko katsoa koko ajan onko se siellä, tunnustelen jatkuvasti ja avaan taskun varmistuakseni asiasta. Taskun avattuani alan miettimään että tippuikohan lompsa tai kännykkä repusta ja alan taas tunnustelemaan ja avaamaan taskua.

mulla kanssa tapana tarkistaa pariin otteeseen kelle soitan. sit ku oon yksin kotona ja lähen jonnekin alan aina miettimään, että suljinko sen oven varmasti.

pienempänä oli sellanen ärsyttävä tapa, että eka yskäsin ja heti perään nielasin. tätä jatku niin kauan kunnes aina jossain vaiheessa unohdin sen.

ja siskon olen huomannut pyörittelevän silmiä jatkuvasti.

Toi kello homma on sama...

Muita tapoja on muutama. Oudoin on ehkä sormien ja varpaan välien hinkkaaminen lakanan avulla ennen nukkumaan menoa... Oon tehny tota siitä asti kun muistan, en tiä mistä alko... Nyt ne onkin aika kauniit :D

Meitsil oli ennen samantyylisiä juttuja. Sit vaan aloin ajatella että kuolkoot kaikki perkele ja sitä kautta toi loppui melkein kokonaan, tosin välillä vieläkin tulee noita.:rock:

Sama :D Onneksi tosta on päässy eroon, en oikeataan edes muistanut tätä mutta 4-5 vuotta sitten toi oli ihan normaalia, ja liitty kaikkeen muuhunkin, jos en kerkeä vihreillä yli niin huomisen kokeen numero ei ole yli seiskan ym. Mistähän tuokin tapa lie alkanut, onneksi loppui :hyvä:

Sama :D Onneksi tosta on päässy eroon, en oikeataan edes muistanut tätä mutta 4-5 vuotta sitten toi oli ihan normaalia, ja liitty kaikkeen muuhunkin, jos en kerkeä vihreillä yli niin huomisen kokeen numero ei ole yli seiskan ym. Mistähän tuokin tapa lie alkanut, onneksi loppui :hyvä:

thank god en ole yksin :D
ja sit on tietenkin ne perusjutut niinku ovet, avaimet, levyt yms.

mä otan sen aina irti ja hinkkaan rystysiä/niveliä vasten sen reunoja....

Ainaku joku tuttu jota en kehtaa tai halua morjestaa tulee vastaa nii otan kännykän taskusta ja kävelen ohi muka viestiä näpräten ;D Myös ainakun tulen koneelle, se on "hirveessä sotkussa" pikkusiskojen jäljiltä, joten joudun pyyhkiin sekä näppäimet että hiiren paidan helmaan.

Luulin jo olevani ainoa joka rupeaa näpräämään kännykkää kun ei syystä tai toisesta viitsi tervehtiä ihmisiä, joskus teen tätä jopa tuttuja ihmisiä kohtaan.. Tuntuu muutenkin minulla olevan tuo morjestaminen hirveän suunnittelun takana jos näkee jonkun tutun tulevan kohti..

kerran paskalla istuessani olin unohtanu pistää oven lukkoon ja tietenki äiti tulee kesken aktin. siitä lähtien on ollu hirvee pakkomielle tarkistaa se lukko vähintään kahteen kertaan. niin ja kaupassa on pakko laskea rahat useaan otteeseen jos on ostamassa jotain ja rahaa on vain niukasti.

Hinkkaan hammaslangalla hampaitani turhan usein:D Olen jäänyt siihen koukkuun. :rolleyes:

e:

Ainii ja ravintolassa touhuttua:

-Kiinalaisessa olen syönyt jo monta vuotta samaa ruokaa, Kung Po kanaa. Nyt viime perjantaina poikkesin pitkästä aikaa, kun olen tullut pähkinöille allergiseksi:lol2:

-Juomana aina Cokis light.

-Normiravintolassa (eli ei kiinalainen:D) tilaan myös aina saman ruoan joka kerta, kanan rintafilettä vihanneksilla. Syön aina kanan ensin ja sitten vihannekset ja sitten vasta juon.

Aina kun puhun puhelimessa on pakko nousta seisomaan ja kävellä ympäri huonetta. Istualtaan puhuminen tuntuu oudolta.

Oudoin on ehkä sormien ja varpaan välien hinkkaaminen lakanan avulla ennen nukkumaan menoa...

Ah, perhana. Mähän kans nyhräsin pienenä tyynyliinan reunaa etu- ja keskisormen välissä nukkumattia odotellessa.

Näitähän alkaa palata mieleen, kun muiden outouksia lukee...

-k

Ainiin ja kesällä käyn seuraamassa säätä netistä vähintään 2 kertaa päivässä. Pakko nähdä jos se vaik muuttuu tai jotain:rolleyes:

Aina kun puhun puhelimessa on pakko nousta seisomaan ja kävellä ympäri huonetta. Istualtaan puhuminen tuntuu oudolta.
Sama juttu. Mistäköhän moinen johtuu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom