Nukkumaan mennessä mietin aina, montako tuntia voin nukkua ennen kellon soimista, välillä tota pohdintaa riittää, jos ei uni tule.
Sama. Tätä tulee tosiaan joka yö harrastettua, vaikka herätystä ei olisikaan. Tässä tapauksessa funtsin kuinka monta tuntia saisin nukuttua, jos nukkuisin siihen ja siihen asti. No oli miten oli, lisää löytyy omituisia tapoja:
-Ilmeisesti hyvinkin yleinen wc-paperineuroosi. Paperin on ehdottomasti tultava ylhäältä. Muuten maailma räjähtää.
-Sormet ja niska on naksauteltava tietyin väliajoin.
-Aina kun pysähdyn autolla esim. liikennevaloihin tai muualle missä nyt joutuu odottamaan hetkosen, on vaihde ihan pakko vetästä vapaan kautta takaisin ykköselle, ihan vaan sen vuoksi että se on varmasti ykkösellä.
-Yöpöydällä on oltava aina vesipullo kun menen nukkumaan. Itse asiassa juon siitä todella harvoin ollenkaan, mutta auta armias jos se unohtuu niin eiköhän kurkkua ala heti kuivaamaan.
-Avaimet vasemmassa taskussa, kännykkä oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Tästä ei tingitä ja näitä sitten tsekkaillaan tiiviisti, ettei vaan mitään ole päässyt putoamaan.
-Jos kuntosalilla on mp3-soitin mukana, niin sarja täytyy aloittaa tasan silloin, kun kuunneltavasta kappaleesta pamahtaa kertosäe soimaan.
-En pysty maksamaan kolikoilla. Tai no jos tiedän varmasti, että mulla on kaksi euroa kun tuote maksaa kaksi (2) euroa niin se ei tuota ongelmia, mutta muussa tapauksessa en ala kassalla kaivamaan hiluja esiin vaan maksan mieluummin setelillä. Baarissahan alkaa aina vituttamaan, kun en sattuneesta syystä kanna siellä luottokorttia mukana ja maksan aina seteleillä. Alkaa loppuillasta lompakko painamaan hieman vaikka rahaa hupeneekin.
-Olen saanut duunissa palo-ovista vitusti säkäreitä, joten nykyään jos näen kusipäisen oven josta voisi tulla mahdollisesti sähköisku, niin mun on aivan pakko koskettaa ensiksi johonkin muuhun osaan ovesta kuin kahvaan ja siitä sitten hivuttaa käsi kahvalle. Tässä toki tarkkailen, etteivät muut näe
Että sellaista sitten tällä kertaa.