Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
On täällä monen kirjavaa porukkaa. Omia omituisia tapojani en edes kehtaa alkaa luettelemaan...:D

Hyvällä ystävälläni on outo tapa soittaa liki aina vessasta käsin. Jotenkin se kuulostaa oudolta ja hieman vaivaannuttavalta, kun mieleen tulee ajatus siitä, mitä se tyyppi siellä puuhastelee. Ystäväni, jos luet tämän, niin muuta tapasi!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin, että salilta tullessa on aina pakko ajaa (pyörällä) reitillä olevien kahden kaivonkannen välistä. Toinen on ylempänä vasemmalla, toinen alempana oikealla. Siitä vaan tulee joka kerta ajettua.

-Kännykkä ja tupakat aina vasemmassa taskussa. Lompakko oikeassa ja kotiavain aina oikealla olevassa pikkutaskussa.
-Leipä kasattava oikealla tavalla, ensin juusto sitten makkara. Jos väärin kasattu niin pakko vaihtaa järjestys.:D
-Television ja radion äänenvoimakkuus aina parillisella luvulla.
-Puhelimen kello aina eellä ja auton jälessä. En oo uskaltanu siirtää oikeaan kun luulen et enään en tiiä paljon kello on.

Mulla on joku ihme mieliteko puristella omia, äitin sekä poikaystävän (sillon kun sellainen on...) finnejä. Ja tämä nyt siis tarkoittaa, että voin nyppiä ja tutkia toisen naamaa tai selkää jopa tunnin, jos oikein muhevia finnukoita sieltä löytyy...oon outo :D

Ihanaa huomata muilla olevan kanssa niin kummallisia tapoja.. löytyyhän niitä minultakin..

* Kaupasta on pakko ostaa aina parillinen määrä hedelmiä ja vihanneksia
* Kotoa lähteminen on vällillä tosi vaikeata, kun pitää tarkistaa kaikki mahdolliset asiat moneen kertaan: Hella, parvekkeen ovi, kahvinkeitin, avaimet jne..Onneksi nykyään säntään hampaita pestessä kämpän ympäri niin muistaa sitten selkeämmin. Siltikin mietin usein hölkätessä metrolle, että laitoinko oven kiinni, vaikka olen melkein repinyt sen auki väkisin varmistellessa :D
* Kello herättää aina parittomana aikana ja oltava kelloradion lisäksi herättämässä, herätyskello, stereot sekä kännyn herätys. Jos niin onnellisesti on tapahtunut, että minulla on miespuolinen vieras niin en laita koko rykmenttiä soimaan, en kehtaa :nolo:
* Ennen nukkumaan menoa saatan usein pompata sängystä tarkistamaan hellan ja kämpän oven..ikään kuin kumpikaan näistä voisi olla väärässä tilassa..
* Kengän laitan aina ensin oikeaan jalkaan, samoin housuja puettaessa pujotan oikean jalan ensin.
* Mietin tarkkaan missä vaiheessa tallennan uuden miespuolisen tuttavan numeron kännyyn, jos tallentaa liian aikasin saattaa koko juttu kariutua- ikäänkuin tälläkään asialla olisi jotain merkitystä..

Välillä sitä tulee ajateltua, kun itsensä kanssa joutuu elämään etten kestä itseäni..:)

Eihän tässä nyt tule varmaan mieleen puoliakaan, mutta pistetään nyt muutama.

Niveliä naksutan, mikä on hemmetin ärsyttävää itelleni ja muillekkin. Viivoille en voi astua, mutta mitä lähemmäs astun niin sitä parempi, ikään kuin pituutta hyppäisin. En voi kattoa leffaa ilman mitään syömistä, yleensä ajoitanki ruuan leffan kanssa samaan aikaan... tai sitten se saa kylmetä odotellessani sen alkua (tämä siis jos telkusta odottaa jotaan, yleensä kyllä katon DVDltä tai koneelta).

Housut menee aina vasen lahje ensin. Fillarin päälle voi vaan nousta vasemmmalta puolelta. Varjonyrkkeilen aina jos joku ei ole ympärillä, ja yleensä havahdun siihen muutaman sekunnin jälkeen. Katselen aina peilikuvaani, ei väliä jos se on auton ikkuna, näyteikkuna tjms. aina pitää kattoa siihen mikä on noloa koska ihmiset luulee että on niin narsisti että olla ja voi, vaikka syy ei ole se. Voi jäädä autoon kuuntelemaan biisin loppuun, ja jos oon jonkun kyydissä ja se sammuttaa radion kesken hyvän jutun tai biisin ni ei hyvä jumala ku ottaa päähän seuraavat 10 minuuttia, toki jos on kova kiire ni en edes ajattele asiaa.

Nukun aina mahalla ja vasen käsi tyynyn alla. Tarkistan aina että vaihde ei ole ykkösellä vaikka tiedän pistäneeni vaihteen vapaalle, jonka jälkeen kumminski päästän kytkimen hitaasti ylös. Puhu itsekseni paljon. Rummutan yleensä sormiani pöytiin tai vastaaviin. Hiplaan kasvojani todella usein. Aina istuessani koneelle avaan nettiselaimen vaikka olinkin tekemässä jotaan muuta. Haastan itseni usein myös kuten moni muu. Mun on todella vaikee jättää mikä tahansa pieninki mitätön juttu kesken, ärsyttää ainakin minuutin jälkeenpäin mutta ei vaan voi :D

Jos jokin asia jää kytemään takaraivoon mietin eri mahdollisia lopputuloksia jos olisi tehnyt toisin. En pysty kävelemään yhtä rappua kerralla ylös, jos joku toinen tekee niin odotan että voin taas harpata kaks rappua, alas tullessani ei ole määrällä väliä. Kävelen aina edellä kävelevän tahdissa jossei se kävelle todella hitaasti, mutta otan pidempiä askelia koska ohi on kumminski päästävä. Kuvittelen usein että minun tekemisilläni olisi ollut vaikutustu esim. jonkun lätkämatsin lopputulokseen jne :)

Nojooo... eiköhän tossa nyt ollu muutama. Olen todella outo... tiedän sen. Mutta ei nää asiat haittaa mua oikeestaan ollenkaan, paitsi noitten nivelten poksuttelu.

Nukkumaan mennessä mietin aina, montako tuntia voin nukkua ennen kellon soimista, välillä tota pohdintaa riittää, jos ei uni tule.

Sama. Tätä tulee tosiaan joka yö harrastettua, vaikka herätystä ei olisikaan. Tässä tapauksessa funtsin kuinka monta tuntia saisin nukuttua, jos nukkuisin siihen ja siihen asti. No oli miten oli, lisää löytyy omituisia tapoja:

-Ilmeisesti hyvinkin yleinen wc-paperineuroosi. Paperin on ehdottomasti tultava ylhäältä. Muuten maailma räjähtää.

-Sormet ja niska on naksauteltava tietyin väliajoin.

-Aina kun pysähdyn autolla esim. liikennevaloihin tai muualle missä nyt joutuu odottamaan hetkosen, on vaihde ihan pakko vetästä vapaan kautta takaisin ykköselle, ihan vaan sen vuoksi että se on varmasti ykkösellä.

-Yöpöydällä on oltava aina vesipullo kun menen nukkumaan. Itse asiassa juon siitä todella harvoin ollenkaan, mutta auta armias jos se unohtuu niin eiköhän kurkkua ala heti kuivaamaan.

-Avaimet vasemmassa taskussa, kännykkä oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Tästä ei tingitä ja näitä sitten tsekkaillaan tiiviisti, ettei vaan mitään ole päässyt putoamaan.

-Jos kuntosalilla on mp3-soitin mukana, niin sarja täytyy aloittaa tasan silloin, kun kuunneltavasta kappaleesta pamahtaa kertosäe soimaan.

-En pysty maksamaan kolikoilla. Tai no jos tiedän varmasti, että mulla on kaksi euroa kun tuote maksaa kaksi (2) euroa niin se ei tuota ongelmia, mutta muussa tapauksessa en ala kassalla kaivamaan hiluja esiin vaan maksan mieluummin setelillä. Baarissahan alkaa aina vituttamaan, kun en sattuneesta syystä kanna siellä luottokorttia mukana ja maksan aina seteleillä. Alkaa loppuillasta lompakko painamaan hieman vaikka rahaa hupeneekin.

-Olen saanut duunissa palo-ovista vitusti säkäreitä, joten nykyään jos näen kusipäisen oven josta voisi tulla mahdollisesti sähköisku, niin mun on aivan pakko koskettaa ensiksi johonkin muuhun osaan ovesta kuin kahvaan ja siitä sitten hivuttaa käsi kahvalle. Tässä toki tarkkailen, etteivät muut näe :david:

Että sellaista sitten tällä kertaa.

On täällä monen kirjavaa porukkaa. Omia omituisia tapojani en edes kehtaa alkaa luettelemaan...:D

Hyvällä ystävälläni on outo tapa soittaa liki aina vessasta käsin. Jotenkin se kuulostaa oudolta ja hieman vaivaannuttavalta, kun mieleen tulee ajatus siitä, mitä se tyyppi siellä puuhastelee. Ystäväni, jos luet tämän, niin muuta tapasi!

Itse puhun suihkussa...:D

-Olen saanut duunissa palo-ovista vitusti säkäreitä, joten nykyään jos näen kusipäisen oven josta voisi tulla mahdollisesti sähköisku, niin mun on aivan pakko koskettaa ensiksi johonkin muuhun osaan ovesta kuin kahvaan ja siitä sitten hivuttaa käsi kahvalle. Tässä toki tarkkailen, etteivät muut näe :david:
Toi nolostuttaa muakin. Joku kenkäpari, en edes muista onko ne niitä jotka nyt on jalassa, kerää sitä sähköä ihan helvetisti ja ainoastaan se yksi palo-ovi töissä laukaisee sen. Tapa häviää kun ei ole ehkä viikkoon saanut sähköiskua, mutta palaa taas nopeasti. Hipaisen siis ovenkahvaa nopeati peukalolla ennen kun avaan sen oven. Tuntuu vähän nololta kun on tuollainen "pakkoliike", eli tulee ihan ilman tietoista päätöstä.

Muuten mulla ei kai hirveästi outoja tapoja ole. Tai sitten en itse huomaa niitä eivätkä kaverit kehtaa kertoa.

Onko se oikeasti jonkun mielestä outo tapa että pitää aina lompakon / avaimet / känny samoissa taskuissa? Mulla on aina lompakko oikeassa, känny ja avaimet vasemmassa etutaskussa. Avaimia aina taputtaa farkkujen päältä ennen kun laittaa ulko-oven kiinni. Riippumatta siitä mistä rakennuksesta olen poistumassa.

Mehän ollaan kaikki ku Jack Nicholson Elämä on Ihanaa -leffasta...

Mun täytyy aina laittaa leivässä juusto päälle ja kinkku alle. En kestä kattella sitä kinkkua.

En voi mennä sänkyyn pesemättä varpaitani ja käsiäni. Ja jos kosken johonki muka-likaiseen ni uudelleen pesemään. Eikä mun sänkyyn saa tulla kukaan muukaan pesemättä käsiään.

Juoksumatolla/fillarilla tmv. lämpätessä ajan on pakko olla tasan se, mitä aioin vetää ennen ku voin lopettaa.

Laulan tai puhun ääneen kävellessä ja sit saan hävetä ku vastaantulijat tuijottaa.

Mittaan vyötäröäni ihan liian usein.

Teen itelleni ehtoja: esim. ajattelen et jos en osu potkasemalla seuraavaan pikkukiveen, ni kuolen.

Mun omituiset tavat on ihan tylsiä :) Perus oikea kenkä jalkaan eka, kännykkä aina oikeaan taskuun ja avaimet vasempaan, muuten ei tule mitään.

Mun omituisin tapani lienee äärimmäisyyksiin menevä oman rauhan puolustaminen töiden/koulun jälkeen. Saan vitunmoisen raivarin, jos kotiin tultua ennen reeneihin lähtöä joku julkeaa soittaa tai mikä vielä pahempaa, tulee käymään. Itse asiassa yllätysvierailuja en siedä koskaan, kenenkään taholta. Tai tää tuskin on kovin omituista ja omaperäistä? No, menköön.

villasukat aina himassa, kesät talvet, yöt ja päivät

Mulla on joku ihme mieliteko puristella omia, äitin sekä poikaystävän (sillon kun sellainen on...) finnejä. Ja tämä nyt siis tarkoittaa, että voin nyppiä ja tutkia toisen naamaa tai selkää jopa tunnin, jos oikein muhevia finnukoita sieltä löytyy...oon outo :D
Vaimolla aivan sama "ongelma" vähintään kerran viikossa pitää käydä mun selkä ja nassu läpi! On se hiukan kivuliasta, mut pysyy ainakin finnit poissa!

1. Avaimet, sytytin ja huulirasva oikeaan taskuun. Kännykkä ja tupakat vasemmalle. Lompakko oikealle taakse. Luonnollisesti tarkistan, että kaikki ovat oikeilla paikoillaan väh. 20 min välein jos liikun jossain.
2. Kotiin tultuani käyn aina ensimmäisenä jääkaapilla, vaikka ei olisikaan nälkä tai vaikka tietäisin sen olevan tyhjä.
3. Juodessani lasin vettä, täytän lasin ensin vedellä, kaadan sen pois, sen jälkeen valutan vettä odottaen että se on tarpeeksi kylmää, ei sitä muuten voi juoda. :D
4. Suihkussa käydessä pesu pitää aloittaa ylhäältä ja edetä järjestelmällisesti saman vanhan kaavan mukaan alaspäin, jos teen virheen tässä prosessissa on pakko aloittaa alusta... Joskus jopa pakko pestä hiukset uudelleen, siis shampoolla. :david:

Oma outo tapani on vältellä kaikin keinoin henkilöitä joilla on outoja tapoja. Kaikenlaiset pakkomielteiset "check list" tyyppiset ja fakkiintuneet toimintatavat joita ilman maailma romahtaisi aiheuttaa välittömän pakoefektin.:D

Outoja tapoja itelläki on varmasti monia, mutta ei tuu nyt mieleen muuta kuin että aina kotiin tultua töiden jälkeen vaatteet kokonaan pois tai alusvaatteet ainoastaan päällä.

Samoin kun siivoan, pakko olla lähes ilkosilllaan. Eikä mua edes kiinnosta jos naapuritalosta sattuu joku näkemään :D

Outoja tapoja itelläki on varmasti monia, mutta ei tuu nyt mieleen muuta kuin että aina kotiin tultua töiden jälkeen vaatteet kokonaan pois tai alusvaatteet ainoastaan päällä.

Samoin kun siivoan, pakko olla lähes ilkosilllaan. Eikä mua edes kiinnosta jos naapuritalosta sattuu joku näkemään :D

Siinä mahtaa kaikki irstaat ja vähemmänki irstaat naapurin-sedät kiitellä kun hottisfättis hilluu ilkosillaan tai ees alusvaatteillaan himassa. :kuola: :kuola:

Ja moni haluais kärpäseksi kattoon.. ;)

Itse tuli kerrostalossa asuessaan mentyä useamman kerran parvekkeelle (täysin lasitettu, myös alaosa) saunasta ihan munasillaan, tosin mua siellä tuskin kukaan kamalasti ihaili, koska tuosta seurasi vain vittuilua ja valitusta naapurin mummoilta... :urjo:

Minkäs teet, munasillaan on vaan niin saatanan kiva olla. :rock: :D

Minkäs teet, munasillaan on vaan niin saatanan kiva olla. :rock: :D

Jep, raikas kesätuuli pakaroilla on hyvä tunne. Mökillä tulee yleensä oltua melko vähissä vaatteissa, naapurimökin asukkaat (Etelä-Suomesta) taitavat hieman kummeksua asiaa. Tosin ihmeen usein ko. mökin naisväki tulee tarjoamaan muikkuja... :jahas: Oma mökki ja oma tontti, minähän olen siellä niinkuin haluan! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom