Omat nopeuskokeilut, kuinka kovaa ajoit ja millä?

BCAA-valmisjuoma -40%
Ai ku mukava tredi. :D

Hiukan piristetyllä Kawasaki zx-12r:llä jotain +270 km/h.
Nissan 350z:lla rajoittimeen eli 250km/h mittarin mukaan.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
900RR turboprokkiksella mittari päätty muistaakseni 300km/h. Siitä mentiin vielä 40km/h yli.
Muutoin autolla sakemanneissa joskus kokeltu mm ent Audi TT:llä päästää se vajjaa 250kmh...
Ilman kattoa 220kmh, BMW zetanelkulla.
 
-86 vuosimallin Nissan Sunnylla nopeusmittari tappiin saakkaan, kahteensataan se muistaakseni loppuu? Tärinä ja pauke oli jylhä kun Japanian hevoset laukkasivat. Sen jälkeen ei ookkaan tullu pahemmin nopeusajoa harrastettua.. :D
 
Aikoinaan kevarilla (-94 Honda NSR "täysteho") alamäkeen 135 kmh mittarinopeutta, eikä jaksanut rajoittimelle asti...
-89 civic 1.6i, 2 km kaasupohjassa vitosella, ei jaksanut kelata rajottimelle asti ja loppunopeudeksi jäi 190kmh mittarinopeutta (heitto 1% todelliseen)
-95 civic 1.4i motarilla alamäkeen 180 kmh
Vuokra 1.4 seat ibizalla autobaanalla alamäkeen 180 kmh todellista nopeutta
kaverin -95 zx-6r ninjalla 220 kmh mittarinopeutta (tuohon nousi helposti, mutta sen jälkeen viisari pysähtyi kuin seinään)
-07 accord type s:llä autobaanalla 5 kilometriä lappu lattiassa ja 218 kmh jaksoi mennä gpsin mukaan...

Eli äänivalli ja kovien nopeuksien immenkalvo on vielä rikkomatta :dance:
 
120km/h fillarilla prätkän peesissä, mitään suojavarusteita ei ollut ja pikkasen täristi.
Sitten uus yritys, sanoin että vedä vaan niin kovaa kun haluat mutta kiihdytä tasaisesti. No kun vauhtia oli 60km/h tuli pikku nykäys vaihdetta vaihtaessa jolloin mun stonga osui prätkän peiliin ja turvalleen mentiin. Oli hienoa liukua asfalttia pitkin polvilla ja kämmenillä. Siihen loppui se leikki, varsinkin kun asfaltilla liukuessa olin menossa vastaantulevan liikenteen kaistalle autoja päin.
 
V40 homopulkan mittarin mukaan oli reilu 200. Moottoripyörä polliisin mukaan keskinopeus oli 160km/h 2.5km matkalla. Eipä oo sen jälkee tarvinnu huippuja kokeilla.
 
Tuossa opel vectralla 260kmh mittarin mukaan, gps näytti 248,3kmh. Suora rupes loppuu ku en motarilla kokkeillu.
Vectrassa koneena vakio 2.8 turbo
 
Eikö kukaan käyny tänään Hallissa koittamassa kulkua? Ite ajoin yhden vedon ja se riitti, ei oikein tuntunu kutosella kiihtyvän enään ollenkaan tuo oma GSX-R 750. 256 km/h oli gps ja mittariin 294 :D

Noh huomenna radalle ajelee, ei toi suoran ajaminen oikein ole mun juttu.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
38 km/h skidinä polkupyörällä, kun olin siihen ihan nopeusmittarinkin saanut. Ei niitä ollut joka pojalla. Sitten alamäen päätteeksi nurin siinä vauhdissa, ja uusi nopeusmittari päreiksi, kuten myös iho polvista, käsistä, leuasta, poskesta ja otsasta. Luita ei hajonnut.

Vähän reilu 300km/h junalla.

180km/h mittarinopeutta 1.8L almeralla.
 
316 mittariin -01 750 gsx-r:llä joensuun lentokentällä, n.200 metriä mittauspisteen ohi tuli vedettyä siinä ennen jarrua. Todellinen nopeus vajaa 280, tutka näytti mailin kohdalle vain 274, paras oli 275 tutkattuna sille pyörälle. Vastaavanlaisella -00 750:lla 297 mittarinopeutta, kantti loppui usvaisena kesäyönä kesken vaikka olisi kiihtynyt vielä. Oisko 260-265 ollut todellista.

ZX6R 265 mittariin tasaisella, kovempaa ei mennyt kireässäkään nahkapuvussa. Todellinen varmaan 250, kun mittari ei paljon heittänyt pienissä nopeuksissa ainakaan.

Saab 900 Turbo-16 160kmh, 175hepalla kiihtyy vielä kohtuullisesti noihin nopeuksiin, eli lienee voisi 200kmh puhkoa tasamaalla.

Nykyisellä zx12r:llä pitäisi pystyä parantelemaan omia nopeusennätyksiä, mutta vannomaan ei voi mennä. Näkisi jos lentokentälle selviäisi. Teoriassa ainakin, kun 300 rajotettu. Mittariennätyksiä ei voi kyllä parannella, kun asteikko loppuu ja mittari pohjaa 300.

Paljonko Heikki722 porssessa on tehoa? Kunnioitettavia vauhteja kun 300 ylittyy todellisena nopeutena. Toki siellä baanalla saa ns. oikeaan huippunopeuteen autolla helposti +10-20km/h lisää pitkiin alamäkiin, niin halutessaan. Taitaa tässä tapauksessa ylittyä kuitenkin se kolmonen ilman painovoiman avustustakin...


Vähän hölmöä nostaa vanha threadi. Mutta tähän päivitystä. ZX-12R:llä 305km/h todellista seisovan mailin kiihdytys/nopeusajotapahtumassa joskus 2016 vuonna. Kovempaahan se ois menny, jos matkaa olis riittäny enempi, kun viimeisen 300m aikana (~3,5s) nopeus nousi vielä 7km/h. Autolla 240-250 mittarinopeutta parilla eri 9-5 turbo-saabilla(softattuja). Molemmat oli vajaa 250hp tehoiltaan. Eli aikalailla sen mitä ne kulkee tasaisella. Todellisesta nopeudesta ei hajua. Ja vanhalla OG900lla turbolla ruuvattuna useampi kerta +200, mutta itsesuojeluvaisto jo pakotti hiljentämään. Muutenkaan kun nuo ikivanhat perheautot ei oikein parhaiten sovellu noihin kovempiin nopeuksiin. Tehokkaita ja sporttisia autoja ei ole minulla koskaan ollut, vaan halpoja perusautoja. Muilla omistamillani autoillani nyt on jo riittävän kelaamisen takana ollut jo se 120km/h ettei mitään mielihaluja ripeämpään etenemiseen ole ollut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
katso liitettä 100495

Siinäpä suurimmat. Performance Boxilla mitattuna.

Isolohkoinen busa (Gen1) 322,7km/h
Vakio busa (Gen2) 299,Xkm/h
Porsche Cayman S 240,xkm/h
Ferrari 458 Italia 270-275km/h mittarinopeutta (todellinen varmaan joku 250-260).

Wanha video vanhasta kenttävedosta. 305km/h

Porsche 911, 305km/h mittariin saksan motarilla. 263km/h gepsiin (ja tutkaan) sateisella mailin lentokenttävedolla.
 
Vähän hölmöä nostaa vanha threadi. Mutta tähän päivitystä. ZX-12R:llä 305km/h todellista seisovan mailin kiihdytys/nopeusajotapahtumassa joskus 2016 vuonna. Kovempaahan se ois menny, jos matkaa olis riittäny enempi, kun viimeisen 300m aikana (~3,5s) nopeus nousi vielä 7km/h. Autolla 240-250 mittarinopeutta parilla eri 9-5 turbo-saabilla(softattuja). Molemmat oli vajaa 250hp tehoiltaan. Eli aikalailla sen mitä ne kulkee tasaisella. Todellisesta nopeudesta ei hajua. Ja vanhalla OG900lla turbolla ruuvattuna useampi kerta +200, mutta itsesuojeluvaisto jo pakotti hiljentämään. Muutenkaan kun nuo ikivanhat perheautot ei oikein parhaiten sovellu noihin kovempiin nopeuksiin. Tehokkaita ja sporttisia autoja ei ole minulla koskaan ollut, vaan halpoja perusautoja. Muilla omistamillani autoillani nyt on jo riittävän kelaamisen takana ollut jo se 120km/h ettei mitään mielihaluja ripeämpään etenemiseen ole ollut.
Useammalla vanhalla 900 turbolla oon ottanu sen 215 mittariin, todellista nopeutta en tiedä. Vanhin oli -84vm muistaakseni.
 
Useammalla vanhalla 900 turbolla oon ottanu sen 215 mittariin, todellista nopeutta en tiedä. Vanhin oli -84vm muistaakseni.

Joo mullakin oli T16 ja suunnilleen se otettu mitä vakioahtimella saa irti. Välitykset siitä olis loppunu kesken kun lyhyt laatikko. Kaverin e60 530d:n jätti noin 75kmh nopeudesta ylöspäin kunhan pitoja sai. Huikeita vehkeitä yli barin ahdoilla kahdeksankymmentä luvun perheautoiksi. Suorituskyky ihan nykyaikaa.


View: https://youtu.be/7iXHwbrKD0Q
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Citroën C5 2.0 huikealla 100kw teholla kulki GPS nopeutta 201km/h kun kerran tuli pitkällä suoralla testattua. N.3 kertaa tehokkaampia ollut useasti ajossa mutta eipä ole huippuja tullut testattua.
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Suositut

Back
Ylös Bottom