Omat nopeuskokeilut, kuinka kovaa ajoit ja millä?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vuokra-Audilla Saksassa se 200,samoin vuokra-Passatilla.

Omalla en päässy ku 160 ku alko tiellä tulla Stau eteen =(
 
Oisko bläkkärillä joku 294-296 maksimi mittarinopeus mitä oon nähny. En muista tarkaan mikäö se viiminen numero oli. Muutamia kertoja ollu tota vauhtia. Taajama-alueella tietenkin ruuhka-aikaan ala-asteen kohdalla serkkupojan lapsi kyydissä muutaman oluen jälkeen.
 
Prätkällä on menty mittarin mukaan 299, todellinen nopeus varmaan jossain 270km/h. Riittävän lujasti jokatapauksessa, ja tietysti suljetulla alueella :)
 
Ei ne talvella sula. :D Mutta muutamia vuosia myöhemmin (kun olin n.20v) pelotti jo niin saatanasti ajaa edes koko laitteella.

Edit: Niin ja auton mittarilla tarkasteltuna tuo piiviin spiidi.

Oliko legendaarisella 80cc setillä ja pitkillä väleillä?
 
Huippunopeuden on mulla säälittävä, mutta keskinopeus oli joskus nuorena poikana kohdallaan eli 39,7 km ja 14 minuuttia --> noin 170 keskinopeus. Olisiko ollut vuosi 1996 tai 1997 ja alla Gpz Kawa. Tosi terveitä harrastuksia sitä onkin ollut....
 
Opel Astra 1,6. Mittaria en katsonut mutta työaika loppui 15.30 ja 15.20 olin jo kotona, tämä tapahtui lähes päivittäin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ne talvella sula. :D Mutta muutamia vuosia myöhemmin (kun olin n.20v) pelotti jo niin saatanasti ajaa edes koko laitteella.

Edit: Niin ja auton mittarilla tarkasteltuna tuo piiviin spiidi.

Pakko vähän nokittaa.
130 tuli kaveri Lancerin mittarin mukaan perässä kun PV:llä ajoin. Oiskohan se 115 todellista, ei voi tietää.
 
Oliko legendaarisella 80cc setillä ja pitkillä väleillä?

Juurikin näin. Työstettiin vielä läppäventtilit siihen pyttyyn, viides vaihde, olisko ollu 26mm litteäluistinen kaasuttaja, putki ja kansi. 16-35 tais olla perussetti ja sitten pitkä oli 16-28. Ehkä. Tankilla pääsi aina joku 35km tjms.

Ei ollut silloin pikakaasua tai qshifteriä.

Miksi näitä edes muistaa.. Those were the days.

- - - Updated - - -

Pakko vähän nokittaa.
130 tuli kaveri Lancerin mittarin mukaan perässä kun PV:llä ajoin. Oiskohan se 115 todellista, ei voi tietää.

Ja Lanceri vaan pysy roiskeläpässä?
 
530 XD bemarilla 223km/h E18 tiellä. Lujempaakin ois päässy, mutta joku volvokuski tuli maatalouskoneensa kanssa eteen. Perkele. :(
 
Mutsin vanhalla mersulla 230km/h
Husqvarnan 610 smotolla sen mitä lähtee. jotain ~160-170km/h. Ei mitään herkkua krossipotalla :D

Nokitan: Ktm 950 smotolla 209km/h. Krossipotalla myös. Eturengas ylhäällä on menty jotain 150-160km/h.

Volvo V50 T5 6v. man. 230km/h.
 
Juurikin näin. Työstettiin vielä läppäventtilit siihen pyttyyn, viides vaihde, olisko ollu 26mm litteäluistinen kaasuttaja, putki ja kansi. 16-35 tais olla perussetti ja sitten pitkä oli 16-28. Ehkä. Tankilla pääsi aina joku 35km tjms.

Ei ollut silloin pikakaasua tai qshifteriä.

Miksi näitä edes muistaa.. Those were the days.
Laskitteko kannen ihan itse vai käytittekö koneistamolla?

Kaiholla muistelen noita 15v aikoja ja mopojen virittelyä. PV:n männän päänkin hinkkaisin aina viikoittain puhtaaksi, että bensa palaisi puhtaammin ja näin saisi mopon kulkemaan kovempaa. Luonnollisesti magneeton- ja kytkinkopat piti hiota hienoilla hiekkapaperilla, jonka jälkeen lopputulos viimeistiin auto glymin kiilloitustahnalla. Ostin kyseisen PV:n 150e hintaan ja myin 800e hintaan vartin jälkeen nettiin laittamisesta.

Kyllä tuo mopoilu aika vain oli kultaista. Elämän isoimmat huolet koostuivat siitä, mistä saa bensarahat viikonlopulle.
 
Saksassa pari vuotta asuneena, niin sen mitä Bemari kulki, speksien mukaan tais olla 250km/h. Tässä vaiheessa Frankfurtin liepeillä ICE-juna pyyhälsi vielä vauhdilla ohitse :D

Ei tuo mitään nautintoa ole. Semmonen sopiva matkanopeus on mielestäni 180-190km/h, eikä Löböäkään kulu niin mahdottomasti. Tuosta yli alkaa näkökenttä olemaan jo niin kapea ja pitää olla koko ajan varuillaan muun liikenteen osalta ettei ole kiva ajella.

Pahin tilanne mitä sattui kun oli jotain 230km/h lasissa ja peura hyppäsi tien vierelle. Onneksi ei hypännyt eteen. Kerran jouduin tekemään paniikkijarrutukset myös kun joku ääliö ajoi 100km/h eteen kun itsellä reilu 200 vauhtia. Onneksi oli 7m leveät pientareet niin pääsi vetämään jarrut lukossa vielä ohi, sit hanaa ja takas kaistalle. Saattoi säikähtää Nissan Micra-kuskikin hieman.
 
Eikö ei-vipit enää voi poistaa omia viestejään..?
 
9-3 aerolla 240km naviin.
Dodge Stealth TT 4wd 240 mittariin.
LS1 camarolla 220 mittariin.
C4 avo-vettellä niin kovaa, että rättikatto irtos.
Peeveellä melekeen sataasta rekan imus.
 
Zone-sarja -42%
Aika lähelle superstock 1000 luokan sääntöjen mukaan rakennetulla gsx-r:llä on tullut kelailtua nopeimmillaan todellista nopeutta 286km/h. Ei niissä nopeusmittaria ole, mutta tiedonkeruu paljasti. Tuli myös kerran koettua mitä se nopeusero noissa luokissa meinaa, kun motoparkissa tuli takasuoralla bussipysäkin jälkeen veli venäläisiä kaksin kappalein perse edellä vastaan. Nopeuseroa melko huikeasti, varmaan reilusti yli 100km/h, ja puhtaalla tuurilla osuin näiden sankareiden väliin. Oli kaverit omaan itäiseen tyyliinsä väärässä ryhmässä ajamassa. Olisi käynyt kipiää, jos noista vauhdeista olisin selkään kiivennyt. Noin 260 oli vauhtia, kun näkökenttään tulivat ja ei kyllä kerennyt tekemään niin mitään. Lähinnä sellainen pakokauhun omainen tunne, että nyt kolisee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom