Joku 160km/h paskalla tiellä Land Cruiserilla, onneksi kähtäviä ei ollut liikenteessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika komea PeeVee ollut.. varmaan suli renkaat?
Ei ne talvella sula. :D Mutta muutamia vuosia myöhemmin (kun olin n.20v) pelotti jo niin saatanasti ajaa edes koko laitteella.
Edit: Niin ja auton mittarilla tarkasteltuna tuo piiviin spiidi.
Ei ne talvella sula. :D Mutta muutamia vuosia myöhemmin (kun olin n.20v) pelotti jo niin saatanasti ajaa edes koko laitteella.
Edit: Niin ja auton mittarilla tarkasteltuna tuo piiviin spiidi.
Oliko legendaarisella 80cc setillä ja pitkillä väleillä?
Pakko vähän nokittaa.
130 tuli kaveri Lancerin mittarin mukaan perässä kun PV:llä ajoin. Oiskohan se 115 todellista, ei voi tietää.
Mutsin vanhalla mersulla 230km/h
Husqvarnan 610 smotolla sen mitä lähtee. jotain ~160-170km/h. Ei mitään herkkua krossipotalla :D
Laskitteko kannen ihan itse vai käytittekö koneistamolla?Juurikin näin. Työstettiin vielä läppäventtilit siihen pyttyyn, viides vaihde, olisko ollu 26mm litteäluistinen kaasuttaja, putki ja kansi. 16-35 tais olla perussetti ja sitten pitkä oli 16-28. Ehkä. Tankilla pääsi aina joku 35km tjms.
Ei ollut silloin pikakaasua tai qshifteriä.
Miksi näitä edes muistaa.. Those were the days.
Nokitan: Ktm 950 smotolla 209km/h. Krossipotalla myös. Eturengas ylhäällä on menty jotain 150-160km/h.