Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muistakaan miten ärkäköitä nuo pikku kipot ilman turboja olleet ennen. Näköjään huiput 209 kmh tuollakin. Ei sitten edes paha mittarivirhe tuolla nopeudella.Renault Clio 1,8 16v vm. 92. 215 kmh mittarin mukaan tuntui aika hurjalta tuollaisessa pikku kipossa. Nykyään olen se tyyppi joka kääntyy bussipysäkeille ja laskee traktorit ohitse.
Ja vielä omalla nimellä...E meselle 202 km/h tuli helposti auto tuli kastaille eteen ni joutu himmaa, seuraavalla kerralla tappiin asti
katso liitettä 217864
Ja vielä omalla nimellä...
Mun ajatus oli, että jos on suomessa ajettu 100km/h liikaa. Ei sillä ettäkö itsekkään aina nopeusrajoituksia olisin noudattanut.miksi ei
Jos vedät ojaikkoon, niin mukavasti löytää vakuutusyhtiö kuvatodistetta välinpitämättömästä ajotyylistä. Huom! Kuvassa näkyvien muiden tienkäyttäjien takia.miksi ei
Ja Suomessa kun ollaan, niin kytät voi tostakin sakottaa. Koska täällähän natiivit on pahimpia vihollisia, joka on ironista, koska kytätkin ovat natiiveja. Tosin kyttä kun vetää ylinopeutta, niin kyllä löytyy keventäviä asianhaaroja.
Jaajuu. Sitten ei muuta kuin tervettä menoa. Ja varo muita.mulla on usempaan otteeseen ollut puhelin poliisien hallussa pari kertaa ovat maininneet että sieltä löytyy useita kaahaus ja ylinopeus pätkii, mutta sitten ovat todenneet että varmaan sinä
en ole kuskina ku videoilla ei näy kuskia,
sit se juttu on jäännyt siihen
178 km/h gepsiin Aprilia RS 125 kevytmoottoripyörällä, isommista ei vielä kokemusta