Oman testotuotantannon maksimointi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonksu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oma mehutuotanto

Olen kuullut, että omaan hormoonituotantoon voi vaikuttaa kohottavsti mm. seksi (joku kehoilija vanno selibaatin nimeen, mutta useimmat ovat naimisen puolesta), yösyöminen/nokkaunet, saunassa käynti, bulkki ja ennenkaikkea positiivinen elämänasenne (pusipusijalanteetheiluu).

Itse uskon, että eniten vaikutusta näistä edellisistä on tolla viimeisellä ja ehkä toiseksi eniten bulkkaamisella.

Mitä mieltä ootte toimiiko nämä oman
testosteronitasojennostokikat vai kannataako tällaseen ylipäätään kiinnittää mitään huomiota.

Itelläni on menossa (vastoin omaa tahtoani) tässä jo parin kuukauden mittainen selibaatti ja on kyllä rauta saanut viimeaikoina kyytiä ihan olan takaa. Suosittelen kaikille, jotka haluavat saada lisäpotkua reeneihinsä vähintään 3 kuukauden mittaista selibaattia ja paljaalla persellä lasinsirujen päällä istumista. Jos tämäkään ei toimi kokeile pyöriä! :D

Vaikuttaa vähän turhalta kikkailulta noi mainitsemasi ihme konstit...
Reippaan tunnin päiväunet sen sijaan ei ehkä ole ihan huono tapa, vaikka tiedä sitten onko siittäkään mitään todellista hyötyä. Todennäkösesti se jää siihen et on hyvä mieli ku tietää amerikkalaisten tutkimusten mukaan siten saaneensa vähän kehon kasvuhormooni tuotantoa hetkellisesti lisättyä.

Mitä selibaattiin tulee, sehän vaan hankaloittaa treeniä ku siinä pallit turvoksissa yrität kekittyä treenin ja aina sillon ku oot salilla sielä on kaikki paikkakunnan parhaan näköset naiset.

Toisaalta, siinähän se on hyvä mitata keskitytkö treeniin riittävän hyvin :)

Originally posted by mykorteil
sehän vaan hankaloittaa treeniä ku siinä pallit turvoksissa yrität kekittyä treenin ja aina sillon ku oot salilla sielä on kaikki paikkakunnan parhaan näköset naiset.

Tohon turvotukseen auttaa ranne-treeni jossain vähän jemmassa 1 sarja riittää, toistoja kaikki voi tehdä omien mieltymyksien mukaan.;)

Viimeksi muokattu:
Originally posted by RitzeFor
[Tohon turvotukseen auttaa ranne-treeni jossain vähän jemmassa 1 sarja riittää, toistoja kaikki voi tehdä omien mieltymyksien mukaan.;)

Kovimmat jannut voivat myös kokeilla em. treenissä supersarjoja sekä pakkotoistoja! :cool:

Jonksulle sanoisin näin vanhanpierun elämänkokemuksella, että heitä sie nuorimies ne selibaattihommat huitsin kuuseen ja nai menemään sen minkä kerkiät.. Siinä menee vielä pipo vinoon, ku alkaa ottaan hommat liian tosissaan.. Eukot tykkää ku niitä laitetaan :D .. selibaatti hommat kuuluu munkkiluostariin.. Kyllä kunnon nusasu aina rannetreenin hakkaa! :kippis1:

ei ne pallit sen täydemmät oo pari tunnin tai parin kuukauden päästä edellisestä rykäsystä. niin nopeesti ne täyttyy. eli ei tarvi pelätä niiden osumista lattiaan kyykätessä:) :)

Originally posted by susi
Kovimmat jannut voivat myös kokeilla em. treenissä supersarjoja sekä pakkotoistoja! :cool:

Olen myös kuullut joidenkin tekevän tuota keskitettynä ja hurjimmat huhut kertovat pudotussarjoista ja cheatingista.

Originally posted by lazki
Olen myös kuullut joidenkin tekevän tuota keskitettynä ja hurjimmat huhut kertovat pudotussarjoista ja cheatingista.

Ainoo mikä jäi enää sanomatta on rest pause. Se on hyvä lepää välillä ni jaksaa painaa paljon kauemmi. Näin ollen on kaikilla paljon hauskempa.

Tää koko keskutelu on nyt menny pelkästään (pilkun) nussimikseksi, ja se ei ollut alunperin tarkoitus.

Lähinnä haluaisin kuulla mieluiten käytännön kokemuksia yösyömisen, nokkaunien tai/ja omaa hormoonitasoa nostavien pilsujen toimivuudesta.
Yksi mieltäni viimeaikoina askurrattaneista kysymyksistä on se kun joku sanoi vähän aikaa sitten, että oli kokeillut jotain omaa hormoonitasoa nostavia pilsuja (Dorian Yates merkkisiä), joita oli tilannu netistä ja oli kuulemma toiminu helskutin hyvin. Paino oli lähtenyt nousuun ja voimataso kasvanu ja sen lisäks selkään oli pukannu näppylää. Aatelin silloin, että onko tällaisilla aineilla samanlaisia sivuvaikutuksia kuin aidolla roinalla, tuon aknen lisäksi. Eli voiko näistä pillereistä alkaa kasvamaan tissit tai tukka lähte ja ovatko ne haitaksi sydämmelle. Laillisia ne ainakin ovat. Ketkä on kokeillut ja mitkä ovat olleet (sivu)vaikutukset???

Originally posted by Jonksu
Tää koko keskutelu on nyt menny pelkästään (pilkun) nussimikseksi, ja se ei ollut alunperin tarkoitus.

Hehe, mutta arvaahan sen että jos sanoo sanat "seksi" ja "selibaatti" että mihinkä se keskustelu loppujenlopuksi menee. Joskus ei tosin tarvii edes noita sanoja. Mutta tosiaan, aihe takas alkuperäsille raitelleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käytännön kokemusta on tämän verran:
tavattuani vaimokkeen seksiä oli paljon, ja parrankasvu oli poikkeuksellisen voimakasta. Voipi tietty olla sattumaa, mutta luulisin sen johtuvan testotasoista.

Originally posted by fish
Käytännön kokemusta on tämän verran:
tavattuani vaimokkeen seksiä oli paljon, ja parrankasvu oli poikkeuksellisen voimakasta. Voipi tietty olla sattumaa, mutta luulisin sen johtuvan testotasoista.

Olen itse ollut kohta 3 vuotta vakituisessa suhteessa ja olen huomannut, että välillä parta kasvaa normaalia nopeammin ja naamaan ja selkään pukkaa finnejä. Ei nyt mitään superaknea, mutta kuitenkin.

Nuo jutut eivät kuitenkaan minusta ole seksin määrästä kiinni, vaan tulevat omia aikojaan. Olisiko nyt niin, että oma testotuotanto lähtee aina välillä pikkuisen ylikierroksille, ihan ilman pillereitä ?

Jos näin on, niin olisi kiva tietää mistä se johtuu, niin ehkä voisi itse sitä vähän stimuloida :)

Originally posted by veijo esso
Jonksulle sanoisin näin vanhanpierun elämänkokemuksella, että heitä sie nuorimies ne selibaattihommat huitsin kuuseen ja nai menemään sen minkä kerkiät.. Siinä menee vielä pipo vinoon, ku alkaa ottaan hommat liian tosissaan.. Eukot tykkää ku niitä laitetaan :D .. selibaatti hommat kuuluu munkkiluostariin.. Kyllä kunnon nusasu aina rannetreenin hakkaa! :kippis1:

Joo, siinä on asiaa!! :hmmm:

Eikös trinulukset yms. ns. testobuusterit oo moneen kertaan todettu toiveajatteluksi ja tehokkaiksi lompakon ohentajiksi? Niistä ilmeisesti Jonksukin oli kiinnostunut. Mä voin toistaa aiemmin mainitsemani kokemuksen tribuluksesta: kusi haisi pahalle, mitään muuta vaikutusta en huomannut.

Aina ja ikuisesti pitää paikkansa: jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se ON liian hyvää ollakseen totta. Tuon kun kaikki nuoremmat muistaisivat ja veijo esson neuvon nussimisesta (se on _melkein_ liian hyvää ollakseen totta), niin hyvä tulee!:hmmm:

Kokeilin niitä Yatesin Pro- Hormoneja kerran -ei mitään vaikutusta! Oon tosin kuullut myöskin jonkun saaneen niillä hyviä tuloksia. Mene ja tiedä....
Scifitin Androstacki on tähän mennessä ollu tällasista tuotteista ainut (ja kallein) joka todella toimi ja tulokset näky heti myös vaa'assa ja mittanauhassa. Tosin se keräs aika paljon nestettä ja kaikki tulokset hävis ku lopetti kuurin, et se siittä.
Tribulukset taas ei ole mulla ikinä toiminu yhtään.

Jostain olen lukenut että nauttimalla sinkkiä ja magnesiumia enemmän kuin ravintosuositukset sallivat saadaan testotasot nousemaan luonnollisesti jopa 30%.

Originally posted by timok
Jostain olen lukenut että nauttimalla sinkkiä ja magnesiumia enemmän kuin ravintosuositukset sallivat saadaan testotasot nousemaan luonnollisesti jopa 30%.

Kenties jostain mainoksesta? :)

Originally posted by meitsi
Kenties jostain mainoksesta? :)

Täällä luvataan 71%...

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/testosteroni.html

"...Professori Prasad tutki 40 normaalin terveen miehen (20-80 v) sinkkitasetta
ja sen suhdetta testosteroniin mittaamalla sinkkiä perifeerisistä verisoluista
(lymfosyyteistä ja granulosyyteistä). Neljälle nuorelle vapaaehtoiselle
koehenkilöille (26-28 v) aiheutettiin piilevä sinkin puute rajoittamalla sinkin
saanti 64-86 µmol:iin/d 20 viikon ajan. Lymfosyyttien sinkkipitoisuus laski
keskimäärin 34 % (872:sta 578:aan nmol/l) ja granulosyyttien 31 % (730:sta
500:aan nmol/l). Seerumin testosteroni aleni keskimäärin 73 % (40:sta
10,6:een nmol/l).

Sen jälkeen koehenkilöille annettiin sinkkiä ruuan lisänä 3 kk:n ajan, jolloin
seerumin testosteroni nousi lähtötasolle. Myös viiden vanhemman miehen
(55-73 v) seerumin testosteronipitoisuus mitattiin: se oli alussa 8,3 nmol/l. Kun
he saivat sinkkiä 3 kk:n ajan, nousi testosteroni keskimäärin 71 % (14,2
mol:iin/l). Kuuden kuukauden sinkkihoidon jälkeen pitoisuus oli keskimäärin
jo 16 nmol/l eli nousua oli yli 90 %. Sekä nuorten että vanhempien miesten
verisolujen (lymfo- ja granulosyyttien) sinkkipitoisuus ja seerumin testosteroni
korreloivat keskenään positiivisesti: mitä enemmän sinkkiä, sitä enemmän
testosteronia..."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom