Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyään vissiin vaikea saada edes vaksin tai poken ns. vapaa-ajan lupaa, mitä olen kuullut.
Mulla on kaksi haulikkoa, piekkari, seinällä roikkuu tappara ja lisäksi järjettömän kokoiset havvikset.
Pärjään noilla
Luin että sulla on pleikkari, mietin et mitä vittua nyt miten se toimii? :lol2:
Moottorisaha. Vois lähtee aika nopeesti menee, kun huudattais sahaa ja juoksis kohti.
Paska puhetta. Itse sain ainakin suhteellisen helposti luvat henkilökohtaiseen kaasuun.
Osaa. Kyllä toi Corso on rodultaan sellanen että se puolustusvietti on geeneissä, eikä se sieltä häviä vaikka teet siitä millasen sängynlämmittimen. Siinä vaiheessa kun isäntä karjuu kurkku suorana ja eteisessä heiluu tuntematon ihminen niin kyllä se koira päälle käy, ja Corson tapauksessa käy vielä sellasella voimalla että saattaa omistajaakin hirvittää. Kodin puolustukseen on mun mielestä aika yhden tekevää onko sen koiran kanssa vedetty Tokoa, Suojelua, Raunioita,tms vai onko se vaan ollu seurana mettävaelluksilla. Kouluttamaton koira suojelee isäntäänsä siinä missä koulutettukin. Ero tulee siinä, mikä tossa videollakin näkyy hyvin, miten se koira käyttäytyy hyökkäyksen jälkeen. Jos Ilkalle tulee joskus "vieras kylään" niin toivotan paljon onnea siihen kun yrität repiä adrenaliinin raivossa olevaa Corsoa jonkun rassukan olkavarresta irti :D
Ei vittu :lol2: Nauroin koko tykityksen ajan :lol2: Pakko varmaan kattoa toi leffa joskus jos on noin legendaarinen :D
Powderin vinkit oli vähän älykkäämmästä päästä. Mä mieluummin ainakin asennan hälytysjärjestelmän kuin ostan sen komeimman alumailan jostakin "kodinpuolustajat"-liikkeestä. Turvalukon asentaminenkin olisi aika simppeli ja toimiva ratkaisu. Jos noiden fiksujenkin estelyjen jälkeen vielä joku sisään asti tulisi, niin silloin asialla olisi todennäköisesti niin kovan luokan ammattimiehiä, että se olisi minun pyllyni missä se alumaila lopulta sojottaisi jos sillä alkaisi niitä isoja lihaksia tähtäilemään.