Pikainen selaus ja ehken hiukan avainta...
Sulla on tulo- ja poistopuhaltimet samalla teholla eli alipaineisuus on väännetty päätelaitteista ts. venttiileistä. Koneiden käyntisuhde pitäisi karkeasti olla siten, että poisto on isompi kuin tulo ja samalla tehdään alipaineisuus ja huolehditaan siitä että LTOlle riittää paremmin tehoa. Siksi sulla ei saa noita etulämmityksen asetuksia pakkasen puolelle ja siitä sitten seuraa kova sähkönkulutus koska LTOn hyöty on olematon. Toisekseen, olihan säädettäessa jälkilämmitysvastus päällä (tekn.ohje s.3)
Em. lieneekin yksi yleisempiä juttuja joita IV-säätäjät eivät osaa tai ymmärrä (varsinkaan jos itsellä ei ole). Ei osata huomioida koneen käyntisuhteen vaikutusta LTOn tehoon/hyötyyn.
EDIT: Tehostukselle riittänee hyvinkin 6-teho, jos normi on 3. Turhaa sitä konetta on jäähdyttää urakalla (meinaan jäähtyy vaikka tehostus ei olisikaan pitkän aikaa päällä).
EDIT2: Talo Värjöläkin sammuttaa koneen takan sytytyksen ajaksi, koska ylipaineen tekeminen jäähdyttää koko paskan pitkäksi aikaa