Oltiinkos kilttejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Forsaken
Toisinsanoen mitäs se pukki toi lahjaksi? :joulu3:

... jotain maistuvaa, jotain :nolo: henk.koht. mieheltä, jotain tuoksuvaa , päivyrin ens vuodelle niin pysyy aikataulussa ...

:offtopic: super hyvää (lihaisaa) uutta- vuotta kaikille !

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 leffalippua, digibox (Nokia Media master 150t), 3boxia suklaata, kiintolevy (80gb), pari paitaa ja kalsarit.
:joulu3:

sykkemittari, joka oli todellinen ylläri, rahaa, dödöä, partavettä, vaatteita, pari leffaa siinäpä ne sitten olikin... Ja hyvät ja kosteat uudet vuodet!:kippis1:

Pölynimuri, mikro, leivänpaahdin, kahvinkeitin, astiastoi, veitsisarja, paistinpannu ,dior higher after shave ja muuta kaikkee sälää ja 140 eguu rahaa

Originally posted by n00kie
Pölynimuri, mikro, leivänpaahdin, kahvinkeitin, astiastoi, veitsisarja, paistinpannu ,dior higher after shave ja muuta kaikkee sälää ja 140 eguu rahaa
Et kai ole muuttanut/muuttamassa omaan asuntoon? :D

Mulle pukki toi keittokirjan (sisko oli väsännyt), hajuvettä, vähän karkkia, boxereita, mafioso-tossut, vedenkeittimen, sekoittimen (sellanen kannusysteemi, jolla saa helposti kaikki rahka yms. hässäkät sotkettua :) ) ja über hienon Jack Daniels pullon peltirasiassa. Siinäpä ne tais olla.

Originally posted by HounDog
Eläkeläiset -sekoilun ytimessä DvD :kippis1:

Mä sain kans tuon. En oo vielä kokonaan ehtiny kattoo mut vaikuttaa tosi hyvältä.

Kiintolevy 40gigaa, partakone, pyyhkeitä, Kaksi Tornia special extended editiooni, kännykkä, suklaata..ja parhaimpana vaaka jossa sisäänrakennettuna rasvaprosenttimittari! Kummakseni se vaan tarjoaa rasvaprossaksi semmoista 20 kun aikaisemmat mittaukset pihdeillä on viitanneet enemmän sinne 10-12% kieppeille..oh well.. :david:

Sukkia, kerraston, tyhjiä cd-levyjä, tehosekoittimen ja kuntosalikortin. Ihan hyvät lahjat pukki toi:)

Sain ihan liikaa suklaata :itku: vaikka yritin hienovaraisesti vihjailla ettei suklaata paljon. No ne sitten löytyy kaikki lanteilta, reisiltä ja perseeltä. Sinne ne kaikki muutkin jouluherkut (kinkku, laatikot etc.) päätyivät, ikävä kyllä. Mikä tarkoittaa enemmän töitä, ehkä jopa dietin poikastakin.

Mutta mieluisin lahja oli Pauliina Taluksen kirja. Positiivinen ja hyvin käytännöllinen lahja :thumbs: ....

Rahaa sain sitten jonkinverran, jota itseasiassa olin toivonutkin, koska varsinaisia lahjatoiveita mulla ei ollut joten rahalahjalla saa ostettua sitten mitä näkee parhaakseen. Bensaa en saanut, vaikka alunperin niin vähän uumoilinkin

ei muuta kuin

KIRKASTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE! (eikä sitten ryypätä tuloksia mäkeen :joulu8: )

Digikamera, laajakuva tv, crosstrainer, parranajokone ja muita pienempiä lahjoja tuli myös...

Ne, mitä toivoinkin eli
- Katri Helena - tähtenä taivaalla
- hierontalahjakortti

Lisäksi:
- rahaa 100€
- Valittujen Palojen kooste 4:stä kirjasta (luin 2 tarinaa jo jouluyönä)
- Urheiluvammat ennaltaehkäisy ja hoito
- suklaata
- suklaata (eli ihan liikaa)

Niin että kilttinä kai olin ollut.

...sukkia, korvikset, saunatakki, nasunkirjarohkeudesta(joku ilmeisesti jotain vihjailee...), fazerin sininen, rahaa pari sata egua, pesuaineita, kaulurin, kynttylöitä, wokkipannun, hinajaa, hienon ison valokuvan, kynttilänjalka (anoppilasta... jossa en pahemmin ole vieraillut)

Olin ollut kiltti:)

Khamala kun piti eilen mennä käymään baarissa. En kerinnyt sinne asti kun rupesi nukuttamaan :nolo: En enää ikinä juo... Tylsää hommaa koko ryyppäys!! (olen omituinen)

Toivelistassa oli tänä vuonna digitaalinen keittiövaaka ja heraa.
Keittiövaa'an sain, heraa en. Lisäksi muute krääsää - liikaa. Ilmeisesti olen siis kiltti ollut :confused:.

en ollut kiltti mutta sain dvd-soittimen ja muuta mukavaa kuten suklaata..

suklaata enemmin kun olis ollu tarvis, ja sitte muutama pari sukkia, ei voi sanoa että olis kummoset lahjat ollu :joulu1:

Meitsi nappas pukinkontista EA Sportin NHL 2004.. Loistavaa..! :) Ja toki niita peruslahjoja muuten tippu, dollareita, suklaata ja hajuvetta.. Mitas sita sitten muuta enaa kaipaakaan..

Uudet salikengät, Pauliina Taluksen Kirja, Protsku patukoita ja Pimeessä hohtavat boxerit (on muuten sexyt):thumbs:

Shakkitietokone
Kylpypyyhe
50e rahaa
Iso kasa arpoja (6e voitto tuli yhdestä..)
Bikinit
Hajuvesi
Leffalippuja
+ jotain yhteisiä lahjoja..

(En saanut toivomiani P. Taluksen kirjaa enkä epilaattoria.. Täytyy sitten itse ostaa..:evil: )

Sain paljon toivomani, helkutin hyvän (ja arvokkaan) kellon. Tissot PR100 Flyback X Chrono www.tissot.ch/PR 100

Lisäksi:

sukkia
tyyny
rahaa
viinilaseja

Ihan kiva joulu oli. :joulu6:

Originally posted by lepex
Sain paljon toivomani, helkutin hyvän (ja arvokkaan) kellon. Tissot PR100 Flyback X Chrono www.tissot.ch/PR 100

ja kaiken lisäksi komean kellon..kyllä tuolla jo kelpaa..:eek: vaikka en rannekelloa käytäkkään vaan katson ajan kännykästä..;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom