Oltiinkos kilttejä?

Status
Viestiketju on suljettu.
*kiitos*

Joo, ite katselin pari vuotta kanssa kännykästä mutta sitten vanhentumisen myötä (NOT!) ajattelin että kyllä se kello täytyy olla kädessä, sehän on miesten koru ja kertoo kantajastaan.

Havittelin Omegaa tai Tag Heueria mutta noi on aivan poskettomissa hinnoissa, ympäri maailmaa. Ei auta vaikka mistä tilaisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halpa kopio rolexista sen olla pitää. :D

Avokki veti taas pinnat kotiin: Taluksen kirja, palautusjuomaa, r'n b-levy ja Pentikin pyyhkeitä kuoriutui paketeista.

Appivanhemmilta paras lahja oli ehdottomasti parturilahjakortti, jota en ollut älynnyt edes toivoa. Isiltä ja äitiltä tuli sit rahaa ja nahkakintaat, joita olin vilukissana oikein toivonutkin.

Itse toivosin tajuavani, ettei se satunnainenkaan juopottelu kannata. Tuli taas tehtyä hukkareissu ja todettua, että en todellakaan ole menettänyt yhtään mitään, vaikka oon viettänyt yli kuukauden verran viikonloppuna putkeen ihan kotosalla. No, ehkä tästä vielä aikuistutaan...

Originally posted by lepex
*kiitos*

Joo, ite katselin pari vuotta kanssa kännykästä mutta sitten vanhentumisen myötä (NOT!) ajattelin että kyllä se kello täytyy olla kädessä, sehän on miesten koru ja kertoo kantajastaan.

Havittelin Omegaa tai Tag Heueria mutta noi on aivan poskettomissa hinnoissa, ympäri maailmaa. Ei auta vaikka mistä tilaisi.

joo ehkä sitten ku itekki "vähän" vanhennun fyysisesti ja henkisesti niin rannekello on aika bueno..:kippis1:

Lisänä vielä tuohon edelliseen postaukseeni...
Poikaystävä osasi ostaa ihan oikean lahjan,kun otti ja jätti korut kauppaan ja tilasi mulle Pauliina Taluksen kirjan. Meinasin hypätä housuistani ulos mutten kehdannut kun anopin tekele oli vieressä..Lisäksi poikaystävälleni ja minulle mukit parilta kaverilta. Ja ensimmäinen Enkeli-suklaarasia.Yksi pitää aina syodä per joulu.Nyt kun sekin on syöty niin ei kyllä kaipaa suklaata pitkään aikaan.Örgh.

Mä sain tyttöystävältä bokserit joissa lukee HOT...ois ollu parempi vaik sex god ör samting..sit sain sellaisen hopeen leijonakaulakorusydeemin ja loppuillasta kiihkeää kanssakäymistä sängyn pohjalla..:jahas: :rolleyes: :worship:

Avokki onnistui jälleen: Salikengät, lahjakorttia ja hämärät see-through-boxerit. Muuta mainitsemiset arvoista on paistokasari ja pikkusiskolta suomen vastenmielisimmät varvassukat :lol2:

Sain lapaset :wall: , tyynyn ja pienen pullon salmaria. Siinä se.
Olipas oikein lahjarikas joulu. :jahas:

Mä sain kullalta tosi ihanan sydän-kaulakorun :haart:
Ei sen kivempaa olis voinu saada :)
Sit tuli rahaa, jotka meni jo alennusmyyntiin :rolleyes:

Munakeitin,viinaa,tyynynpäällisiä,suklaata,astioita,Janina Frostellin kuva nimikirjoituksineen ja suklaatissit.Tulevat pikkukisut sai raksuja+kaksi pikkusta hiirtä.

* Karhukorvikset
* Alice Cooperin Poison-levyn
* Baileyspullon
* Etukäteislahjana sisälämppäri autoon
* Kolme rasiallista + yksi kilopussi marmeladikarkkeja (suklaata ei tänävuonna tullut mulle rasiaakaan ! :worship: sukulaiset on alkaneet oppia !!! *hyppii riemusta* Avokki sai rasian, ja sekin jää syömättä. Me ollaan kummallinen pari, kun kumpikaan ei pidä suklaasta ?!)
* 170 euroa rahaa
* Kulhosarjan ja kahvikuppiparin lisää astiakeräyskokoelmaan
* Lahjakortin salille

ja puoliskat pussilakanasetistä, teekuppiparista ja pöytälampusta. (Avokin kanssa yhteisiä lahjoja appivanhempikokelailtani :D )

Eli ilmeisesti ihan kiltisti oltu, kun en saanutkaan pelkkiä risuja :lol2:

kirja
boksereita ja sukkia (vakkari tavaraa jouluna)
villapaita
verkkarit
Rapalan uistin

täydellisenä yllärinä sykemittari :thumbs:. Oli tosi onni etten ollut itselleni vielä käynyt ostamassa vaan odottelin alennusmyyntejä :).

Karkkia ei tullut yhtään, ehkäpä nuo vanhukset ovat ymmärtäneet, että en halua sellaisia syödä.

Paras 'joululahja' oli se, että isoisä pääsi viimeiseksi jouluksi kotiin ja saatiin viettää aikaa yhdessä koko perheen kanssa. Nyt on pappa paran kotikäynnit käyty ja kuolo odottaa:itku:.

Olin ollut männä vuonna paljon kiltimpi, kun mitä oletin. Kiitos paljon pukille, jonka säkistä löytyi seuraavaa:

-kaulaliina
-pyjama
-tohvelit
-kylpypyyhe
-viltti (*2, tulee tarpeeseen tälle vilukissalle)
-Arabian lautasia
-Iittalan laseja
-pippurimylly
-hajuvettä
-salipaita
-salireppu
-juoksuasu
-Zen Cafen levy
-Nissanin avaimenperä

- partakone
- seinäkello, pöytälamppu ym. sisustusjuttuja
- vaatteita

paras joululahja tuli työpaikalta :)
ylennys, ja siirtyminen uuteen vastuulliseen työtehtävään.

Ei oltu kilttejä...
Muutama paketti tuli mutta oli varmaan pukki erehtynyt...

Hei kivakiva..täällä sai kaikki aivan hirveesti lahjoja paitsi mä:confused: ..vaikka yritin niin kovasti painottaa mikelle et mulle on helppo ostaa lahjoja (kulta/platina/timanttijutut käy ok). Noh ens joulua odotellessa...:) :)

Naiseni kotona vietettiin Joulua, jonka jälkeen pohjoiseen viikon lomaxi. Kilttinä ilmeisesti olin, koska lahjoja sain paljon!!

Treenihousut, Kaksi tornia-spesudvd,The Game-dvd,5 kirjaa, puku,"herkkukassi",leffalippuja,Ultima Thule-laseja...

Kaikkea en muista mutta yksi rakkaimmista lahjoista on Jay Cutlerin uusin dvd!! Jätkällä pikkuisen siisti kämppä muuten!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom