- Lahjakortti Intersporttiin, jolla taidan ostaa ainakin rullaluistimet, normaalit luistimet ja sählymailan
- Dödö stickki
- Bokserit
- Vähäsen rahaa
- 12-packin lapparia
Tolkuton kasa pelejä mm. Hulk PC:lle ja DVD-leffoja (osa peleistä oli selkeesti nimikoitu mulle kompensoimaan broidin lahjaläjää :D), parit hanskat talvikeleille, mummolta sukat ja suklaata, pari leffalippua, kirjoja mm. Guinness ja Jopen pahimmat, pari CD-levyä mm. Jopen joululevy, after shave -poteli, lupaus autokoulusta heti muuton jälkeen, Valheen paljastus -lautapeli ja yhdestä olin melkein varma jo ennen kuin pukki kolisteli ovella - älytön vuori lahjapaperia!
PS. Broidi sai X-Boxin. Tietää pelisessioita mulle.
Pari villapaitaa, kalsarit, pari kirjaa, rahaa, vaatelahjakortti, Uriah Heepin tupla-CD ja kassakaappi. Viimeinen noista olisi pitänyt ostaa jossain vaiheessa itsekin, lähinnä meinasin itse asekaappia. Riemastuttaisinkohan naapureitani ja pulttaisin jouluaamun kunniaksi sen seinään kiinni? :evil:
Karkkia, rahaa, pari kirjaa, yhden lehden tilauksen, kravatin, Hugo Bossin vyön, leffan, pukupussin, pari pyyhettä, astioita, arvan, seinälle sellaset jännät kirjaimet, broidin teknises tekemän pidennettävän rautakoukkujutun, jolla voi nostaa vaikka kalan, hiuswaxia... Noi tuli äkkiä mieleen, en oo varma oliko vielä jotain.
Pehmeitä paketteja, tsukulaatia ja kirjekuoria. Parhaaksi lahjaksi kokisin kirkkaan sinivalkoisen paidan missä rinnassa lukee "Made In Finland" ja alapuolella toi logo mikä Andella on selässä!
Sen kun pistää taas isonveden takana päällensä niin hiukanko irtoaa ¤:a! :D
Sain sen mitä halusin eli cd/mp3-soittimen. Muu olikin sitten plussaa,eli..oloasu,paita,pitkikset, 7-vuotiaalta serkkutytöltä posliinikissan, suklaata ja vähän rahaa,lisäksi kauniin kulhon ja vauvasukat (??!!).
Poikaystävän ja minun yhteiset lahjat avataan tänään yhdessä niin saa nähdä mitä sieltä tulee.Ja sitten vielä poikaystävältä itseltään olevat lahjat avaan myös vasta tänään. Olenkohan ollut tarpeeksi kiltti...
Porukoille sanoin, että 100 e:n digikamera riittää, mutta yli kolmen sadan euron kamera paketista sitten esiin astui. Toivottavasti on sitten kelpo peli moneksi moneksi vuodeksi (olympos C-350 zoom).
Suklaata tuli 1,5 kg:n verran, jotain vaatteita, fight club, vitamiineja :evil: ym.
Eipä sitä enää tässä iässä lahjoja paljoa tarvi, niin kuin joskus ala-asteella ja yläasteella ollessa. Olo oli silloin juuri jotain tämän kaltaista -> :joulu3:
Tämän vuoden joulua kuvaakin ehkä paremmin tämä :joulu7: