BB Olli Kemppainen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siellähä kuulu taustalla työn ääniä kun Olli dippailit ensimmäistä sarjaa. Mää kato korvaan puuttuvan voiman äänellä :D Kaukana on possusta kunto kuule! :) :rock:

No jep, mä menin laskuissaki sekasin ku dippasin ku jätkä alako äriähtelemään :V

Kiitos hyvistä ja motivoivista videoista. Tykkään positiivisesta asenteestasi tekemiseen. Olisin kysynyt että millaisella jaolla treenaat? Ehkä tämä on tullut jossain esille, mutta multa on mennyt ohi. Kiinnostaa siksikin, että olet sanonut että jalat lagaa, mutta et ole ilmeiseti jakanut etu- ja takareisiä eri päiville.

Kiitos hyvistä ja motivoivista videoista. Tykkään positiivisesta asenteestasi tekemiseen. Olisin kysynyt että millaisella jaolla treenaat? Ehkä tämä on tullut jossain esille, mutta multa on mennyt ohi. Kiinnostaa siksikin, että olet sanonut että jalat lagaa, mutta et ole ilmeiseti jakanut etu- ja takareisiä eri päiville.

Kiitoksia! :)

Mä teen atm rinta, haba -> jalat -> olkapäät, ojentajat -> selkä Mulla on nyt dieetinjälkeen voima proggis menossa :) Oon reenannu jalkoja abaut 3 vuotta joista 2 vuotta miinus kaloreilla ja ne on kasvanu hyvin siitä mitä ne on ollut, uskon että ne sieltä pikkuhiljaa kasvaa ilman mitään kummempaa kikkailua, jos ei niin sitten täytyy miettiä että mitä alkais tekeen :) Ja voi olla että voimailun jälkeen alan tekee jalat kahtena päivä. Saa nähdä mitä se jiipee keksii mun pään menoksi =D

Treenit tällä hetkellä tosiaan on vähän erilaisia että palautuis tuosta dieetistä mahd. nopeaa :)

Hyviä videoita. Mukava katella ja kuunnella. Tuo omaankiin treeniin lisää motivaatiota.

Veikkaan et mua häiritsee sun kuulokkeiden korvilta putoaminen enemmän ku sua itteä. Mut ootko harkinnu nappikuulokkeisiin siirtymistä? Nääon siis näitä elämän tärkeimpiä kysymyksiä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää settiä tulee jatkuvalla syötöllä, niin ihmekö tuo että tilaajamäärä kasvaa. :) tosin ihmeellisen vähän materiaalin laatun nähden vielä tilaajia?! Pidä Olli hyvä pöhinä jatkossakin päällä! :)

Jännän näköistä tekemistä Ollilla. Onko aiemmin tullut tehtyä vastaavaa kevyellä viikolla? Omassa jumppailussa riittää 3 päivän totaalitauko ja yksittäisten treenien kevennykset sekä pääliikkeissä progression hakeminen esim. 20 % pienemmillä painoilla tekniikkaan keskittyen, joka viikko painoja nostaen. Pakko se on silti keventää, kun muuten hakkaa päätä seinään viikosta toiseen. Tosin olen vielä melko kokematon treenaaja, ainakin omasta mielestä.

Jännän näköistä tekemistä Ollilla. Onko aiemmin tullut tehtyä vastaavaa kevyellä viikolla? Omassa jumppailussa riittää 3 päivän totaalitauko ja yksittäisten treenien kevennykset sekä pääliikkeissä progression hakeminen esim. 20 % pienemmillä painoilla tekniikkaan keskittyen, joka viikko painoja nostaen. Pakko se on silti keventää, kun muuten hakkaa päätä seinään viikosta toiseen. Tosin olen vielä melko kokematon treenaaja, ainakin omasta mielestä.

Sama täällä ihan rookiehan tässä on :)
Olen tehny yhesti aiemmin pikavoimaa. Tämä on nyt hyvä kun alkaa nuo vitoset, nii prkl tulee ne vitoset ku alkaa sit tykittää :)

Normaalisti itekki yleensä kevennän vaan treenipainoja abaut 50 pinnaa kevyellä viikolla enkä hapota yhtään, kivaa vaihtelua :)

Mulle ainaki tuo kevennys on aina paikallaan kolmen kovan treeniviikon jälkee.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom