BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkas kauan Ollilla on ollut sama treeniohjelma liikkeiden suhteeen? Siis että onko joskus tehty esim. selälle muutakin kun kulmasoudut ja ylätalja :D

Kunnioitettava fysiikka, on liikkeet olleet mitä tahansa.

Edit. Kyllähän tuolla vanhemmissa videoissa näytti olevan muitakin liikkeitä käytetty :david:

Ollin videoita tulee katsottua säännöllisesti. Tykkään konseptista, miten ne on toteutettu ja mies on rauhallisen mukava sekä myös huumoria löytyy. :)

Ollin kannanotot "kuinka treenata" olivat hyviä eli "jokainen treenaatkoon niin kuin tykkää" (jotenkin tuohon suuntaan), aukaisi minun silmät ja olen pistänyt/pistämässä omat treenit uuteen kuosiin. Toivottavasti vammat korjaantuisi mahdollisimman pian, niin pääsisi hikoilemaan kunnolla.

Thänks bro! :)

Olli Kemppainen maraton saatu päätökseen. Kuvaa ihmeessä lisää !

Oli hyvä tuo Food Prep jakso. Pidät asiat yksinkertaisina ja ruoan valmistuskin tapahtuu vaivatta.
Kuten sanoit, tekemisen pitää olla mielekästä ja siitä tulee nauttia. Täysin samaa mieltä.
Jatka samaan malliin !:)

Kuvataan lisää :) Kiva kuulla että pidit videoista, hieman hullu taidat olla ku kaikki putkella? =D

Näytät kasvaneen videoblogien aikana. Ulkomuoto alkaa muistuttaa entistä enemmän oikeaa kehonrakentajaa. Onko käynyt mielessä priorisoida jalkoja? Taisit mainita niiden olevan vähiten treenattu lihasryhmäsi.

P.s. kaikki videot katsottu alusta alkaen. Sen verran tylsä elämä, että aikaa löytyy aina videon verran päivässä.

Näytät kasvaneen videoblogien aikana. Ulkomuoto alkaa muistuttaa entistä enemmän oikeaa kehonrakentajaa. Onko käynyt mielessä priorisoida jalkoja? Taisit mainita niiden olevan vähiten treenattu lihasryhmäsi.

P.s. kaikki videot katsottu alusta alkaen. Sen verran tylsä elämä, että aikaa löytyy aina videon verran päivässä.

Kiitoksia! :) Mukava kuulla että jaksaa kattoa videoita nii ei turhaa tehe!

Nyt tuon dieetin jälkeen vaan voimailen sen kummemmin mitään miettimättä ja yritän vaan nostella rautaa :) Kun voimailut on voimailtu saa nähdä mitä se jiipee keksii, mä henk.kohtasesti uskon että nuo jalat tuossa kasvaa pikkuhiljaa mitään sen kummempaa kikkailua :) Oon treenannu niitä vasta tosi vähän aikaa ja on ne kasvanu hyvin siitä mitä ne oli ennen valmennusta, pöljä kun olin ja ei sillon aivan junnuna tehny jalkoja. Penkkiä ja hauista päivästä toiseen, haha! :D

Hyvää settiä edelleen!

Thanks bro!

Pistähä Olli joskus kuvaten sinun lämmittelyt ! Olisi mukava nähdä miten lämmittelyt hoidat.

Haluaisitko joskus heittää kierroksen salilla videolle, kun ei ole ruuhkaa ?
Mitä tuosta sivusta on hieman nähnyt, niin kyllä vaikuttaa erittäin pätevältä salilta. Laitteita ja painoja vaikuttaisi olevan riittävän laaja valikoima.
Ainakin oman salin pieksee heittämällä !;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs tua tuallaanen shaker on mihinä on tua nappi ja aineet putuaa pottihin?

Itseäkin kiinostaa, että mikä pointti tuollaisessa shakerissa on?

Eihän noissa muuta pointtia ole kuin, että ei tarvitse erillisissä pusseissa/purnukoissa kuljettaa mukanaan preworkout/periworkout/after workout whatever jauhoja.

Eikös tossa samaa ideaa ole kuin tuossa SmartShake. Voi vaikkapa alkuun pistään vettä ja laturin, sitten napin taakse intran. Siinä sit ku töistä suoraan salille lähtee, niin valmiina on se laturi ja kun on juotu vippaa uudet vedet ja napista intran.

9955-327_1.jpg

Joskus jonkin tilauksen kanssa tuommosen sai, ja onhan se jokusen kertaa ollut ihan näppärä.
Tuossa SmartShake saa vielä suht. tuhdin satsin palkkaria tms, ja sit ton ristikon saa irti eli toinen "normaali" lokerikko. Siinähän on sitten yhdessä pötkössä mukana laturi + intra + palkkari. :)

Himasta normaalisti salilla käydessä tosin ei oo tullut käytettyä. Toi on tosin imho ehram hyvä sheikkeri ilman lokerojakin miten tulee useimmiten käytettyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom