Eikä se, että treenataan lihasta, eikä liikettä tarkota aina automaattisesti pienillä painoilla homostelua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun sinullekkin tulee silmää ajan kanssa, niin huomaat sen että suurin osa oikeasti isoista ukoista supistelee vaan niitä lihaksia vastusta vasten. Negatiiviset on kontrolloituja ja kaikki työ tapahtuu lihaksella vaikka se saattaa hämätä silmää kun toistot ovat jatkuvia ja liike nopeata. Siellä on sen verran hyvin kehittynyt hermosto että ei tarvitse enää sen kummemmin keskittyä liikkeen suoritustekniikkaan kun se tulee luonnostaan.
Olis kiva nähdäkkin joskus niitä isoja NATUJA jotka vaan pikkupainoja vasten supistelemalla on lihaksensa kasvattanut?
Mistä sinä tuon "pikkupainot"-sanan löysit Pekan kirjoituksesta?
Olli voitti kaikki suomen kisat, EM 7, MM 4. Kireämmässä kunnossa kuin kukaan junnu suomalainen aikaisemmin. Tulos puhukoot puolestaan. Silti tietäjät tietää, että olli tekee asiat väärin. Daaamn bro haters gonna hate.
Vaikkei kukaan täällä suoraan tuntumahomostelemaan ole neuvonut niin silti itestä jotenki tuntuu että ei taida yhtää pro lihaista kaveria olla kuka olis iha vaan supistelemalla tuntumalla niitä lihojaan tehny. Minun mielestä ei pidä katsoa miten proot treenaa koska niillä on jo se "tarvittava" massa. Vaan parempi olisi katsoa miten ne proot ovat treenaanneet silloin kun ovat isoimmat harppauksensa ottaneet. Jos mietitään paria suomen isoimmista proosta eli Jiipeetä ja Savolaista niin kyllä sillo kovimmalla kehityskaudella oli isot painot ja pitkät liikeradat, ehkä jopa joskus saattoi tekniikkakin viimesissä toistoissa vähän olla epätäydellinen? ;) Jatka Olli omalla tyylillä ja niinkuin maestro neuvoo! Enkä epäile että sinä koskaan Jiipeen neuvoista luistaisit, ja miksipä epäilemään kun ei sieltä Jiipeeltä paljon paskakuntoisia äijiä lavalla ole näkyny ;)
Tässä ollaan juurikin asian ytimessä! Kyllä niitä sarjapainoja on hyvin vaikea kasvattaa, jos ihan puhtaasti lähdetään vaan supistelemaan painoa vastaan.
Sitä nämä esim. Utinkaan fanipojat ei tajua, että maestro itse ottaa koska vaan sarjaa kyykyssä 160 kg:lla tai mavessa yli 200 kilolla. Itse istutaan reiden ojennuskoneessa ja supistellaan niin prkl:eesti ja tehdään espanjalais sissikyykkyä, mutta jos kyykkyyn pitäisi mennä edes 80 kg niskasta, ei hommasta tulekkaan mitään.
Jostain syystä tulee kokoajan videoa ladattaeesa tapahtui virhe, kun oli 43 min pitkä video :D Laitan nyt treenit uppaamaan ja yöllä sitten Q&A videon
Tuleeko joku virheilmoitus eli voisi Googlettaa, mikä olisi mahdollinen syy. ... Itse en ole tosin hyvä just näissä asioissa, mutta kannattaa kokeilla Googlettamista, jos vielä ilmenee sama.
Mors. Ootko kokeillu joskus maksimeilla tehdä? Mikäli olet minkälaisia rautoja oot kolistellu penkki, kyykky, mave?