BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun sinullekkin tulee silmää ajan kanssa, niin huomaat sen että suurin osa oikeasti isoista ukoista supistelee vaan niitä lihaksia vastusta vasten. Negatiiviset on kontrolloituja ja kaikki työ tapahtuu lihaksella vaikka se saattaa hämätä silmää kun toistot ovat jatkuvia ja liike nopeata. Siellä on sen verran hyvin kehittynyt hermosto että ei tarvitse enää sen kummemmin keskittyä liikkeen suoritustekniikkaan kun se tulee luonnostaan.

Olis kiva nähdäkkin joskus niitä isoja NATUJA jotka vaan pikkupainoja vasten supistelemalla on lihaksensa kasvattanut?

Tuntuu nyt, että osa porukka on ymmärtänyt aivan väärin mitä mm. Tikka haki viestillään takaa. Ei ne 8 toiston rykäisyt esim vipareissa ole välttämättä niitä parhaita lihaskasvun ja varsinkin nivelien suhteen. Eikä se lihastuntuma automaattisesti tarkoita olemattoman pieniä painoja. Toki tuntuman saaminen ekoissa treeneissä voi vaatia painojen selkeätä tiputtamista, mutta ei se sillä tavalla tule olemaan koko treeniuran ajan. Pitäähän siinä tuntumatreenissä jotenkin kehittyä eli kyllä siinäkin tarvii mennä painojen määrän kanssa ylöspäin. Ei toki yhtä nopeasti kuten esim voimatreeneissä mutta kuiteski :)

Ollin viime dieetti aika kesti n. vuoden. Kilpaili kevään 2015 SM- ja EM-kilpailut jatkuen syksyn MM-karsintaan, siitä vielä reilun kaksi kuukautta MM-kilpailuihin.
Olen vahvasti sitä mieltä, että tuona aikana toimittiin oikein. Lyhyet ytimekkäät treenit pyrittiin pitämään vastus korkealla.
On melkoinen temppu pitää lihat ja omat testotasot tuollaisella vuoden dieetti/kisaputkella. En usko, että Olli olisi onnistunut tuossa paremmin, muulla tavalla treenaten.
Nyt palauttelee kroppaa kovasta kisadieetti rasituksesta, ja kuten kuullostaa aika mukavasti on palautunut. Treeni on suunniteltu nyt taas sitä silmällä pitäen.

Viimeksi muokattu:
Terveisiä salilta, just vikoja haba sarjoja viiään :p

image.jpeg

Olli voitti kaikki suomen kisat, EM 7, MM 4. Kireämmässä kunnossa kuin kukaan junnu suomalainen aikaisemmin. Tulos puhukoot puolestaan. Silti tietäjät tietää, että olli tekee asiat väärin. Daaamn bro haters gonna hate.

Mistä sinä tuon "pikkupainot"-sanan löysit Pekan kirjoituksesta?

Tätä itsekin ihmettelin. Se, että treenataan lihasta eikä liikettä ei automaattisesti tarkoita sitä, että pumppaillaan pienillä painoilla. Mitä isompia painoja pystyy käyttämään, niin sen parempi, mutta se rasitus pitää olla nimenomaan siinä treenattavassa kohdelihaksessa. Kun näin tapahtuu, niin loukkaantumisriski pienenee ja samalla ja pystyy palautumaan nopeammin, kun hermostoa ei rasiteta liikaa. We're not moving weights here we are contracting muscles.

Olli voitti kaikki suomen kisat, EM 7, MM 4. Kireämmässä kunnossa kuin kukaan junnu suomalainen aikaisemmin. Tulos puhukoot puolestaan. Silti tietäjät tietää, että olli tekee asiat väärin. Daaamn bro haters gonna hate.

Joo sehän on jotain heittaamista jos yrittää neuvoa. Ihan sama mitkä on tulokset niin tuskin kukaan tekee kaiken täydellisesti. Ei kukaan ole väittänyt että Olli ei olis hyvä vaan parhaansa mukaan koittaa neuvoa. Tikanki neuvoista moni on valmis maksamaan joten hyvällä mä noi neuvot ottaisin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikkei kukaan täällä suoraan tuntumahomostelemaan ole neuvonut niin silti itestä jotenki tuntuu että ei taida yhtää pro lihaista kaveria olla kuka olis iha vaan supistelemalla tuntumalla niitä lihojaan tehny. Minun mielestä ei pidä katsoa miten proot treenaa koska niillä on jo se "tarvittava" massa. Vaan parempi olisi katsoa miten ne proot ovat treenaanneet silloin kun ovat isoimmat harppauksensa ottaneet. Jos mietitään paria suomen isoimmista proosta eli Jiipeetä ja Savolaista niin kyllä sillo kovimmalla kehityskaudella oli isot painot ja pitkät liikeradat, ehkä jopa joskus saattoi tekniikkakin viimesissä toistoissa vähän olla epätäydellinen? ;) Jatka Olli omalla tyylillä ja niinkuin maestro neuvoo! Enkä epäile että sinä koskaan Jiipeen neuvoista luistaisit, ja miksipä epäilemään kun ei sieltä Jiipeeltä paljon paskakuntoisia äijiä lavalla ole näkyny ;)

Vaikkei kukaan täällä suoraan tuntumahomostelemaan ole neuvonut niin silti itestä jotenki tuntuu että ei taida yhtää pro lihaista kaveria olla kuka olis iha vaan supistelemalla tuntumalla niitä lihojaan tehny. Minun mielestä ei pidä katsoa miten proot treenaa koska niillä on jo se "tarvittava" massa. Vaan parempi olisi katsoa miten ne proot ovat treenaanneet silloin kun ovat isoimmat harppauksensa ottaneet. Jos mietitään paria suomen isoimmista proosta eli Jiipeetä ja Savolaista niin kyllä sillo kovimmalla kehityskaudella oli isot painot ja pitkät liikeradat, ehkä jopa joskus saattoi tekniikkakin viimesissä toistoissa vähän olla epätäydellinen? ;) Jatka Olli omalla tyylillä ja niinkuin maestro neuvoo! Enkä epäile että sinä koskaan Jiipeen neuvoista luistaisit, ja miksipä epäilemään kun ei sieltä Jiipeeltä paljon paskakuntoisia äijiä lavalla ole näkyny ;)

Tässä ollaan juurikin asian ytimessä! Kyllä niitä sarjapainoja on hyvin vaikea kasvattaa, jos ihan puhtaasti lähdetään vaan supistelemaan painoa vastaan.

Sitä nämä esim. Utinkaan fanipojat ei tajua, että maestro itse ottaa koska vaan sarjaa kyykyssä 160 kg:lla tai mavessa yli 200 kilolla. Itse istutaan reiden ojennuskoneessa ja supistellaan niin prkl:eesti ja tehdään espanjalais sissikyykkyä, mutta jos kyykkyyn pitäisi mennä edes 80 kg niskasta, ei hommasta tulekkaan mitään.

Tässä ollaan juurikin asian ytimessä! Kyllä niitä sarjapainoja on hyvin vaikea kasvattaa, jos ihan puhtaasti lähdetään vaan supistelemaan painoa vastaan.

Sitä nämä esim. Utinkaan fanipojat ei tajua, että maestro itse ottaa koska vaan sarjaa kyykyssä 160 kg:lla tai mavessa yli 200 kilolla. Itse istutaan reiden ojennuskoneessa ja supistellaan niin prkl:eesti ja tehdään espanjalais sissikyykkyä, mutta jos kyykkyyn pitäisi mennä edes 80 kg niskasta, ei hommasta tulekkaan mitään.

Toi on kyllä totta, että monet aloittelijat sivuuttaa tuon sarjapainoprogression ja alkaa suoraan hinkkaan jotain hiissauksia yms.edistyneiden treenaajien käyttämiä tekniikoita. Perusjutut unohtuu.

Jostain syystä tulee kokoajan videoa ladattaeesa tapahtui virhe, kun oli 43 min pitkä video :D Laitan nyt treenit uppaamaan ja yöllä sitten Q&A videon :)

Jostain syystä tulee kokoajan videoa ladattaeesa tapahtui virhe, kun oli 43 min pitkä video :D Laitan nyt treenit uppaamaan ja yöllä sitten Q&A videon :)

Tuleeko joku virheilmoitus eli voisi Googlettaa, mikä olisi mahdollinen syy. ... Itse en ole tosin hyvä just näissä asioissa, mutta kannattaa kokeilla Googlettamista, jos vielä ilmenee sama. :)

Tuleeko joku virheilmoitus eli voisi Googlettaa, mikä olisi mahdollinen syy. ... Itse en ole tosin hyvä just näissä asioissa, mutta kannattaa kokeilla Googlettamista, jos vielä ilmenee sama. :)

Mulla on tuo magic movie edit pro ja ku alan lataamaan sitä youtubeen tuon ohjelmankautta niin se jotenki aina kaatuu. En tallenna projektia eka koneelle ja sitten uppaa tubeen, vaan suoraan ton ohjelmankautta, menee vähän nopeammin.

Varmaan joku bugi tms :D Vois harkita jonku muun editointi ohjelman ostoa

Mors. Ootko kokeillu joskus maksimeilla tehdä? Mikäli olet minkälaisia rautoja oot kolistellu penkki, kyykky, mave?

Moroo, En oo tainnu ikinä ykköstä tehdä, tässä voima pätkässä menen kakkosiin asti, niin katsotaan minne pääsee! :)

Ei haittaa ollenkaan että tulee videota joka päivä! Näitä on mukava katella viikolla duunissa :)
Tykkään tuosta, kun joka sarja kuvataan johdonmukaisesti. Jos ei jotain liikettä kiinnosta katsoa kokonaan niin tietää että voi pari minuuttia skipata.

Treenityylistä kun nyt keskustellaan, niin en sinuna ottaisi kovin negatiivisesti. Muutamat vain tuovat ajatuksiaan esiin ja uskon, että suurimmalla osalla mielessä loukkaantumisriski. Varsinkin kun ohjelmassasi mennään kakkosiin asti.

Keep up the good work ja onnellista odotusta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom