BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on tuo magic movie edit pro ja ku alan lataamaan sitä youtubeen tuon ohjelmankautta niin se jotenki aina kaatuu. En tallenna projektia eka koneelle ja sitten uppaa tubeen, vaan suoraan ton ohjelmankautta, menee vähän nopeammin.

Varmaan joku bugi tms :D Vois harkita jonku muun editointi ohjelman ostoa

En osaa sanoa, mikä on perimmäinen syy. @TML saattaisi osata sanoa asiasta enemmän.

Mulla on tuo magic movie edit pro ja ku alan lataamaan sitä youtubeen tuon ohjelmankautta niin se jotenki aina kaatuu. En tallenna projektia eka koneelle ja sitten uppaa tubeen, vaan suoraan ton ohjelmankautta, menee vähän nopeammin.

Varmaan joku bugi tms :D Vois harkita jonku muun editointi ohjelman ostoa

En osaa sanoa, mikä on perimmäinen syy. @TML saattaisi osata sanoa asiasta enemmän.
Voisiko sitä vain tallentaa, ja sitten uppaa?
Tuossa suosituksia miten tallentaa se video: https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en

Hyvin otti tuollanen hauisveivaus (20.30 min eteenpäin) ainaki mulla alaselkään ja olkapäihin,mutta niin on varmaan tarkoituskin että tulee ns. epäsuoraa treeniä? välilevyt vaan nitisi.
Päivällä ennen treenejä katsoin videon ja kokeilin nyt illalla samanlaista systeemiä,niin koko sali hiljeni ja katto,rautaa sai laittaa lisää ja ku kunnolla pusersin vauhtia, niin 50kg tanko ei painanu mitään,ainoa ongelma oli,että mulla on varmaan liian heikot etureidet ja pakarat ku ensin meinasin kaatua naamalleen kun sain tangon kunnon vauhtiin ja kropan rytmiin,sitten palatessa takasin lähtöasentoon olin lentää selälleen tangon painon takia?
Otan varmaan samanlaisella systeemillä vauhtikyykyt mukaan niin saa poweria jalkoihinki.
Vuoden 20013 Muscle&fitness lehdessä oli ns. vauhtipenkki eli tanko pukataan täysillä ylös ja kun kädet on ylhäällä suorana,niin päästetään tangosta irti,ootellaan hetki ja otetaan koppi ku tanko palaa alaspäin,mutta vähän tuntu arveluttavalta,että jos se meneeki jotenki huti käsistä,ku vaikka vilkasee sivulle,niin loukkantumisriski kasvaa huomattavasti.

Nooh,hyvä treenejä ja mallia katsotaan edelleen,tuntu sen verran uudelta systeemiltä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veikkaisin että siksi että valmentaja käskee.

Tämmösen tutkimuksen Nörttöni jakoi joku aika sitten fb:ssä.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20045157
Tutkijoiden seassa on Häkkinen K.

Tori.

1126637.png

Selasin sun vanhoja instagram kuvia, siellä oli kuvia sun tankkauspäivistä. Söitkö silloin niin paljon kun jaksoit ja mitä tahansa, vai oliko siinä hommassa joku kohtuus ja järki mukana?

Selasin sun vanhoja instagram kuvia, siellä oli kuvia sun tankkauspäivistä. Söitkö silloin niin paljon kun jaksoit ja mitä tahansa, vai oliko siinä hommassa joku kohtuus ja järki mukana?

Riippui vähän, välilä rajoitettuja esim tupla hiilaripäivä, yks tai välillä kaks peräkkäin, sitten välillä otin rajattomasti puhtaasti hiilaria ja normi prodet :)

Riippuu vähän tilanteesta :p

Uskaltaako tähän antaa vinkkejä tai ehdotuksia, vai meneekö ne suoraan kategoriaan <nega>??

Ps ei oo vittuilua vaan ihan asiallinen kysymys

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom