Hyvin otti tuollanen hauisveivaus (20.30 min eteenpäin) ainaki mulla alaselkään ja olkapäihin,mutta niin on varmaan tarkoituskin että tulee ns. epäsuoraa treeniä? välilevyt vaan nitisi.
Päivällä ennen treenejä katsoin videon ja kokeilin nyt illalla samanlaista systeemiä,niin koko sali hiljeni ja katto,rautaa sai laittaa lisää ja ku kunnolla pusersin vauhtia, niin 50kg tanko ei painanu mitään,ainoa ongelma oli,että mulla on varmaan liian heikot etureidet ja pakarat ku ensin meinasin kaatua naamalleen kun sain tangon kunnon vauhtiin ja kropan rytmiin,sitten palatessa takasin lähtöasentoon olin lentää selälleen tangon painon takia?
Otan varmaan samanlaisella systeemillä vauhtikyykyt mukaan niin saa poweria jalkoihinki.
Vuoden 20013 Muscle&fitness lehdessä oli ns. vauhtipenkki eli tanko pukataan täysillä ylös ja kun kädet on ylhäällä suorana,niin päästetään tangosta irti,ootellaan hetki ja otetaan koppi ku tanko palaa alaspäin,mutta vähän tuntu arveluttavalta,että jos se meneeki jotenki huti käsistä,ku vaikka vilkasee sivulle,niin loukkantumisriski kasvaa huomattavasti.
Nooh,hyvä treenejä ja mallia katsotaan edelleen,tuntu sen verran uudelta systeemiltä!