Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8:22 musiikkivalintaa täytyy kyllä arvostaa
Samaa bändiä kuunnellen alko oma kehonnakertelu sillon luurankomodessa
Mutta eikös tuo korokkeella seisominen tunnu aika vaaralliselta kun huojuu noin maan perkeleesti?
En ole alan spesialisti, mutta minusta hyvännäköistä tekemistä tuossa selkätreenissä. Minulla on taipumusta seurata ryhtiä ja muutenkin liikkeen suorittamisen puhtautta ja esim. sun yläkroppa näyttää pysyvän hyvässä ryhdissä.
Treenaatko erikseen syviä selän jne. lihaksia vai ovatko ne tulleet vahvaksi muun treenin ohella?
Ilmeisesti syöt omenat kuorineen vai?
Paljonko menee aikaa ruokien valmistukseen per kerta?
Täytyy sanoa, että vanhakin voi oppia nuoremmilta ja se on minusta hienoa.
Hattua täytyy nostaa kun jaksat päivittäin näitä videoita laittaa! Itselle näistä videoista on tullut päivän kohokohta, kun saa aamukahvin yhteydessä katsoa
Omaankin dieettiin ja treenaamiseen näistä saa ylimääräistä motivaatiota.
Mukavan näköistä seutua tuo Ollin asuinalue. Ja täytyy antaa kehua myös liikkeiden suoritustekniikoista ja liikeradoista. Eipä tule itsekään tehtyä selkäliikkeitä joka toistolla noin suuresta venytyksestä, ja varmaan harvan muunkaan tulee.
Onnea myös täältä tulevan perhelisäyksen johdosta!
Onnittelut myös täältä perheen lisäyksen johdosta !
En muista mainitsitko videolla, mutta koska olikaan laskettu aika ?
View: https://www.youtube.com/watch?v=RBnfRqjQymw
Mites Olli toi EAA:n juominen? Miten tohon desi joka aterialla on päädytty? Ei oo vaan osunut muita vastaan jotka näin tekee niin heräsi mielenkiinto et miten tähän on päädytty ja oletko millaista konkreettista hyötyä havainnut?
Pakko sanoa yksi juttu sinulle Olli.
Sinulta kun löytyy tuo omena jokaiselta aterialta, niin olen itsekkin alkanut syömään omenoita pitkästä aikaa. :D
Aamulla banaani ja pari omenaa päivässä, nam.
Sinulta kun löytyy tuo omena jokaiselta aterialta, niin olen itsekkin alkanut syömään omenoita pitkästä aikaa.