BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ollin videoita on mukava seurata. Heräsin kahden jälkeen, niin kävin uusimmat videosi uudelleen läpi. Tästä on hyvä aloittaa päivä. :)

Kiva kuulla että tykkäät! :)

Hienoa matskua Olli!

Taitaa olla jokin ominaisvika noissa lolvoissa tuo menoveden "puuttuminen" :D

No jep! Syö vastaan tulevienki bensat :V Muuten on kyllä hyvä auto :P

Varmasti jo kysytty, mutta koska kiinnostuit vartalon muokkaamisesta? Mikä asia johti kilpailemiseen ?

Onko olemassa kuvia ajalta, ennenkuin aloitit painoja nostamaan?

Kaikkea hyvää sinne !

Varmasti jo kysytty, mutta koska kiinnostuit vartalon muokkaamisesta? Mikä asia johti kilpailemiseen ?

Onko olemassa kuvia ajalta, ennenkuin aloitit painoja nostamaan?

Kaikkea hyvää sinne !

Kaveri sillon aikonaan oli lähdössä inttiin ja mä olin 13 vuotias ja aloin sen kans niiden autotallissa treenaamaan :D Jotenki siihen jäi vaan koukkuun, tuosta kilpailemisesta en tiedä että mistä kipinä siihen :o Ehkä ottanu vaikutteita jostain reenipätkistä tms :)

Saattaa mul ehkä jotain kuvia löytyä, pitää koittaa tonkia

"BODY Awards 2015 tulokset
1. Mika Nyyssölä 2526
2. Sherko Eliassi 2420
3. Sofia Ruusila-Nousiainen 495
4. Sara Back 313
5. Jaana Malytcheva 199
6. Piia Pajunen 126
7. Iina levanoja 110
8. Tanja Räsänen 96
9. Oona Ylitolonen 60
10. Kati Alander 54"

Kaiken maailman "turhakkeita" päässyt tolle listalle verrattuna siihen että mielestäni Olli ois saanu olla suhteellisen korkealla tuolla listalla suomalaisista menestyneistä fitness/body urheilijoista. Nyyssölän kausi kyllä omaa luokkaansa mutta melkein heti siinä perässä kuuluis olla Ollin paikka :)

"BODY Awards 2015 tulokset
1. Mika Nyyssölä 2526
2. Sherko Eliassi 2420
3. Sofia Ruusila-Nousiainen 495
4. Sara Back 313
5. Jaana Malytcheva 199
6. Piia Pajunen 126
7. Iina levanoja 110
8. Tanja Räsänen 96
9. Oona Ylitolonen 60
10. Kati Alander 54"

Kaiken maailman "turhakkeita" päässyt tolle listalle verrattuna siihen että mielestäni Olli ois saanu olla suhteellisen korkealla tuolla listalla suomalaisista menestyneistä fitness/body urheilijoista. Nyyssölän kausi kyllä omaa luokkaansa mutta melkein heti siinä perässä kuuluis olla Ollin paikka :)

Heh, ei liiotella :p Ei nuo näytä hirveenä noteeraavan junioreita :D

Mitäs Olli tykkäät tuosta Nalgenen 1L juomapullosta ?
Mahtuuko jauhot ilman suppiloa suuaukosta ?
Sekoittuuko hyvin ilman ritilää ?
Ilmeisesti tuo on ainakin kestävämpi mitä normi shakerit.

Hyvä video jalkatreeneistä taas kerran, ilo katsella ! Sinulla on kyllä todella puhtaat tekniikat. ;)

Minulla ainakin on jäänyt mieleen tuo Ollin sanonta, joka pitää kyllä paikkaansa.
Eli treenin tulisi olla kehittävää, eikä kuluttavaa.

Viimeksi muokattu:
Kun vuosina "miekka ja kivi" harrastin kilpaurheilua, niin tulihan sitä vähän mietittyä, mitä voisi tehdä toisin, mutta tuloksetta. Ura on loppunut aikoja sitten ja suurin virhe itselläni oli lähteä kopioimaan huippukilpailijoiden treenisysteemejä. Aivan liikaa treenasin omiin elämäntilanteisiin nähden ja ei ihme, ettei tullut kisoissa menestystä. Onneksi en ole katunut mitään. Tykkäsin enemmän treenaamisesta ("treeniholisti") kuin itse kisailemisesta. :) Nykyään sitä treenaa omaksi iloksi maltillisesti, omaa kroppaa sekä mieltä kuunnellen (minusta erittäin tärkeä kaikille, oli päämäärä mikä tahansa).

Olli, olet joka päivä lähempänä ammattilaisuutta! Näin minä uskon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä video taas!
Mitä tulee tuohon tekemiseen, niin mitä nyt sinua seuraillu, minkä videoiden ja muitten medioiden kanssa pystyny, niin aika jämptisti ja hyvin teet jo mielestäni hommat, jatka vaan samaan malliin :)
Hanska-Jonen ehdotus on hyvä, JP:n voisit ottaa mukaan johonkin videoon jossain muodossa.
Konalle semmonen info, itse olen käyttänyt noita Nalgenen juomapulloja jo muutaman vuoden, itse olen tykännyt ja voin niitä suositella :)

Mitäs Olli tykkäät tuosta Nalgenen 1L juomapullosta ?
Mahtuuko jauhot ilman suppiloa suuaukosta ?
Sekoittuuko hyvin ilman ritilää ?
Ilmeisesti tuo on ainakin kestävämpi mitä normi shakerit.

Hyvä video jalkatreeneistä taas kerran, ilo katsella ! Sinulla on kyllä todella puhtaat tekniikat. ;)

Minulla ainakin on jäänyt mieleen tuo Ollin sanonta, joka pitää kyllä paikkaansa.
Eli treenin tulisi olla kehittävää, eikä kuluttavaa.

Tuo nalgenen pullo on tosi hyvä, mahtuu jauhot ilman suppiloa :) Mulla on kylläkin reenin aikana pelkkä bcaa niin se ainaki sekottuu hyvin, tuskin on ongelmaa vaikka olis maltoakin.
Kiitos, kiva kuullu että tykkäät! :)

Kun vuosina "miekka ja kivi" harrastin kilpaurheilua, niin tulihan sitä vähän mietittyä, mitä voisi tehdä toisin, mutta tuloksetta. Ura on loppunut aikoja sitten ja suurin virhe itselläni oli lähteä kopioimaan huippukilpailijoiden treenisysteemejä. Aivan liikaa treenasin omiin elämäntilanteisiin nähden ja ei ihme, ettei tullut kisoissa menestystä. Onneksi en ole katunut mitään. Tykkäsin enemmän treenaamisesta ("treeniholisti") kuin itse kisailemisesta. :) Nykyään sitä treenaa omaksi iloksi maltillisesti, omaa kroppaa sekä mieltä kuunnellen (minusta erittäin tärkeä kaikille, oli päämäärä mikä tahansa).

Olli, olet joka päivä lähempänä ammattilaisuutta! Näin minä uskon.

Saanko kysyä montako kynttilää synttärikakussasi on sytytetty? :)
Joo, ei sitä ammattilaisuutta saavuta jos ei ite usko siihen!

Oisko teillä ehdotuksia mitä kuvattais jiipeen kans? Niin ja se ruokavideo! En ole unohtanut. Tuppaa vaan tulemaan niin pitkiä videoita että pitäis oma jakso pyhittää sille, mutta toteutan sen kyllä tässä :)

Mitä mieltä olet siitä, että jokainen sarja vedetään aina loppuun asti? Tätä korostaa aika moni kehonrakentaja pitäessään treenejä peruspunttaajille. Faktahan on se, että voimatasojen kehitys kärsii, jos alusta asti paukutetaan aina failureen ja tehdään jotain pakkotoistoja päälle. Omissa kehonrakennustreeneissä teen kovaa, mutta pyrin välttämään suurimmaksi osaksi pakkotoistoja ja failureita, jotka toimivat erikoistekniikkana toisinaan. Molemmat treenityylit testanneena sanoisin, että kohdelihaksella tehty perustreeni, jossa pyritään progressiiviseen painojen kasvatukseen toimii minulle paremmin. Tosin en pidä itseäni kokeneena treenaajana. Ihan mielenkiinnosta kiinnostais tietää, millaisia kokemuksia sinulla on eri treenityyleistä ja kuinka usein käytät erikoistekniikoita? Kasvaako lihas ns. paremmin sillä, ettei voimatasojen anneta kehittyä normaaleilla suorilla sarjoilla? Olet kuitenkin cbb-taustalla ja varmasti kokeillut monenlaista treenityyliä.

Itse en allekirjoita sitä, etteikö kovaa ja kehittävästi voi treenata ilman erikoistekniikoita. Varmaan jossain vaiheessa tulee seinä vastaan tällaisella perustreenillä, mutta useimpia videoita katsoessa (sinä olet yksi poikkeuksista) tulee väistämättä mieleen, että suorat sarjat ovat väärä tapa treenata kehonrakennusta ja aina pitäisi tehdä joka sarja loppuun asti tappaen lihas totaalisesti.

p.s. hyvää materiaalia. Jossain määrin helpoin samaistua, kun treenifilosofia on tällä hetkellä suhteellisen sama.

Viimeksi muokattu:
Oisko teillä ehdotuksia mitä kuvattais jiipeen kans? Niin ja se ruokavideo! En ole unohtanut. Tuppaa vaan tulemaan niin pitkiä videoita että pitäis oma jakso pyhittää sille, mutta toteutan sen kyllä tässä :)

Mene juttemaan JiiPeen kanssa ja kamera käyntiin, etteköhän jotain saa aikaiseksi. ;)

Tai sitten JiiPeen mietteitä sinun tähän astisista saavutuksista siitä päivästä kun aloitte hommiin.
Olisiko JiiPee uskonut, että tulet näin hyvin menestymään ? Mitkä oli odotukset alussa ?
Voisittehan myös jutella sinun siirtymisestä kehonrakennuksen.
Onko jotain tavoite offi painoa asetettu, tuleeko treeneihin muutoksia ? Ehkä tuplatreeniä, enemmän erikoistekniikoita tms.
Miten JiiPee uskoo sinun menestyvän kehonrakennuksessa ?
Missä JiiPee näkee sinut tulevaisuudessa ?

JiiPeen mielestä yleisimmät virheet joita salilla näkee ?
JiiPeen tärkeimmät neuvot ruokavalioon / treeniin, jotka hän haluaisi jakaa tavoitteellisesti treenaaville ?

Mitä mieltä JiiPee on monijakoisista ohjelmista vs. Harvajakoiset.

Minkälaiset voimatasot JiiPeen mielestä natikan kannattaisi hommata ennen kuin alkaa liikaa "hifistelemään" ja miettii enemmän lihaksen kokemaa rasitusta kuin sarjapaino progressiota.
Mitä näitä liikkeitä nyt on.. Penkki / kyykky / mave ainakin.

Sen enempää tietämättä taustoja juurikaan mistään.

- Ensinnäkin, onnea tulevasta lapsesta molemmille!
- Onko suhde alkanut ennen vai jälkeen bodailun alkua?
- Kuinka paljon jouduit suostuttelemaan että siippa alkoi tekemään sulle mealpreppiä?
- Mitäs tommonen 96m2 lukaali sitten oikein maksaa noilla koordinaateilla?

Konaalta tuli kyllä jo hyviä ideoita. Itseä kiinnostaisi kuulla mitä hän pitää kehonrakennusuran suurimpina haasteina tai karikoina noin yleisesti. Hänellä kun on kertynyt näkemystä ja kokemusta melkoisesti eri kanteilta. Itsensä rikkominen on varmaan näitä tavallisimpia perusongelmia, mutta sitten taas pidemmässä juoksussa voi ajautua myös toisinlaisiin, vaikeammin nähtäviin karikoihin, kuten ylikuntoon ja kehon hormonitasojen lyttäämiseen jne. Tähän hieman liittyen olisi mukava kuulla mitä ominaisuuksia hän toivoo optimaaliselta kilpailijalta. Onko nähtävissä jotain trendejä, mitkä asiat kisaajilta (ja miksei normipulliaistenkin saliryskäämisessä) yleensä puuttuu jos menestystä ei oikein tule?

Back
Ylös Bottom