Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ollilla autossa webasto?
Sen enempää tietämättä taustoja juurikaan mistään.
- Ensinnäkin, onnea tulevasta lapsesta molemmille!
- Onko suhde alkanut ennen vai jälkeen bodailun alkua?
- Kuinka paljon jouduit suostuttelemaan että siippa alkoi tekemään sulle mealpreppiä?
- Mitäs tommonen 96m2 lukaali sitten oikein maksaa noilla koordinaateilla?
Mitä mieltä olet siitä, että jokainen sarja vedetään aina loppuun asti? Tätä korostaa aika moni kehonrakentaja pitäessään treenejä peruspunttaajille. Faktahan on se, että voimatasojen kehitys kärsii, jos alusta asti paukutetaan aina failureen ja tehdään jotain pakkotoistoja päälle. Omissa kehonrakennustreeneissä teen kovaa, mutta pyrin välttämään suurimmaksi osaksi pakkotoistoja ja failureita, jotka toimivat erikoistekniikkana toisinaan. Molemmat treenityylit testanneena sanoisin, että kohdelihaksella tehty perustreeni, jossa pyritään progressiiviseen painojen kasvatukseen toimii minulle paremmin. Tosin en pidä itseäni kokeneena treenaajana. Ihan mielenkiinnosta kiinnostais tietää, millaisia kokemuksia sinulla on eri treenityyleistä ja kuinka usein käytät erikoistekniikoita? Kasvaako lihas ns. paremmin sillä, ettei voimatasojen anneta kehittyä normaaleilla suorilla sarjoilla? Olet kuitenkin cbb-taustalla ja varmasti kokeillut monenlaista treenityyliä.
Itse en allekirjoita sitä, etteikö kovaa ja kehittävästi voi treenata ilman erikoistekniikoita. Varmaan jossain vaiheessa tulee seinä vastaan tällaisella perustreenillä, mutta useimpia videoita katsoessa (sinä olet yksi poikkeuksista) tulee väistämättä mieleen, että suorat sarjat ovat väärä tapa treenata kehonrakennusta ja aina pitäisi tehdä joka sarja loppuun asti tappaen lihas totaalisesti.
p.s. hyvää materiaalia. Jossain määrin helpoin samaistua, kun treenifilosofia on tällä hetkellä suhteellisen sama.
Onnittelut Ollille tulevasta perheenlisäyksestä! Toivotaan et kaikki sujuu hyvin
Saanko kysyä montako kynttilää synttärikakussasi on sytytetty?
Minkä tyyppiset lämmittelyt sinulla on treeneihin?
Hyvää settiä! Mä odotan et koska se jäätelö häviää pakkasesta
Tulee illalla dunkkuun ku menee kotia :D
Ootko taas heränny kahelta yöllä? :D Nukukko nä ollenkaa.
Miten usein maistuu alkoholi nykyisin? Täysi absolutisti vai kohtuudella? Tavoitteesi on korkealla ja siksi kiinnostaa.
Lisäksi kiinnostais tietää, onko vielä ns. isompi vaihde kehonrakennuksen osalta vai mennäänkö edelleen samoilla keinoilla kuin viime bulkilla. Mikäli et halua vastata tähän, älä vastaa, vaan jätä kysymys huomioimatta.
p.s. tarkoitin edellisen viestin sarjojen loppuun asti viemisellä sitä, että toistot päättyvät failureen. Hyviä treenejä ja jatka videoiden tekemistä.
On kyllä mukavan oloinen poeka tämä Olli. Niin mukava, että innosti minuakin kokeilemaan pitkästä aikaa tuommoista perustreeniä a-la 5*8 ja hyvältä tuntui, vaikka oon jo vanha ja raihnainen.
Mutta mitä on tämä puhe ja vihjailut tästä lajinvaihdosta? Onko se jo päätetty vai vielä harkinnassa? Siis muutamassa kommentissa on tuonsuuntaista ollut,
Viimeksi otin joulupäivänä ku olin Kemijärvelle kavereittan kans rilluttelemassa Sitä ennen 1,5v ilman ryyppyä ja varmaan seuraavan kerran tämänvuoden joulu- tai tapaninpäivänä