BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko ollilla autossa webasto?

Oliski :p Mulla ei jostain syystä anna volvo ryyppyä jos piettää roikassa nii lähtee helekutin huonosti hyrskyttämään, varmaan joku antura vika?

Sen enempää tietämättä taustoja juurikaan mistään.

- Ensinnäkin, onnea tulevasta lapsesta molemmille!
- Onko suhde alkanut ennen vai jälkeen bodailun alkua?
- Kuinka paljon jouduit suostuttelemaan että siippa alkoi tekemään sulle mealpreppiä?
- Mitäs tommonen 96m2 lukaali sitten oikein maksaa noilla koordinaateilla?

- Kiitoksia :)
- 2013 loppuvuodesta yritettiin ekan kerran, olin silloin dieetillä 2014 kevään kisoihin ja eise oikeen onnistunu sillon, pikku breikki tuli siinä sitten ja 2014 kesällä alettiin uuestaan :) Nyt kun on yhteistä aikaa takana jonku aikaa niin ei haittaa vaikka oonki dieetillä, tietenki se vähän näkyy arjessa, mutta kuitenki :)
- En oikeastaan muista, tuskin kovin paljoa ku ei muista :D viimevuoden nfen ja mm kisan välillä en tainnu tehdä kertaakaan eväitä töihin :D Kyllä se Aila minua jeesii dieetillä hirmusesti.
- tonnin neliö :) Eli ei juuri mitään :D

Mitä mieltä olet siitä, että jokainen sarja vedetään aina loppuun asti? Tätä korostaa aika moni kehonrakentaja pitäessään treenejä peruspunttaajille. Faktahan on se, että voimatasojen kehitys kärsii, jos alusta asti paukutetaan aina failureen ja tehdään jotain pakkotoistoja päälle. Omissa kehonrakennustreeneissä teen kovaa, mutta pyrin välttämään suurimmaksi osaksi pakkotoistoja ja failureita, jotka toimivat erikoistekniikkana toisinaan. Molemmat treenityylit testanneena sanoisin, että kohdelihaksella tehty perustreeni, jossa pyritään progressiiviseen painojen kasvatukseen toimii minulle paremmin. Tosin en pidä itseäni kokeneena treenaajana. Ihan mielenkiinnosta kiinnostais tietää, millaisia kokemuksia sinulla on eri treenityyleistä ja kuinka usein käytät erikoistekniikoita? Kasvaako lihas ns. paremmin sillä, ettei voimatasojen anneta kehittyä normaaleilla suorilla sarjoilla? Olet kuitenkin cbb-taustalla ja varmasti kokeillut monenlaista treenityyliä.

Itse en allekirjoita sitä, etteikö kovaa ja kehittävästi voi treenata ilman erikoistekniikoita. Varmaan jossain vaiheessa tulee seinä vastaan tällaisella perustreenillä, mutta useimpia videoita katsoessa (sinä olet yksi poikkeuksista) tulee väistämättä mieleen, että suorat sarjat ovat väärä tapa treenata kehonrakennusta ja aina pitäisi tehdä joka sarja loppuun asti tappaen lihas totaalisesti.

p.s. hyvää materiaalia. Jossain määrin helpoin samaistua, kun treenifilosofia on tällä hetkellä suhteellisen sama.

Kyllä se pitää tappiin asti sarja vetää, niin kauonku itellä paukkuja riittää. Joka treeni kerralla pitää mennä eteenpäin :) Mulla tämä treeni on atm vähän erilaista ku oli tuo dieetti vasta tuossa, tavallaan alotin aika keveyesti ekan reeni kierron ja nyt kokoajan lisäilen kuormia :) Mä enoo viimeiseen kolmeen - neljään vuoteen tehny yhtään pakkotoistoa tai pudotus-sarjaa tms.

Joskus mulla on jotain pientä liikepari hässäkkää yms mutta harvoin on erikoistekniikoita ja yleensä teen 2 kovaa suoraa sarjaa per liike. Niin ei oikeen osaa sanoa toimiiko erikoistekniikat paremmin ku suorat sarjat :)

En lupaa vielä mitään tuosta Jiipeen kans videoinnista, yritetään parasta. jiipeekin on aika kiireinen, mutta katsotaan! Eiköhän se joskus onnistu, mutta älkää odottako ihan heti huomenissa! :D

Volli-Olli on kyllä niin mahtiäijä, että en keksi sanoja sitä kuvaamaan! Mahtifysiikka ja tuo sinun luonne! Teet maaimasta pikkuisen paremman paikan, kun olet olemassa ja se on jo jotain!

Saanko kysyä montako kynttilää synttärikakussasi on sytytetty? :)

Onhan noita kynttilöitä kertynyt kun ikää on 52. :oujee: Yhtä sun toista on nähty ja koettu ja vielä enemmän on näkemättä. Mm. tämä bodausmaailma on tullut uutena kuvioon mun elämään, joskin kyllä murkkuiässä olin jo kiinnostunut lajista. Edesmennyt Jyrki Savolainen yritti houkutella mukaan touhuun noihin aikoihin (Jyrki ja Keijo Reiman olivat mun suosikkeja), mutta en jostakin syystä lähtenyt mukaan touhuun. Oisko nyt sitten uusi nuoruus, vaikka kroppa tahtoo natista liitoksistaan. :D

Kysymyksiä JiiPeelle:

- Millaisena JiiPee näkee miesten kehonrakennuksen tulevaisuuden Suomessa?
- Kyse on ns. yksilölajista, mutta voisiko yhteistyötä lisätä tavalla tai toisella Suomen bodyskenessä, jotta menestyksen mahdollisuuksia voitaisiin parantaa kansainvälisillä areenoilla ja saataisiin uusia tulevaisuuden lupauksia enemmän lajin pariin?
- Usein kysytään paljon apua treeneihin ja ruokailuun. Oletko havainnut, että säännöllinen kunnon lepo jäisi enemmän tai vähemmän toisisijaiseksi kisailijoilla ja harrastelijoilla? Itse ainakin jos nukun liian vähän, niin sen kyllä huomaa vireystilassa arjen rutiineissa.
- Päteekö samat lainalaisuudet itse bodaustyyppisessä salitreeneissä, jos aloittaa treenaamaan esim. yli 45-50 vuotiaana ja oletetaan perusterveyden olevan kunnossa? Eli suositteletko samaan tapaan monivelliikkeitä ja muita aloittelijoiden perustreenisysteemejä? (Palautumiskykyyn itse ainakin joudun enemmän kiinnittämään huomiota kuin mitä nuorempana, mutta se on luonnollista.) ... Toivottavasti tämä kysymys ei ollut liian rautalankamainen viritys.

Kiitokset ja tsempit Jiipeelle sekä tietysti Ollille, joka näin netin kautta seurattuna tekee hienoa duunia nuorena urheilijana! :)

Minkä tyyppiset lämmittelyt sinulla on treeneihin?

Ootko taas heränny kahelta yöllä? :D Nukukko nä ollenkaa. Mä ruukaan lämmitellä sitä lihasta mitä alan treenaamaan pikkupainoilla ja erilaisilla lämmittely liikkeillä, käsien pyörittelyä ym pientä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootko taas heränny kahelta yöllä? :D Nukukko nä ollenkaa.

Heräsin eilen klo 19.00-20.00 väliillä muistaakseni 2-3 tunnin nokosten jälkeen. Kyllä mulle on aina uni maistunut tosi hyvin. Osa syy on tähän sekavaan nukkumiseen olkapään operaatio joulukuussa. Tahtoo nukkuminen olla tyyliä "nukkuu 2-3 tuntia, herää ja kukkuu jonkun aikaa, kunnes taas simahtaa". :D Mutta aikomus on korjata tämä "yöllä kukkuminen" kun on paluu töihin pian ja eilen sain myös luvan aloittaa olkapään seudun lihasten vahvistamisen (surkeassa kunnossa). :)

Miten usein maistuu alkoholi nykyisin? Täysi absolutisti vai kohtuudella? Tavoitteesi on korkealla ja siksi kiinnostaa.

Lisäksi kiinnostais tietää, onko vielä ns. isompi vaihde kehonrakennuksen osalta vai mennäänkö edelleen samoilla keinoilla kuin viime bulkilla. Mikäli et halua vastata tähän, älä vastaa, vaan jätä kysymys huomioimatta.

p.s. tarkoitin edellisen viestin sarjojen loppuun asti viemisellä sitä, että toistot päättyvät failureen. :) Hyviä treenejä ja jatka videoiden tekemistä.

Miten usein maistuu alkoholi nykyisin? Täysi absolutisti vai kohtuudella? Tavoitteesi on korkealla ja siksi kiinnostaa.

Lisäksi kiinnostais tietää, onko vielä ns. isompi vaihde kehonrakennuksen osalta vai mennäänkö edelleen samoilla keinoilla kuin viime bulkilla. Mikäli et halua vastata tähän, älä vastaa, vaan jätä kysymys huomioimatta.

p.s. tarkoitin edellisen viestin sarjojen loppuun asti viemisellä sitä, että toistot päättyvät failureen. :) Hyviä treenejä ja jatka videoiden tekemistä.

Viimeksi otin joulupäivänä ku olin Kemijärvelle kavereittan kans rilluttelemassa :) Sitä ennen 1,5v ilman ryyppyä ja varmaan seuraavan kerran tämänvuoden joulu- tai tapaninpäivänä :)

Ei ole, pitää nämä voimailut voimailla ensin ennen bodytreenejä! :)

On kyllä mukavan oloinen poeka tämä Olli. Niin mukava, että innosti minuakin kokeilemaan pitkästä aikaa tuommoista perustreeniä a-la 5*8 ja hyvältä tuntui, vaikka oon jo vanha ja raihnainen.
Mutta mitä on tämä puhe ja vihjailut tästä lajinvaihdosta? Onko se jo päätetty vai vielä harkinnassa? Siis muutamassa kommentissa on tuonsuuntaista ollut,

On kyllä mukavan oloinen poeka tämä Olli. Niin mukava, että innosti minuakin kokeilemaan pitkästä aikaa tuommoista perustreeniä a-la 5*8 ja hyvältä tuntui, vaikka oon jo vanha ja raihnainen.
Mutta mitä on tämä puhe ja vihjailut tästä lajinvaihdosta? Onko se jo päätetty vai vielä harkinnassa? Siis muutamassa kommentissa on tuonsuuntaista ollut,

Kiitos! :) Kyllä se on vankasti päätetty! :)

Hyviä ja mielenkiintoisia videoita! Jatka samaa rataa Olli!!

Pakko kyllä sanoa että jonkun mielestä vois olla tylsää samanlaista päivästä toiseen tekemistä toi Ollin arki,
mutta omaan silmään se on ainakin kadehdittavan tasaisesti ja tarkkaan suoritettua tekemistä erittäin rennolla
otteella :)

Paljonko tulee unta vuorokaudessa? Minkälaista lihashuoltoa tulee harrastettua?

Viimeksi otin joulupäivänä ku olin Kemijärvelle kavereittan kans rilluttelemassa :) Sitä ennen 1,5v ilman ryyppyä ja varmaan seuraavan kerran tämänvuoden joulu- tai tapaninpäivänä :)

Jaa se oli Olli-poikaki joulupäivänä turhuuden torilla. :D Eipä tullut törmättyä, muita Kempan puntti-penttejä tuli kyllä nähtyä. :D

Back
Ylös Bottom