BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä miksi vetää happea ?? Todella hyvä kirjoitus, asia on juuri noin kuin bob kirjoitti, savolainenhan myös tätä toitotti dietilläkin pitää treenata kovaa. Dietillä myös pystyy kehittyä jos vaan asiat tehdään oikein.

Olen siis itsekkin suurimmaks osaks samaa mieltä tosta bobin kirjotuksesta, mutta itse vaan sain sellasen kuvan, että ollilla olisi jokin aivan uudenlainen tapa treenauttaa kun taas omalla kokemuksella valmentajallani on ollut hyvinkin pitkälti samanlaiset metodit kun mitä tossa kuvailtiin ollilla olevan.

Hä?
No ei ole,kuten sanoin olen ollut ollin ja monen muunkin valmennuksessa tässä viimeisen 10 vuoden aikana.
Onhan se eri asia kokea asiat kuin täällä netissä kuvitella että kaikki valmentaa samoin ja tekee samoja juttuja jos ei itse ole ollut oikeissa valmennuksia pitempiä aikoja.

Kenen valmennuksessa sä olet ollu ja oletko ollut niiden jälkeen Ollin?

Et ole varmaan ollut kuin fitfarmin ilmaisessa mutta tiedät että kaikki peeteet on hyviä ja samat metodit kaikilla :D

Joo,jätän tämän tähän mun osalta,olen sanonut mielipiteeni ja mulla on tietoa mm Bullin valmennuksesta sekä ja monen muun tunnetun suomen huipun

Ainii,enhän minä mistään mitään tiedä,muut tietää jotka ei ole niitä matkoja kokenut itse mutta "ne vaan tietää niin hyvin ettei niiden tarvi edes kokeilla valmennuksia" :D

En ole ollut ollin enkä fitmarmin valmennuksessa. En väitä vastaan tosta jos kerta olet niin monet valmentajat kolunnut läpi. Omalla valmentajalla vaan on saman tyyliset metodit kun mitä kuvailit ja ollut oletuksena, että muillakin olisi sinne suuntaan.

mies on keksinyt jotain mitä ilmeisesti kukaan muu ei ole.

Joo ihan varmasti. Kyllä. Näin 2018. Eiköhän nuo kehitykset mene ihan sen piikkiin, että a) porukka ei vaan ole ''osannut'' treenata ennen valmennusta b) uuden valmennuksen myötä tehdään jotain sellaista mitä ei olla koskaan ennen tehty ja kroppa siihen reagoi tai c) enemmän volyymia on aina enemmän volyymia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä taitaa olla Suomen lihaisin selkä. :eek: Papa Nyyssis vastaa parhaimmasta kokonaisuudesta selän osalta (malli, erottuvuus), mutta absoluuttisen pihvin määrässä Olli näyttäisi olevan edellä.

Varmasti kyllä tuon kokoluokan miehistä, mutta kyllä ne suurimmat pihvit löytyy muutamalta +100kg ukolta.

Tässä taitaa olla Suomen lihaisin selkä. :eek: Papa Nyyssis vastaa parhaimmasta kokonaisuudesta selän osalta (malli, erottuvuus), mutta absoluuttisen pihvin määrässä Olli näyttäisi olevan edellä.
Pakko kyllä tähän sanoa, että jos kokeilen katsoa omaa selkääni tuollein etukameralla peilin kautta, niin se näyttää todella paljon massiivisemmalle ja leveämmälle, kun mitä on oikeasti. Tätä voi jokainen kokeilla itse :D

Pakko kyllä tähän sanoa, että jos kokeilen katsoa omaa selkääni tuollein etukameralla peilin kautta, niin se näyttää todella paljon massiivisemmalle ja leveämmälle, kun mitä on oikeasti. Tätä voi jokainen kokeilla itse :D
Tottahan tuo on, mutta epäilen että Tomin mielipide perustuu muuhunkin kuin tuohon yksittäiseen kuvaan.

Olli on kyllä virallisesti jättäny ihmisyyen taakseen:rock::worship:

Olli on esimerkki siitä kun asiat tehdään oikein ja kunnolla. Vaatii melkoisesti panostusta kaikessa että saa noin mahtavan kehityksen. Ulkomaalainen valmentaja ja Ollin oma tieto lajista vie ukon varmuudella pro lavoille ja mahdollisesti siellä jopa menestykseen. Hienoa seurata Ollin tekemistä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom