Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä miksi vetää happea ?? Todella hyvä kirjoitus, asia on juuri noin kuin bob kirjoitti, savolainenhan myös tätä toitotti dietilläkin pitää treenata kovaa. Dietillä myös pystyy kehittyä jos vaan asiat tehdään oikein.
Hä?
No ei ole,kuten sanoin olen ollut ollin ja monen muunkin valmennuksessa tässä viimeisen 10 vuoden aikana.
Onhan se eri asia kokea asiat kuin täällä netissä kuvitella että kaikki valmentaa samoin ja tekee samoja juttuja jos ei itse ole ollut oikeissa valmennuksia pitempiä aikoja.
Kenen valmennuksessa sä olet ollu ja oletko ollut niiden jälkeen Ollin?
Et ole varmaan ollut kuin fitfarmin ilmaisessa mutta tiedät että kaikki peeteet on hyviä ja samat metodit kaikilla :D
Joo,jätän tämän tähän mun osalta,olen sanonut mielipiteeni ja mulla on tietoa mm Bullin valmennuksesta sekä ja monen muun tunnetun suomen huipun
Ainii,enhän minä mistään mitään tiedä,muut tietää jotka ei ole niitä matkoja kokenut itse mutta "ne vaan tietää niin hyvin ettei niiden tarvi edes kokeilla valmennuksia" :D
mies on keksinyt jotain mitä ilmeisesti kukaan muu ei ole.
Kaikki on natuja kuitenkin, joten en ymmärrä pointtia?Kehittymisessä dieetillä lienee aika paljon eroa sen suhteen, kisataanko CCB:ssa vai BB:ssa.
Kaikki on natuja kuitenkin, joten en ymmärrä pointtia?
Tässä taitaa olla Suomen lihaisin selkä. Papa Nyyssis vastaa parhaimmasta kokonaisuudesta selän osalta (malli, erottuvuus), mutta absoluuttisen pihvin määrässä Olli näyttäisi olevan edellä.
Pakko kyllä tähän sanoa, että jos kokeilen katsoa omaa selkääni tuollein etukameralla peilin kautta, niin se näyttää todella paljon massiivisemmalle ja leveämmälle, kun mitä on oikeasti. Tätä voi jokainen kokeilla itse :DTässä taitaa olla Suomen lihaisin selkä. Papa Nyyssis vastaa parhaimmasta kokonaisuudesta selän osalta (malli, erottuvuus), mutta absoluuttisen pihvin määrässä Olli näyttäisi olevan edellä.
Tottahan tuo on, mutta epäilen että Tomin mielipide perustuu muuhunkin kuin tuohon yksittäiseen kuvaan.Pakko kyllä tähän sanoa, että jos kokeilen katsoa omaa selkääni tuollein etukameralla peilin kautta, niin se näyttää todella paljon massiivisemmalle ja leveämmälle, kun mitä on oikeasti. Tätä voi jokainen kokeilla itse :D
Kokeilin kullilla ja yhtä pieneltä näytti.Pakko kyllä tähän sanoa, että jos kokeilen katsoa omaa selkääni tuollein etukameralla peilin kautta, niin se näyttää todella paljon massiivisemmalle ja leveämmälle, kun mitä on oikeasti. Tätä voi jokainen kokeilla itse :D