Mun jalkoja ei kannata katsoa lainkaan, kun en 6kk ole kunnolla niitä päässyt treenaamaan.
Tulihan se sieltä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun jalkoja ei kannata katsoa lainkaan, kun en 6kk ole kunnolla niitä päässyt treenaamaan.
Jaa niin mikä tuli?Tulihan se sieltä :D
Ollille haluan antaa täällä erikoismaininnan. On sitten NIIN pysäyttävä näky livenä tuolla bäkkärillä... sitä ei moni ole päässyt kokemaan ihan vierestä. Uskomaton määrä lihasta pakattu varteen näin lyhyessä ajassa. Kertoo jotain omistautumisesta asialleen. Lisäksi niin rento ja nöyrä kaveri, että ansaitsee kyllä enemmän arvostusta.
Seurannut välillä tätä ketjua täällä ja tulin sanomaan vain sen että elekee työ täällä neuvoko Ollia tekemään sitä tai tätä, kyllä se tietää mitä se tekee ja haluaa tehdä ja millaiseksi haluaa tulla.. Tsemppiä Ollille vikoille viikoille. Nyt kaikki kannustetaan Ollille paras sijoitus Coatista!
Noilla koivilla pysyy pystyssä vähän kovemmallakin tuulella.
Varsin hurja.
Kisakumppaneilla kohtalo kurja.
Kisakumppaneilla kohtalo kurja.
No mutta pidettiinhän Pekkaakin täällä Overall voittajana ja kuinkas kävikään..
Minä vahingossa sarkasmi. Minä en tosiaankaa vertaa kisoja toisiinsa. Keventävä heitto oli vain tästä pakkiksen analysoivasta voimasta. Jonka toivottavasti viimeistää tästä tajuaa.Ihan tosissaan siis vertaat ammattilaiskisoja kotimaan kisaan?
Ettei kukaan taas pahoita mieltänsä tai ymmärrä väärin, nii hienoahan se olisi jos Olli voittaisi.
Eikös Olli nyt kuitenkin ole menossa amatöörikisoihin kisaamaan?Ihan tosissaan siis vertaat ammattilaiskisoja kotimaan kisaan?
Ettei kukaan taas pahoita mieltänsä tai ymmärrä väärin, nii hienoahan se olisi jos Olli voittaisi.