Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kyllä ja tuossa Nyyssiksen ja Killen rinnallakin näytti todella kovalta, vaikka ei värejä pinnassa ja omiin kisoihin vielä se kuukausi. Todella häijy paketti tulee kisoihin. Sitähän ei tiedä, mitä friikkejä siellä Dominikaanisessa on vastassa, Euroopassa sattaisi olla helpompi pärjätä.Varsin järisyttävä guestpose. Äijä on levee ku ladonovi.
Mun jalkoja ei kannata katsoa lainkaan, kun en 6kk ole kunnolla niitä päässyt treenaamaan.Ei Ollin reidet kyllä kalvenneet yhtään. Siinä seurassa itsesiassa näytti Ollin reidet sopusuhtaisemmilta yläkroppaan verrattuina, kuin Mika Nyyssölä. Vai katsoinko jotenkin väärin? Kummaltakaan mitään ottamatta pois. Kovia vierailijoita olivat kaikki ja varmasti voi odottaa tulosta kilpalavoilta ulkomailla.
Mikä vikana?Mun jalkoja ei kannata katsoa lainkaan, kun en 6kk ole kunnolla niitä päässyt treenaamaan.
Jos et lainkaan ole mua seurannut, niin useat loukkaantumiset.Mikä vikana?
Mun jalkoja ei kannata katsoa lainkaan, kun en 6kk ole kunnolla niitä päässyt treenaamaan.
Ok. Muistelin kyllä että jalkaprässissä tuli jotain pohjevammaa jokin aika sitten.. tsemppii jokatapauksessa reeneihin/kuntoutukseen. Pitääpä käydä lukemassa sitä blogiaJos et lainkaan ole mua seurannut, niin useat loukkaantumiset.
Ikävä kuulla. Mutta kaikkea hyvää kuitenki jatkoa ajatellen. Toivottavasti pääset vielä kilpailemaankin omalla tasollasi. 2015 nevör förget!Sisäreisi repes myös sen pohkeen jälkeen. Kaikkee tollaista ärsyttävää, jotka toki estää täyden treenaamisen ja valmistautumisen. Mutta äkkiä ne lihat takaisin saadaan, kun pääsee taas rytmiin ja ylipäätään treenaamaan säännöllisesti.