BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en aina ymmärrä kun kauhee vaiva hommata ne lihakset ja dieetata, sitten poseerauksilla hukataan ne lihat. Jos Olli vain kiertäisi tuota rintaposea, niin massatkin näkyisi. Ei mitään maailman järkeä tehdä toisin kuin muut, koska siinä tulee takkiin poseeratessa.

Ihan sama ketä katsoo, niin kierto nyt vain on edullista, mä en ymmärrä miksei sitä Olli tee. Se pitää noin tehdä, piste, ei todellakaan sivuttain, jolloin levys katoaa, ei näy edes toinen rinta jne. Ja Ollilla toi on aina poseerattu noin, kannattaa edes kerran koittaa toisin. Ollin älytön hartialeveys vielä tekee tosi hyvää rintaposelle kun kiertää edes sen 10cm. Koutsikin kiertää, niin miksei se sano?

image.png

Tarviiko insta kuvissa poset olla millilleen kuten kisoissakin? Mä sanon Ollille että poseeraa jatkossakin ihan vittuillessaan noin kuvissa mut kisoja varten treenaa sen kierron ja näyttää sit kuinka vitun kova se rintapose on :)

Tarviiko insta kuvissa poset olla millilleen kuten kisoissakin? Mä sanon Ollille että poseeraa jatkossakin ihan vittuillessaan noin kuvissa mut kisoja varten treenaa sen kierron ja näyttää sit kuinka vitun kova se rintapose on :)
No katsos kun mä olen noita kisoja katsonut ja nähnyt ja niissä sama juttu. Että vittuillakseenko poseeraa myös kisoissa niin?

Eihän @Mike ilkeyttään neuvo näitä asioita vaan hyvää hyvyyttään. Se on niin totta, että se old school Arskatyylinen rinta sivulta, jossa nostetaan rintakehä ylös ja ollaan aivan sivuttain, on nykypäivänä väärä tapa poseerata. Hartialinjaa katsotaan tuomaristosta käsin ja se yläkerta on nyt vain kierrettävä näkyviin. Kuten Mike laittoikin tuon kuvan ammattilaisista tekemässä rinta sivulta -posea. Taaempi olkapää esiin kiertämällä yläkertaa, taaempaa rintalihasta puristetaan tiukaksi, kylki tiukaksi, taaempi käsi lähelle kylkeä, etummainen rintalihas saa olla rentona. Ks. Dexterin täydellinen rinta sivulta pose. 5/5.

Ottamatta kantaa miten se pitää tehdä pisteytyksen näkökuömasta, miusta olisi hienoa jos se vanha rintapose tulisi takaisin. Onhan noita poseja jo ihan kyllikseen missä se hartileveys näkyy.

Mahtavaa Olli, että jaksat välittää noita dieetin mukanaan tuomia tuntemuksia ja ajatuksia meille. Muutenkin nämä sun rehelliset, aidon oloiset pohdiskelut arjen keskeltä tuo näihin jotakin uniikkia. Helvetin hienoa myös seurata, miten kuvaat ja sanoitat tuota bodauksen ja muun elämän välillä tasapainoilua. Kun miettii tätä sun kisojen jälkeistä vuotta, ei näin sivusta seuraajana ihmetytä ollenkaan, jos askel välissä painaa. Kehityshän on joka tapauksessa ollut ihan älytöntä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää viimeaikaiset videot varsinkin ovat olleet erittäin mielyttävää katseltavaa. Tämmäntasoista videopäiväkirja tyyppistä settiä on oikeestaan vain yksi ennen Ollila kyennyt tuottamaan. Eräs edesmennyt tatuoitu isoherra.

Suositut

Back
Ylös Bottom