BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin joo tuostahan se JiiPee juttelikin Maken kanssa tuossa videolla kohdasta 1:04:00 alkaen

View: https://www.youtube.com/watch?v=8pc1AOh58Ew

JiiPee puhui tuossa 1:04:00 kohdassa kisa viimeistelyistä ja siinä suolan käyttäytymisestä. Ei puhu tässä yhteydessä normi ruokailun suolankäytöstä treenin ympärillä/aikana. Kannattaa ottaa huomioon jos käytää pumppi latureita, suurimmassa osassa niissä on suolaa...silloin ei mene tuon suunnitelman mukaan.

Kyllä se sanoi tuossa että "offarillakin" suosittelee tuota protokollaa, @Volli korjannee jos olen väärässä.
Juu. Ollihan selosti systeemin miten ohjeet annettu. Jos teet itsekkin tuon mukaan ota huomioon jos treenin aikana käytät pumppilatureita, niissä yleensä on natriumia, silloin ei mene kyseisen ohjeen mukaan.

Siis onko tähän suolattomuuteen joku muukin peruste kuin, että "musta tuntuu ja näin on aina tehty"?

Onko tällä oikeasti johonkin vaikutusta? Mielenkiintoista...

Tsemppiä Ollille loppu dieetille!

Siis onko tähän suolattomuuteen joku muukin peruste kuin, että "musta tuntuu ja näin on aina tehty"?

Onko tällä oikeasti johonkin vaikutusta? Mielenkiintoista...

Tsemppiä Ollille loppu dieetille!

Entiedä, teen vaan niin kun valmentaja sanoo ja ihan hyvää tulosta tässä on saatu aikaan :) Jotku sanoo että pitäis just syyä suolee reeninjälkeen, mutta meitä on moneksi ja semmosta tämä bodaus on :) Ei oovaa yhtä oikeaa tapaa!

Entiedä, teen vaan niin kun valmentaja sanoo ja ihan hyvää tulosta tässä on saatu aikaan :) Jotku sanoo että pitäis just syyä suolee reeninjälkeen, mutta meitä on moneksi ja semmosta tämä bodaus on :) Ei oovaa yhtä oikeaa tapaa!

Ootko muuten testannu käytännössä, että huomaako kropassa eroa jos syö treenin jälkeisellä aterialla suolaa vs. ei syö treenin jälkeisellä aterialla suolaa?

Iso riisi annos salin jälkeen ilman suolaa, on kuin puuta söisi. Monesti palautusjuoma on makeutensa takia vienyt suurimmat ruokahalut jo valmiiksi, joten suola auttaa tuomaan ruokaan kaivattua makua. Tämä siis vain plussakaloreilla tietenkin ja tämä on vain oma henkilökohtainen mielipiteeni.

Mitenkäs Ollilla muuttuu offilla tuo proteiinin määrä ? Et varmaan ihan tuota 34 g pelkästä PROTEIINISTA ota joka aterialla, taitaisi nousta kokonais proteiinin saanti melkoisesti muuten ? Tuleeko offilla syötyä hiilihydraatteja iltapalalla ?

Voipi olla, että joku on aikaisemmin kysynyt, mutta kysynpäs silti :) Teetkö tällä hetkellä aerobista ja mikäli et, onko tulossa kuvioihin vielä dieetin edetessä ?

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksei ottais? 5-6 ateriaa päivässä ja jokasella se about 34g prottua ni eihä siit tuu ku about 200 grammaa päivässä. Mitä oon katellu ni osa valmentajista pistää saman painosille cbb kisaajille jopa 300g prottua päivään offilla

Mitenkäs Ollilla muuttuu offilla tuo proteiinin määrä ? Et varmaan ihan tuota 34 g pelkästä PROTEIINISTA ota joka aterialla, taitaisi nousta kokonais proteiinin saanti melkoisesti muuten ? Tuleeko offilla syötyä hiilihydraatteja iltapalalla ?

Voipi olla, että joku on aikaisemmin kysynyt, mutta kysynpäs silti :) Teetkö tällä hetkellä aerobista ja mikäli et, onko tulossa kuvioihin vielä dieetin edetessä ?

Prodet pysyy samana offillakin :) iltapalalla myös hiilarit offilla ja dieetilläki aina sinne asti ku voi, en tiiä aerobisesta vielä ja mahdollisimman pitkään mennään ilman tod. Näk. Lepopäiville tulee ekana jos tulee. Tänään taas oli dieetin alin aalupaino ja just syön ku elukka :D

Ootko muuten testannu käytännössä, että huomaako kropassa eroa jos syö treenin jälkeisellä aterialla suolaa vs. ei syö treenin jälkeisellä aterialla suolaa?

En oo testannu, nii kauonko oon jiipeellä ollu nii oon ottanu suoltattomana, tuoki on varmaan niin marginaalinen juttu että ei ehkä kannata takertua siihen :)

Miksei ottais? 5-6 ateriaa päivässä ja jokasella se about 34g prottua ni eihä siit tuu ku about 200 grammaa päivässä. Mitä oon katellu ni osa valmentajista pistää saman painosille cbb kisaajille jopa 300g prottua päivään offilla
Kyllähän tuota aika paljon enemmän tulee, kun onhan kuitenkin Kaurahiutaleissa, riisissä sekä pastassakin prodea ? :) lisäravinteet päälle. Itsekin Jiipeellä olen ja minulla tuollaiset 34g prodea +4g aminoja annoksella mutta koska hillareita melko paljon niin kokonaismäärä prodesa nousee itselläni esimerkiksi 350g :)

Kyllähän tuota aika paljon enemmän tulee, kun onhan kuitenkin Kaurahiutaleissa, riisissä sekä pastassakin prodea ? :) lisäravinteet päälle. Itsekin Jiipeellä olen ja minulla tuollaiset 34g prodea +4g aminoja annoksella mutta koska hillareita melko paljon niin kokonaismäärä prodesa nousee itselläni esimerkiksi 350g :)

Sillä ajattelinkin, jos nyt jo menee treenipäivinä 268 g prodea ja hiilarit oli jossain 200 luokkaa, tohon nappaa 400-500 gemmii lisää hiilaria niin kyllä prodetkin hyppää ylös. Hatusta tuli tuo nosto, paljonkos oli muuten makrot dieetille lähdettäessä, mikäli olet tästä tietoinen ? Paljonkos oli tuo alin AALUPAINO ? :)

Sillä ajattelinkin, jos nyt jo menee treenipäivinä 268 g prodea ja hiilarit oli jossain 200 luokkaa, tohon nappaa 400-500 gemmii lisää hiilaria niin kyllä prodetkin hyppää ylös. Hatusta tuli tuo nosto, paljonkos oli muuten makrot dieetille lähdettäessä, mikäli olet tästä tietoinen ? Paljonkos oli tuo alin AALUPAINO ? :)

Prodet oli samat hiilarit abaut 500g ja rasvat vähän enemään viikossa ku oli mukana pähkinät ja lohi 2 x viikossa :) Pitää myös muistaa se että kasvisprodeista joka tulee viljoista nii imeytyy vaa 40 % ja 60 % menee paskana pyttyyn tai mihi nyt ikinä paskookaa :) 66,5 kg oli aamupaino, oli aika rapsakka kunto, parempi ku ennen smkisoja, mut ei oo enää ku syöny!! :D

Joidenkin valmentajien "määräämissä" päivittäisissä prodemäärissä ei oo mitään tolkkua. Aika monelle cbb/fitnessharrastajalle toi kolmesataa grammaa päivässä on aivan liikaa. Monet myös unohtavat, että prodet lasketaan rasvattoman painon perusteella, jolloin metsään mennään vielä lujempaa. Ollilla prodemäärä kohdallaan. (200g)

On se vaan kova, 54 days out !

11891017_1621460618112490_4124079487981084576_n.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom