Olkavarren paksuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gilmour
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mikä on olkavarren ympärysmittanne kylmänä ja pumpissa?
Ja olisi hyvä tietää myös muita tietoja, kuten pituus, paino, ikä, treeni-ikä, rasvan määrä mm...
Itseä kiinnostanut käsien treenaus aina eniten ja panostus menee usein juuri niihin, muita lihaksia kuitenkaan unohtamatta.
Tällä hetkellä itsellä normaalisti 41,5 cm ja käsitreenin jälkeen noin. 43-43.5 cm. Pituutta on 182cm, painoa 95kg, 27v, treeniä suht intensiivisesti vajaat 9 vuotta ja rasvoja en tarkkaan tiedä mutta noin 16-18% luokkaa.

Käsi kylmänä 41cm, pumpissa arviolta 42cm, voi olla enemmänkin. Pituus 179cm, paino 80kg. Sama homma mullakin, paksu käsi on makeempi kuin reisi:D No joo, kaikki lihaksia silti treenaan täysillä:whip: Mutta kädet mulla tuntuu treeniin parhaiten vastaavan ainakin arpien perusteella ja mitan, ei niitä mulla muualle ole tullut lihaksien kasvun takia.

Edit: treeniä takana 1,5 vuotta.

Käsi kylmänä 41cm, pumpissa arviolta 42cm, voi olla enemmänkin.

Pitäis maksaa taas vipit, että pääsee näkemään kuuluisan bodaajan käden. Taitavasti on kyllä sentit piilotettu :thumbs:

Tällä hetkellä kylmänä 41cm. Lähdin diettaamaan 100kg ~20%bf ja nyt ollaan 90kg huitteilla. Läskimpänä käsi oli pahimmillaan 43cm.

Pitäis maksaa taas vipit, että pääsee näkemään kuuluisan bodaajan käden. Taitavasti on kyllä sentit piilotettu :thumbs:

Tällä hetkellä kylmänä 41cm. Lähdin diettaamaan 100kg ~20%bf ja nyt ollaan 90kg huitteilla. Läskimpänä käsi oli pahimmillaan 43cm.

Kuvan aikoina 40cm oli, lisää on tullut 1cm. Treenaa sitä hauistas enemmän niin ehkä saat siihen kokoakin:thumbs: Mitä sä mulle siitä itket. Ihan vitun naruhan joku 41 sentin käsi on, ellei omistaja ole joku 150 senttinen kääpiö, mutta isommalle kaverille saa sitä mittaa olla enemmän että näyttää joltain.

Treenaa sitä hauistas enemmän niin ehkä saat siihen kokoakin:thumbs: Mitä sä mulle siitä itket.

:lol2: Tuskin oon ihan yksin ajatusteni kanssa. Peace :piis:

E: Leikkasin pois turhaa vänkäämistä.

Tää on niin vitun tyhmää läppää puolin ja toisin, et ei voi kuin repeillä ja dellaa :D

Käsi kylmänä 41cm, pumpissa arviolta 42cm, voi olla enemmänkin. Pituus 179cm, paino 80kg. Sama homma mullakin, paksu käsi on makeempi kuin reisi:D No joo, kaikki lihaksia silti treenaan täysillä:whip: Mutta kädet mulla tuntuu treeniin parhaiten vastaavan ainakin arpien perusteella ja mitan, ei niitä mulla muualle ole tullut lihaksien kasvun takia.

Edit: treeniä takana 1,5 vuotta.

Mitkä oli ~ rasvat ?

pituus 176, paino 93kg, treeniä 3+ vuotta, käsi 41,7 kylmänä, rasvat 12-14 pitää vielä tarkistaa myöhemmin.

Nyt just ei ole mittanauhaa tässä,mutta pumpissa käsi oli 47cm. Kylmänä oisko joku 44?pitänee tarkistaa.
pituus 185 ja paino semmonen 99. Rasvat noin 12.

Itellä hanska 41cm ja reiska 68cm. Pituus on 183cm. Nyt dieetillä aamupaino on vähissä nesteissä n.93kg ja rasvat 15-17%. Treenattu enemmän tai vähemmän tavoitteellisesti 1,5v.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta mitat ei kerro juuri mitään olkavarresta. Ainoo millä on merkitystä, on se miltä se näyttää. Vitun turha sitä kättä on mittailla jokasen treenin jälkeen ja ihmetellä jospa ois tullu lisäkasvua. Peili kehityksen parhaiten kertoo

Jep, ja tiedoks kaikille jotka erityisesti tykkää kasvattaa sitä hanskaa, että kova jalkojen ja selän treenaaminen on paras käsien kasvattaja. :D

Mittailua en harrasta ihan vaan sen turhuuden takia, joten kuva kertoo varmasti enemmän

Liitteet

• haukka.webp
    haukka.webp
    17,6 KB · Katsottu: 2 159
Oma käsivarsi on noin 42cm, pituutta 185cm, painoa 105kg. reenitaustaa 3 vuotta.
Noihin edellisen sivu väittelyihin sanosin että kyllä mielenkiintosempaa olis nähdä se bodaajan faijan karsee käsi, kuin bodaajan taikatempuilla tehdyt ympäysmitat;)

Pituus 168, paino 74. Randomitreenausta takana, järjestelmällistä edessä. Kylmänä hurjat 35 senttiä, pumpissa enemmän. Rasvat 15-17%.

Battleaxella kunnon patti!

feikkiEdit. Ja kuhan dietti on päätöksessä, niin hapan koko on varmaan pudonnut samaan forkkujen kera :)

Bodaaja, treenaatko hauberit kahdesti viikossa? Hyvä mitta tuo 41cm sun ikäiselle, jos nyt 17 olit vai muistanko väärin?

Niin, onhan se hyvä mitta, mutta ei muuta sitä tosiasiaa että bodaajan kädet näyttää siltä ettei niitä olisi ikinä treenattu.

Battleaxe taas on ihan eri puusta veistetty. :rock:

Pituus 176cm,paino n.83-84kg
Hauis kylmänä 43cm en ole ikinä pumpissa mitannu...Oisko sentti pari lisää??
Rasvoja ei ole mitattu.Veikkaisin n.10-12%
Treenattu on...ja kauan.
Olen samaa mieltä että pelkkä mitta ei paljoa kerro.Satakiloisella rasvaisella äijällä ei 45cm käsi ole minkään näköinen,mutta sama paksuus 170cm ja tiukka kaveri niin alkaa jo näyttää isolta!!

Pituus 168, paino 74. Randomitreenausta takana, järjestelmällistä edessä. Kylmänä hurjat 35 senttiä, pumpissa enemmän. Rasvat 15-17%.

Battleaxella kunnon patti!

feikkiEdit. Ja kuhan dietti on päätöksessä, niin hapan koko on varmaan pudonnut samaan forkkujen kera :)

Luulin jo että kaikki täällä omistaa ++40cm hanskan :D no omat mittani 175cm/63-64kg = 34-35cm hanska | rasvaprosentti 10-11% ja treenitaustaa semmoset 3vuotta taitaa olla joista 1-1.5 vuotta vähän enemmän fiksusti.

Lepotilassa ~33cm, jännitettynä ~36cm.

Älytön naru, mutta naruefekti ei niin paha ole tällaisella kääpiöllä.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom