Olkapään muljahtelu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään kun tein vipareita takaolkapäille niin vasemman takaolkapäässä tuntui ikävä muljahdus ja sarja jäi kesken. Nostovaiheessa tuntui kuin jokin nivel olisi hypännyt pois paikoilta ja laskuvaiheessa muljahti takaisin. Kipua ei juurikaan tuntunut, ehkä pieni vihlaisu. Kokeilin vähän ajan päästä uudestaan varovasti ja sama juttu. Mikähän siinä oikein on?

Mullakin meni tossa 3vkoa sitten olkapää. Oli kipeä ja treenaaminen tuskaa. Jätä punnerrus liikkeet vähemmälle ja laske kiloja viikoksi, jos tuntuu vielä pahalle reenata.. Muista venytellä hyvin treenin jälkeen olkapäät. Herkästi tuntuu ottavan hittiä :( Ja ennen kovia sarjoja käsien heilutteluja ja pienillä painoilla lämmittely sarjat. Ja puhtaasti kovat sarjat, isoilla painoilla rikkoo helposti olkapäät. Itse pidin pientä breikkiä ja tein naurettavilla painoilla tuntuma pumppailua vaan, venyttelin extra hyvin ja nyt nuo tuntuu kestävän taas kovia painoja. Malttia!!

Vetäsin 17 v nurin täydestä vauhista fillarilla koko painolla olkapään päälle. Sen jälkeen se on ollut irti ja muljahdellut mm. kun nousee penkiltä seisomaan. Arvuuttelukeskuksessa käskivät syömään buranaa.

No kuitenkin. Olen pannut merkille että se pysyy paremmin paikalla kun reenaa. Ennen se mm antoi penkissä periksi kun oikein väsähti ja painoa oli vähänkin enemmän. Nykyäänkin se on välillä niin tehnyt mutta olen saanut vedettyä sen liikkeestä takaisin, vaikkakin ne sarjat yleensä menee piloille. Kunnon lämmittely ja lihaksien vahvistaminen pelastaa varmasti paljon. Kiertäjäkalvosimien ja muiden vähemmän tehtyjen olkapääliikeiden tekeminen saattaa auttaa.

Ton edellisen viestin kirjotti Kossu88 mun tunnuksella. Aikamoinen peelo. Saa nähdä kehtaako enää kirjotella tänne tän jälkee, hahaha

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itselläkin olkapää muljahdellu ja lääkärissä kävin.. oli joku hauiksen jänne muistaakseni lähteny paikalta.. nyt on sit 4 viikon lepo ylä kropalla:itku: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom