Mulla on ollu just samoja oireita kuin suurimmalla osalla tässä threadissa - käden nostaminen suorana ylös -> käsi ei nouse millään vaakatasosta ylemmäksi.. helkkarinmoista kipua vaan. Paidan päälle laittaminen hirveetä tuskaa. Yöllä ei oo pystyny kunnolla nukkumaan särkyjen takia.
Välillä on saattanu olla kuukausiakin ettei oo voinu käsiä treenata. Erityisesti penkkiä tai punneruksia.
Oon miettiny jo pitkään, että mistä toi vois johtua. Ite luulen, että joku pieni lihasryhmä on jääny treenaamatta ja ärtyy, ku painot kasvaa. Myös jos nukun ilman paitaa oireet iskevät heti seuraavana päivänä - viima tai mikä lie.
Ite oon saanu olkapäät aina kuntoon seuraavasti. Viikon yrittäny olla rasittamatta käsiä. Myöskin runkkaamatta. Tämän jälkeen varovasti 3kg käsipainoilla mitä erilaisempia liikkeitä. Nyt oon myös ovikuminauhalla koittanu keksiä liikkeitä, joilla sais noita pienempiä lihaksia treenattua.
Saa nähä kuinka kauan taas pysyy olkapäät kunnossa, kun nyt vihdoin on voinu alkaa tekee penkkiäkin :P