Joo itelläkin on olkapäät ollu aina pieni ongelma. Dippi on aina ollut semmonen liike mitä ei oo voinut tehdä koska vasempaan olkapäähän sattuu. Mut nykyää semmosia liikeitä jotka tuntuu vähän vittumaiselta ovat myös vinopenkki käsipainoilla, ja pystypunnerrus käsipainoilla, joissa vasen olkapää tuntuu hieman muljuavan välillä.Treenaamaan näitä liikkeitä on kummiski pystyny. Sitten taas ylätalja eri leveillä otteilla ja leuan veto leveellä myötä otteella saavat samaisen olkapään vihlomaan, joskus niinkin pahasti et ei pysty tekemää.Joskus näitä liikeitä tehtyäni vasen käsi on tuntunut reenin jälkeen hieman tunnottamalta. Kipu tuntuisi olevan nivelen takapuolella(ehkä)
Takaolkapäitä olen aina reenannut,mutta esim. facepull ja eri ulkokierrot käsipainoilla ja taljassa, joilla juuri pitäs vahvistaa kiertäjäkalvosimii, joissa olen ite luullut ongelman olevan, saa nivelen muljuamaan ja vihlomaan kaikista pahiten.Pienillä painolla näitä olen kumminkin tehnyt. Kaikkea kiertäjäkalvosimen venytyksiikin on tullut kokeiltuu,mutta esim. toolaten selittämä olkapäitten kuntoutus liike kepillä tai köydellä taas saa olkapään muljuamaan, ettei siitäkään lääkettä löydy. Joten tässä miettiny et osaiskohan porukka tääl sanoo et mikä tos olkapäässäni sakkaa ja mistä lääkkeet siihen. Eipä tuo vielä oo kovin pahasti reeniä estänyt, mut pitäs saada tuo hoidettuu,niin pystys kaikkia liikkeitä tosissaan sit tehdä..