Moi,
on tässä ollu vasen olkapää pirullisen kipeä jonnin aikaa.
Tuntuu raihnaiselta ukkelilta olemassaolo.
Tossa on taustaa sen verta, että salia en treenaillu ny säännöllisesti johki vuoteen, oon käyny lenkil, vedelly leukoi, nostellu tukkeja, tehny punnerruksia.
näitä siis melko vähäisissä määrin kuitenkin kerrallaan, ja harvakseltaan. mut yks toikkosesti, enimmäkseen leukoja vetelin.
No sit teen istumatyötä.
En nyt muista koska kivut alkoivat, on tässä jotain pientä tossa kädessä vihlonu vähän aina (tässä iässä, 38v tuntuu siltä),
mutta nyt käsi on kipeenpi.
sellanen tulehtuneen olonen, sängyssä välissä kun kääntyilee niin on kun vanha ukko, olkapäätä jomottelee.
joskus kun venyttelee rintalihast villhasee tonne ulko-olkapää/ojentaja akselille ihan vitusti.
no sit tein kyykkyä pitkästä aikaa nyt salilla tällä viikolla, en pystyny tekee ku jollain 40kg:lla ekan sarjan ja siitäkin vaan puolet, tähän
samaiseen käteen sattui kyykkyasento niin paljon (???). no siitäkun vähän lämpenin, niin löytyi se motoriikka eri tavalla ja pystyi vähän paremmin
tekemään.
rupesin vaan pohtimaan, että onko tässä nyt koronarokote joka joskus kesällä tuli otettua tuhonnut jotenkin mun käden? onko sinne tullu joku infektio/tulehdustila/pysyvä vamma. Spekuloin, että jos lihas on ollu tulehtunu jo valmiiksi, ja sit kun koronarokote on tökätty siihen,
on tullu lisää vastustuskyvyllistä haastetta juuri siihen kohtaan, ja tulehduksesta on tullut ikäänkuin megatulehdus. kohta ne amputoivat mun käden...
onkos muilla mokomasta kokemusta koronarokotteen jäljiltä?
Vai voisiko olla, että olen vuosikausia treenannut jotenkni väärällä tavalla? Erilaiset kehon kivut ja jomottelut on kyllä treeni ympyröissä vaivannut tosiaan vuosia. Niin että niistä on tullut ikäänkuin normi jonka uskovan kuuluvan treenaamiseen.
tietysti nyt tässä vois ajatella niin, että "älä tee sitä mikä sattuu", eli täytyy tarkkailla näitä kipuja, myös venyttelyiden yhteydessä sama, ettei venytä jos tekee kipeetä.
Mutta, siinä on se, että kun lämpenee, niin kyyti on helposti kovempaa sitten.