Täälä taas jälleen kerran! Koulun lekurilla käyty tänään ja ongelma on kuulemma "supraspinatuksen painamissa limapusseissa jotka on tulehtuneet". Mä en nyt oikein tiedä mitä täs tekis...jos katsoo pari sivua taaksepäin niin mulla on sielä postaus 5kk takaa samasta ongelmasta ja siitä taaksepäin oli vuosi. Sain nyt nappikuurin ja vähä saikkua...jos tarve tulee niin käyn hakee piikin, mutta onko tässäkään nyt mitään järkeä !? Oon "HIUKAN" skeptinen korjaan ongelmaa "napeilla&levolla"...jopa fyssarin hieronnat epäilyttävät että onko siitä pitemmässä kaavassa mitään apua ? Voisiko tässä tapauksessani olla jo kyseessä kiertäjäkalvosimenoireyhtymästä ? Meenkö "kunnon lääkärille" tutkituttaan vai miten täs nyt kannattais edetä ?
Onko Merkava vielä paikalla? Ilmoitteletko itsestäsi kun en saanut laitettua äijälle yksityisviestiäkään että miten olet pärjännyt kipujen kanssa ja onko olkapää jo kenties kunnossa ?
Onko sulla lavassa tai olkapäässä mitn virheasentoa tai kiertäjäkalvosimissa missään kulmassa voimaeroja? Omat olkapään kipuilut johtuvat/ vasemman puolen lavan eteenkiertymisestä ja korkeuserosta, sekä voimaeroista. Vasemman kiertäjäkalvosimen ulkokiertäjät ovat paljon heikommat kuin oikean, kiitos heittolajien harjoittelujen. Nyt olen alkanut voimistamaan kunnolla tuota vasempaa puolta, hiljalleen vahvistuu.