Olkapää ja hartia seutu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sanokaapas joku oikein tehokas liike levytankoa ja käsipainojakäyttäen jolla saa hartiat ja olkaapäät isoiks kaikki ehdotukset kelpaa

Mun ehdotus: Pystypunnerrus tangolla tai punteilla on hyvä perusliike. Vipunostot sivulle punteilla, eristää hieman olkapäitä.
Pystysoutu taljassa hyvä liike koko hartia seudulle.
Hartioiden koko on myös paljon geeneistä kiinni

Originally posted by Keisari
pystysoutu on paska liike, joka tuottaa epämääräistä kipua olkapäissä, hyi saatana! :curs:

Kaikki liikkeet ei sovi kaikille. Mulle pystysoutu kapealla otteella käy oikein hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs vipunostot kulmassa... kuulemma aika paska liike ? ... mitäs kaikkia niitä takaolkapää liikkeitä oli kun toi vipari kulmassa ei oikein sujunu mallikkaasti ja sain huonoo palautetta veljeltä, kun kerroin niitä tehneeni. "ihan turha liike"

Treenaa myös selkää kunnolla, Miken vinkit kulmasoudusta yms. kannattaa huomioida, toimii aika hyvin
linkkiä miken vinkkeihin?

Se on se pystypunnerrus eri variaationeen. Oma suosikkini on pystypunnerrus tangolla edestä. Itse pysyn pystysoudusta mahdollisimman kaukana, koska se vääntää olkapäät paikoiltaan.

Originally posted by Nahka
Mitäs vipunostot kulmassa... kuulemma aika paska liike ? ... mitäs kaikkia niitä takaolkapää liikkeitä oli kun toi vipari kulmassa ei oikein sujunu mallikkaasti ja sain huonoo palautetta veljeltä, kun kerroin niitä tehneeni. "ihan turha liike"
Kaikki soudut ja mave ottaa takaolkapäihin jonkun verran. Jos viparit taittaen ei tunnu kunnolla tai jos ego ei kestä nostaa niin kevyitä hantteleita niin sitten voi koittaa "pystysoutua" tanko selän takana.

Tää on yksi niitä ainoita liikkeitä mihin smith-teline kelpaa tai sitten levytangolla. Myötä- tai vastaotteella kiinni ja hilaat tankoa seisten sieltä pakaroiden alta ylöspäin niin korkealle kuin se tulee. Aika kevyet painot ja sellaisia pumppaavia toistoja. Ottaa epäkkäisiin ja haukkareihin sekundäärisesti.

Sitte yks kysymys.. sanokaas joku liike epäkkäille, jonka voi tehdä istuen, rasittamatta jalkoja. Tietysti olankohautukset käsipainoilla, mutta kun on noi käsihanttelit salilla niin s.aatanan kevyet. Koitin istuen seläntakaa tangollakin, mutta tyssää istuinosan reunaan. Ideoita?

Salille missä on tarpeeks isot hanttelit:rolleyes:

Originally posted by rautalonkka
Sitte yks kysymys.. sanokaas joku liike epäkkäille, jonka voi tehdä istuen, rasittamatta jalkoja. Tietysti olankohautukset käsipainoilla, mutta kun on noi käsihanttelit salilla niin s.aatanan kevyet. Koitin istuen seläntakaa tangollakin, mutta tyssää istuinosan reunaan. Ideoita?

Salille missä on tarpeeks isot hanttelit:rolleyes:
Tee tangolla ,siihen saa ladattuu malmii...:kippis1:

Originally posted by Nahka

Itse olen joskus tehnyt vipunosto kulmassa -korviketta tangolla. Tehdään kumarassa samoin kuin kulmasoutu, mutta mielellään syvemmässä kumarassa. Olkavarret muodostavat selkärankaan nähden T-kirjaimen, eli käsivarsia ei käännetä tai vedetä kohti kylkiä. Ote on leveä, suurinpiirtein sellainen, että jos selkä on lattian suuntaisesti ja olkavarret lähtevät suoraan sivuille, kyynärvarret osoittavat suoraan alas. Voi olla leveämpikin. Tämä ottaa myös yläselän keskiosaan trapseihin. Ikävä kyllä selälle tulee pitkä vipuvarsi, mutta painoa ei tarvita kuitenkaan niin paljoa kuin kulmasoudussa. Testatkaa!

Originally posted by Keisari
pystysoutu on paska liike, joka tuottaa epämääräistä kipua olkapäissä, hyi saatana! :curs:

Treenaa liike kerran käsipainoilla, ei pitäis tulla kipua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom