Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tikkuniska sanoi:
Kuinka niin?

Enpä yhtäkään tunne. Aivan hillittömillä geeneillä saattaa paisua hyvän kokoiseksi pumppailemalla mutta ainaki omilla geeneillä ainoa vaihtoehto on kasvattaa niitä sarjapainoja ja mahaa.

Sellainen Friikin voimakas ja sopivan lihaksikas, ja rasvaton, ruskettunut ja valkaistuilla hampailla ja paremmilla hiuksilla. =)

On se vaan nii kivaa lisäillä painoja tankoon ja kantaa malmia että... voimaa voimaa!

Mutta kireässä kunnossa pitää silti olla :)

Voimaa, Voimaa! Sitä tänne, muut saa pitää lihaksikkaat ulkomuotonsa. Mörssärit kunniaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
timse sanoi:
On se vaan nii kivaa lisäillä painoja tankoon ja kantaa malmia että... voimaa voimaa!

Mutta kireässä kunnossa pitää silti olla :)

Juuri näin.
Tarpeeksi voimaa ja jotkut 10% rasvat.

Voimaa, mutten kiellä etteikö lihakin kiehtoisi. Ja erottuvuus, se on jotain mitä ei ole ikinä ollut, mutta tulee olemaan.

Mieluummin vahva kuin lihaksikas.Treeni aika voimapainotteista perusliikkeillä, ei kuitenkaan mitään voimanostoa.Kasvavaa lihasta ei tarkoituksella haeta mutta jos tulee niin hyvä.

minun mielipide:

en tee mitää voimalla ( esim penkki 250 kyykky 350 ym ) jos oon sellane 100kg ym jolla ei lihaserottuvuutta oo ollekaa vaikka ne lihat ois kuinka isot.

en haluu koskaa olla minkää bodari näköne, ne o iha hirveen näkösiäki.

kun treenaan välillä voima välillä body painotteisesti, välillä bulkkia, välillä tasan kulutus kalorit, lenkkeilen ym voin sanoa että en oo mikää lihaskimppu tai "ISO" kaveri, mut kyllä vaa muijjille mun kroppa kelpaa.

IMO kaikki naiset / tytöt sanoo kaikkia bodareita iha hirveen näkösiks ja kaikkia isoja voimanostajia läskeiks joilla ei näy mitkää lihakset. miksi siis tavoitella kumpaakaan kun voi vain mennä tasaista keskitietä ja nauttia siitä ettei homma ole liian vakavaa, olet tyytyväinen että voimaa tulee pikkuhiljaa ja että tiedät kroppasi näyttävän hyvälle.

ja sillä että kelpaa naisille ei tarkota sitä että isken niitä sillä, ei todellakaa, viimeksi iskin naisen 2 v sitte ja samaa isken vieläki.

vaan sitä että niiltä tulee katseita ja joskus jopa pieniä kehaisuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom