Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kaNi- sanoi:
ja sitten on jotain mihin sitä voimaa treenta.. sit alkaa vituttaa ku "hyvä" kroppa meni voiman takia ja aletaan taas parantelee sitä... sit vituttaa ku "hyvät" voimat meni kropan takia ja aletaan parantelee niitä... eli siis ihan fiiliksen mukaan.. .
:D tuo on muuten ihan totta.

Voimaa ja nopeutta varten treenaan, koska niille on sentään jotain käyttöä (ruumiilliset työt, kamppailulajit ym.). Lihakset saa kasvaa ihan omaa tahtiaan, enkä vaivaa päätäni ainaisella peilintarkkailulla, eli olen mieluummin vahva, kuin lihaksikas.

JPK sanoi:
:offtopic: Mitä sä teet oikein työkses? Vai ootko yökyöpeli vai aikainen herääjä? posteja tulee joskus aika himmeeseen aikaan
työn takia yleensä oon hereillä ja olen kyllä yökyöpelikin.

voimaa sieltä salilta lähdetään joka kerta hakemaan... samalla tulee sitä lihasta. tosin ne treeni painot ei ole niin ratkaiseva tekiä kuin monille tuntuu olevan! tyyliin kaikki pelissä joka kerta ja tekniikka päin persettä sit joka paikka paskana!

Voimaa kun undulaatillla joululahjaksi :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kodinputkimies sanoi:
tosin ne treeni painot ei ole niin ratkaiseva tekiä kuin monille tuntuu olevan! tyyliin kaikki pelissä joka kerta ja tekniikka päin persettä sit joka paikka paskana!

Tähän on nyt pakko jatkokommentoida sen verran, että monilla (varsinkin kehoilu/fitnesspuolen treenaajilla) tuntuu olevan se harhakäsitys, että kun treenataan voimatyylisesti isoilla painoilla, tarkoittaa se automaattisesti huonolla tekniikalla repimistä ja itsensä rikki riuhtomista. Mikä taas ei missään tapauksessa pidä paikkaansa, vaan ne painot ovat isot suhteessa siihen, mitä pystytään tekemään hyvällä tekniikalla ja repimättä. Eli tekniikasta ei saa tinkiä, eikä tingitä!

Mielummin vahva, mutta kyllä mä lihaksikkaanakin tykkään olla. Sanotaanko vaikka, että tahdon saada voimaa ja lihaksia tulee ohessa.

No sanotaan et mielummin olen lihaksikas:rolleyes: tai siis olisin lihaksikas kuin voimmakas.

Vahva.

Lihaksikas mieluummin. Voimakkaaksi tulemisest ei ole pelkoa,. Kyllä välillä vituttaa lukea kuinka jotkut 15 vuotiaat nostaa ekaa kertaa enemmän kuin meikäläinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom