Oletko mieluummin vahva vai lihaksikas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kaippa se lihas tällä hetkellä eniten miellyttäis...voima on kans jees mut itse alotin salilla käymisen että sais hyvänkunnon ja siinä sivussa lihasta esiin...ei se voimakaan pahitteeks olisi...niin paljon joutunu jo ongelmiin yöelämässä ni ei viitti ihan siimana siel olla :D

Slarto sanoi:
Ja siinä sun ikiomassa thredissäs halusit penkkiin voimaa... :rolleyes:

joo tai et sarja painot nousee. ei mua edes kiinnosta tietää mikä mun max. ykkönen ois :)

Pavetti sanoi:
Sekä että. Lihaksikkuus on mulle tärkeämpää, mutta niin on voimakin.

Sama :rock:

Lihaksikas ;P

iivili sanoi:
Voimaa, mutta ei egopainoilla, vaan aina hyvällä suoritustekniikalla.

Nykyään reeni on kumminkin huvikseen jumppailua. Varsinkin tavoitteellisuus, mutta myös motivaatio ovat aika matalalla. Kuhanpahan suunnilleen ylläpidän lihaskuntoani, siinä se. Eli ei ole ikinä ollut, eikä ole nytkään mitään ultratavoitteita, kunhan jumppaan ja heivaan rautaa.

Quotetaan nyt ikivanhaa postia, mutta itse en käsitä mitä iloa jotkut saa siitä että liikuttelee punttisalilla jotain metallitankoja ylös ja alas ilman että yrittää saada sillä samalla jotakin aikaseksi?

Siinä vaiheessa jos motivaationi joskus punttien kolisteluun lopahtaa, hankin mielenkiintoisemman harrastuksen ja pidän "kuntoa yllä" lähinnä etunojapunnerruksilla & leuanvedoilla sekä lenkkeilemällä.

Alkuperäiseen kysymykseen vielä:
Omaan sen verran ruman lihasrakenteen ihan luonnostaan, että tulen luultavasti olemaan fitnesspojille kateellinen lopun elämäni ja ennemmin siis vaihtaisin fysiikkani parempaan kuin että saisin supervoimat. Tällä hetkelläkin treenissä ei ole tavoitteena voimanhankinta vaan lihasten erottuvuuden ja koon hankinta.

Muualle voimaa, mutta hauiksiin, olkapäihin ja yläselkään massaa!
Onkos tässä nyt mitään järkee, että jonnekin muualle treenataan massaa ja muualle taas voimaa? En oo nähny tästä paljon puhuttavan.

Liihaksiikaaaaas!!! Jotenkin tuntuu, että kaikki teinit haluaa olla ainakin vahvoja jotta voi kovistella tuloksilla, mutta kun sen vaiheen on ylittänyt siinä 17-18 vuotiaana, niin tärkeintä on vaan näyttää isolta....
Tää siis vaan mun mielipide, joten älkää työntäkö kaikkee paskaa heti mun niskaan.....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voimakas. Ja iso, lihaksikas ei oo oikee sana, vaan haluisin olla tyyliä benni :D .
Helvetin iso jätkä, ja voimaa ku pienessä kylässä(tai parissa)!

MrIks sanoi:
Liihaksiikaaaaas!!! Jotenkin tuntuu, että kaikki teinit haluaa olla ainakin vahvoja jotta voi kovistella tuloksilla, mutta kun sen vaiheen on ylittänyt siinä 17-18 vuotiaana, niin tärkeintä on vaan näyttää isolta....
Tää siis vaan mun mielipide, joten älkää työntäkö kaikkee paskaa heti mun niskaan.....

Kyllä se on niin että haban koko on suoraan verrannollinen voimaan... Näin ainakin meidän koulussamme. :) Kukaan ei edes tiedä että voimaa ja lihaksikkuutta voisi jotenkin treenata erikseen. :eek:

Slarto sanoi:
Kyllä se on niin että haban koko on suoraan verrannollinen voimaan... Näin ainakin meidän koulussamme. :) Kukaan ei edes tiedä että voimaa ja lihaksikkuutta voisi jotenkin treenata erikseen. :eek:

Noinhan sitä tosiaan yleisesti luullaan (ainakin niiden keskuudessa, jotka eivät ole niin perillä näistä asioista)... ;)

Mutta todellisuudessahan tuo ei pidä täysin paikkaansa. Muun muassa katselkaapas noita voimailuäijiä, voimaa niillä on kun pienessä pitäjässä, mutta näyttävät heiveröisemmille kuin näyttävimmät kehonrakentajat... :worship: :rolleyes:

Slarto sanoi:
No joo, totta... Ite oon vaan liian viisas ajatteleen kuten he...:)

Javier88 sanoi:
:whip: Lihasta haetaan.. Näkyvyyttä pitää olla. Mut kyl oma muija pitää jaksaa nostaa...

Mielipide muuttuu jos muija on 190kg :) asiaan: mieluummin olen lihaksikas kuin voimamöykky.

Bravo sanoi:
Voimakas. Ja iso, lihaksikas ei oo oikee sana, vaan haluisin olla tyyliä benni :D .
Helvetin iso jätkä, ja voimaa ku pienessä kylässä(tai parissa)!
Sama. Mut kaikki tais kariutua tähän ku pituuskasvu jäi 185cm... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom